Joannezoekt Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Hallo, ik hoop hier op de juiste plek te zijn! Ik heb binnenkort een huis op wielen te verplaatsen. Ik zoek een chauffeur met de juiste wagen en rijbewijs (en enige ervaring) om de trailer te verplaatsen over de weg op aangepaste snelheid. Gewicht is 3500kg, mag over de weg heeft eigen kenteken, maat is 6x2,5x4 m Lxbxh. Vertrek vanuit Oterleek naar Melissant. Uiteraard tegen vergoeding. Datum nog onbekend, binnen enkele weken. Groetjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid ayla Geplaatst 26 april Forumlid Share Geplaatst 26 april Foto van het object? En ik neem aan dat het Oterleek bij Alkmaar is? Dan is Melissant toch 150 km.... Groet Ron Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 26 april Forumlid Share Geplaatst 26 april Swart handel & dienstverlening even contacten Zit in Wervershoof Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid RobNiat Geplaatst 26 april Forumlid Share Geplaatst 26 april Misschien is het handig om te noemen wat voor koppeling er op de aanhanger zit. Waarschijnlijk een eenvoudige kogel koppeling. Maar indien anders dan is dat wel belangrijk. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid RobNiat Geplaatst 26 april Forumlid Share Geplaatst 26 april Het lijkt me overigens wijs om een berger in te schakelen. Die hebben de juiste verzekering en het materiaal en ervaring met dergelijke “lastige” vrachten. Dat lijkt me een betere keuze dan een lokale hovenier met een grote bus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid roadtrain Geplaatst 26 april Forumlid Share Geplaatst 26 april In oterleek zit een “huisjesopwielen” verkoper met (eigen)vervoerder. TS spreekt over trailer. Foto of meer info zou eea duidelijker maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts