[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Rusland en de boycot

Recommended Posts

• Forumlid
11 minuten geleden zei Showfeur:

Zo, dat is niet slecht zeg!
En als je alles met stroom doet, dan valt die jaarlijkse 5000kwh reuze mee.

Ik zit hier met die veel te dure stadsverwarming, helaas

Mij wacht ook nog een rekening van de VvE, wij hebben namelijk wel centrale verwarming van hun (blokverwarming) ik gebruik die niet maar moet wel meebetalen aan leidingverlies en ketelonderhoud, onder aan de streep ben ik een stuk goedkoper uit als de rest van de bewoners, stroom betaal ik voorschot 125 euro (ga ik flink van terugkrijgen zo als ik het zie), voor warm water en verwarming 75 euro voorschot, heb van die 75 euro nog elk jaar tussen de 100 en 200 euro terug gehad, dat gaat dit jaar niet lukken vrees ik. 

Appartement is 130 m² woonkamer/open keuken 55 m² twee slaapkamers van elk 20 m²

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
40 minuten geleden zei Ger-1957:

Alleen stroom, maar ik verwarm en koel met stroom en kook op inductie, heb een contract voor 3 jaar een jaar geleden afgesloten, normaal doe ik dat nooit altijd voor een jaar maar had een voorgevoel, ik kan het verder niet verklaren waarom.

Airco gebruik ik momenteel natuurlijk volop, huiskamer staat overdag op 24, slaapkamer 's nachts op 25 graden 

image.png.7b41de80c303c5f3f1c27aeed4527c63.png

Mooi voor elkaar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei Ger-1957:

Alleen stroom, maar ik verwarm en koel met stroom en kook op inductie, heb een contract voor 3 jaar een jaar geleden afgesloten, normaal doe ik dat nooit altijd voor een jaar maar had een voorgevoel, ik kan het verder niet verklaren waarom.

Airco gebruik ik momenteel natuurlijk volop, huiskamer staat overdag op 24, slaapkamer 's nachts op 25 graden 

image.png.7b41de80c303c5f3f1c27aeed4527c63.png

Ik zat op 75 per maand, maar helaas loopt het contract in september af en ben dus aan de goden overgeleverd.
Kon ook nog wel een 20 euro per maand minder als we  wat zuniger aan zouden doen, maar voor 2, a 300 per jaar ga ik in de winter geen kauw zitte leijen.

Denk dat we de komende winter de thermostaat maar wat lager zetten😁 want nu wordt het wel serieus betalen,
Advies van Essent is is al verhoogd naar een temijnbedrag van 220 per maand en keek net toevallig
dat men al 317 per maand adviseert.

Ben in november een maand weg, dus verbruik laag, maar in de maanden dec, jan, en februari is het verbruik het hoogste.
Vandaar dat ik binnen 2 jaar de maanden dec, jan, en februari ergens in een warm land wil verblijven en 
in de duurste maanden het verbruik dus heel laag is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
10 uur geleden zei Showfeur:

Neem aan dat dit alleen stroom is Ger?
Maar dan nog is het niet duur, met nog een best wel fors verbruik voor 2 personen.
Of je moet elektrisch verwarmen, dan valt het reuze mee.

Ik kreeg gisteren weer mijn maand overzicht van NLE binnen, pfffff 23 euro deze maand verbruikt voor Gas EN licht (2 persoons huishouden en koken op inductie).

Ik betaal tot juli 2023 nog een maandbedrag van 75,- daarna zal het inderdaad ook wel schrikken worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
33 minuten geleden zei sprinter 516:

Ik betaal tot juli 2023 nog een maandbedrag van 75,- daarna zal het inderdaad ook wel schrikken worden

Als je het historisch verbruik kunt inzien dat zie je dat je nu in de goedkoopste maanden zit.

Je gasverbruik is het hoogste in de maanden November t/m Februari en daardoor betaal je nu 
meer dan je verbruikt.

Je zit nog mooi goed de komende winter, mijn contract loopt volgende maand af.
We gaan het wel zien

Link naar opmerking
Deel via andere websites