[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Terugkeerplicht voor vrachtwagens uitstellen


Vledder

Recommended Posts

  • Forumlid
19 minuten geleden zei Mebo 07:

de Ridder heeft ook chauffeurs met standplaats Winschoten. Daar staan ook altijd auto's van hun bij Klein transport.

 

In Vriezenveen stond / Staat ook altijd een auto. Van die afstand  Wischoten/ Vriezenveen is Trave geen uitdaging meer. Puttgarden zou je op een slechte reis een extra 3 kwartier moeten maken maar dat is jammer dan, want dat past makkelijk binnen hun diensttijd.

bewerkt door HendrikJansen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
20 minuten geleden zei HendrikJansen:

Hartman wisselt daar geen chauffeurs. Dat doen ze op Veenoord op hun vestiging. Daar vandaan kan je ook met 1 rukje in Trave komen.of in Puttgarden. De Ridder zou dat idd kunnen doen, al denk ik dat die ook wisselen op Emmen.  Mera hoefen we het niet over te hebben want die rijden toch alles aan bonken. 

 

Ennug, geheimpje voor jpuw misschien. Maar je kan ruim voorbij Helsingborg komen als je vanaf Oldenzaal vertrekt via Puttgarden en Helsingor.

Helsingborg is trouwens ook geen stad waar je nu grraag gaat staan overnachten met een vrachtwagen. Neuh, dan kan je beter je tijd nog even volrijden en iets verder gaan staan in een van de kleine dorpjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
15 uur geleden zei Pierre:

en waar zijn normale wekelijkse rusttijd begint in de lidstaat van vestiging van de werkgever, of naar zijn woonplaats, zodat hij ten minste één normale wekelijkse rusttijd of een wekelijkse rusttijd van meer dan 45 uur ter compensatie van een verkorte wekelijkse rusttijd kan nemen.

in het begin toen die regels er kwamen hadden wij (buitenland ch.) onze planner wijsgemaakt dat we op de standplaats verplicht 45 uur weekend rust moesten maken , heeft een tijdje geduurd voor hij er achter kwam dat het toch anders was.🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
10 uur geleden zei HendrikJansen:

Hartman wisselt daar geen chauffeurs. Dat doen ze op Veenoord op hun vestiging. Daar vandaan kan je ook met 1 rukje in Trave komen.of in Puttgarden. De Ridder zou dat idd kunnen doen, al denk ik dat die ook wisselen op Emmen.  Mera hoefen we het niet over te hebben want die rijden toch alles aan bonken. 

 

Ennug, geheimpje voor jpuw misschien. Maar je kan ruim voorbij Helsingborg komen als je vanaf Oldenzaal vertrekt via Puttgarden en Helsingor.

 

 

Vanaf veenoord kun je niet in 4.5 in puttgarden komen.

 

Misschien jij wel maar ik niet en de chauffeurs van Hartman ook niet. En ja, ook ik weet hoe ver je kan komen als je vanaf nieuweschans of Oldenzaal vertrekt. Mooi hoor, jezelf de pleuris rijden over land. 1 of 2 klanten lossen en dan snel naar Malmo om daar het dagboekje te pakken. 

 

Niet vergeten om je tachograaf op het "bootje" te zetten in Malmo. Want alles moet wel knap blijven. En dan sta je met een beetje geluk om 13.00 op de boot en kan je aan je eigen rust beginnen. Maar niet nadat je onder het genot van een biertje nog even aan je collega's verteld heb hoe goed je bent.

 

Ik weet echt wel hoe het werkt Hendrik Jan. In een ver verleden reed ik 3 keer in de week met ijsbergsla voor de Mc Donalds naar Ewerman in Helsingborg vanaf Oosternijkerk. Alles binnen mijn uren.

 

Als ze nu beginnen over "opstappen" op Nieuweschans gaan ze zelf maar. Ik doe het nu gewoon omdat ik het leuk vind. Misschien is dat het verschil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei shompie:

 

 

Vanaf veenoord kun je niet in 4.5 in puttgarden komen.

 

Misschien jij wel maar ik niet en de chauffeurs van Hartman ook niet. En ja, ook ik weet hoe ver je kan komen als je vanaf nieuweschans of Oldenzaal vertrekt. Mooi hoor, jezelf de pleuris rijden over land. 1 of 2 klanten lossen en dan snel naar Malmo om daar het dagboekje te pakken. 

 

Niet vergeten om je tachograaf op het "bootje" te zetten in Malmo. Want alles moet wel knap blijven. En dan sta je met een beetje geluk om 13.00 op de boot en kan je aan je eigen rust beginnen. Maar niet nadat je onder het genot van een biertje nog even aan je collega's verteld heb hoe goed je bent.

 

Ik weet echt wel hoe het werkt Hendrik Jan. In een ver verleden reed ik 3 keer in de week met ijsbergsla voor de Mc Donalds naar Ewerman in Helsingborg vanaf Oosternijkerk. Alles binnen mijn uren.

 

Als ze nu beginnen over "opstappen" op Nieuweschans gaan ze zelf maar. Ik doe het nu gewoon omdat ik het leuk vind. Misschien is dat het verschil.

Puttgarden moet je idd een keertje extra pauze ertussen zetten idd.

 

Ver ben ik het wel met je eens dat het pleuris werk is als ze je op de dagboot terughalen. Maar dat heb ik zelf gelukkig nooit gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden