[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Persoon ophalen op Schiphol


Murphy

Vraag

  • Administrators

Morgenmiddag, maandag dus, komt mevr. Murphy aan op schiphol. Waar kan ik haar ophalen? Vlgns de site moet ik parkeren op P1, maar daar is een hoogte begrenzing van 2m. Dat gaat dus niet passen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Iemand ophalen of wegbrengen

Ook als je iemand komt halen of brengen en een auto hoger dan twee meter hebt, kun je alleen parkeren op P3 Lang Parkeren. Hier geldt normaal gesproken een parkeerduur vanaf 8 uur. Maar als je bij de intercom voor de slagboom meldt dat je auto hoger is dan twee meter, kun je er staan voor het tarief van Kort Parkeren.https://www.schiphol.nl/nl/parkeren/maximale-doorrijhoogte-parkeergarages/#:~:text=Iemand ophalen of wegbrengen,parkeren op P3 Lang Parkeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Ben er geloof ik uit. Zoals eerder opgemerkt wacht ik bij het brug restaurant op een belletje. Ze neemt de shuttlebus naar P3. En daar pik ik haar op. Kan daar wel een slag in de ronde doen zonder ander verkeer te stressen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
30 minuten geleden zei Murphy:

Wat moet ik aanhouden dan, Rob?

 

 

Je kleding

 

 

30 minuten geleden zei Murphy:

 En wat moet mevr. M. aanhouden?

 

 

Haar kleding. Tenzij jullie er op kikken het www over te gaan.

 

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
29 minuten geleden zei RobNiat:


Daar hebben Uber en Grab een eind aan gemaakt. 
 

Schiphol taxi’s houden graag hun monopolie. 

En Schiphol vangt graag de centjes van t parkeren. 
@RobNiat wij doen het ook altijd zo. 
kindertjes bellen als ze landen dan is het voor mij tijd om te vertrekken van huis. Afhankelijk hoe snel de bagageafhandeling is kunnen ze vaak zo instappen. Is wel steeds vaker controle op stilstaande auto’s….en op illegale taxi’s. Maar van “stoppen, in laten stappen en wegrijden” doen ze niet moeilijk. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Is P3 geworden. Het was op zijn zachts gezegd stampvol op departures. Ze stonden op de rijbaan. Heb bij de macdonalds gestaan, iets verderop. Mooi onder een boom. Kon m'neer Blafmans ook rond hobbelen. 

Fietsen verleer je nooit, Ibo. We staan nu in Berg en Terblijt, moeders woont hier, tot woe. In de loop van vrijdag middag weer vanaf Zuidwolde ri huis.

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 8-5-2022 om 16:38 zei Murphy:

Dus als ik het goed begrijp, kan je wel volk afzetten op sjithol, maar niet oppikken voor de deur....

Rare jongens, die Noord Hollanders ...

 

Koopmannen hè, die Nederlanders. Duss, hup naar binnen Schiphol plaza in en daar je centjes besteden tijdens het wachten totdat iemand uit de schuifdeuren stapt.

 

Maar goed, het is opgelost. Al was een omgeleide vlucht die op Eelde afgehandeld wordt een stuk dichterbij de campingplaats. Eindhoven dan weer dichterbij schoonfamilie..  Lastig evenwicht. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden