[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Standby staan


Help

Vraag

Goedemorgen, vraagje over standby staan, soms krijg ik een avond voor vertrek te horen dat ik die dag standby moet staan van 5 uur tot 9 uur in de ochtend kun je dan opgeroepen worden. Word je niet opgeroepen krijg je hiervoor een vergoeding van ongeveer 2,50 per uur wat neer komt op ongeveer 10 euro. Moet je dan niet vergoed worden voor de hele dag? Dus 2,50x 8 ? Deze hele regeling voelt niet goed je bent je hele dag kwijt en de werkgever is zo lekker flexibel.. graag wil ik weten wat de cao hier over zegt? Ik kan er vrij weinig over vinden . Hoor graag jullie mening? Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
24 minuten geleden zei Pierre:

 

Écht slecht is een heel groot woord Peter,

maar als je er niet persé hoeft te zijn zijn er een half uur tevoren onder Lille genoeg betere alternatieven. 

Hetzelfde scenario zo als bij het voormalige chambre de commerce in Yutz,bij Thionville.

DE uitbater huurde het gebouw van het CdC,de parking echter was niet van hem prive,hetzelfde scenario dus als in Roncq.

Jammer hoor,maar de race naar het putje,op routiersgebied is in Frankrijk al vele jaren aan de gang,lang voor de :oost Europese invasie "begon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

ben vandaag een v.i.p. in de Efteling met huis genoten

we mogen als buren een nieuwe attractie gaan bezichtigen..

met een drankje en versnapering ...

altijd leuk ...:ok: zo'n uitnodiging...

van 19.30 tot 22.00 uur

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden