[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Oude prijs slag.


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid
3 uur geleden zei europeaan:

Die hadden op Tholen toch ook een DC ?

Daar waren ze begonnen. Wonen nog steeds mensen uit Tholen hier.

Daarna was t Sligro.

Prijsgaf reed met schamel aanhangers. Daar leerde t snel met winkels in onmogelijke hoekjes.

 

Schot deed t transport, maar was een aparte bv. van prijs slag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tja, nieuwe DC's zoals ze overal in ons land worden of zijn gebouwd. Vast stramien.. dat deze foto's in Gilze genomen zijn kan je er niet aan af zien, bedoel ik.

 

Kan zomaar ook het nieuwe DC zijn dat op de oude DeliXL/Bidfood DKW locatie in Ede nu wordt gebouwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik ben benieuwd hoelang dat goed gaat met de overburen. Toen de Sligro er nog zat was het om de haverklap gezeur met de bewoners aan de andere kant van de weg, ondanks dat het industrieterrein is.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
44 minuten geleden zei edje:

Ik ben benieuwd hoelang dat goed gaat met de overburen. Toen de Sligro er nog zat was het om de haverklap gezeur met de bewoners aan de andere kant van de weg, ondanks dat het industrieterrein is.

 

 

 

Zijn toch gewoon bedrijven daar tegenover en geen woonhuizen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
6 uur geleden zei Durashift:

Tja, nieuwe DC's zoals ze overal in ons land worden of zijn gebouwd. Vast stramien.. dat deze foto's in Gilze genomen zijn kan je er niet aan af zien, bedoel ik.

 

Kan zomaar ook het nieuwe DC zijn dat op de oude DeliXL/Bidfood DKW locatie in Ede nu wordt gebouwd.

Idd , iemand enig idee voor wie er in Weert een gigantisch pand wordt neergezet?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei schoenenreus:

 

 

Zijn toch gewoon bedrijven daar tegenover en geen woonhuizen.

Er tegenover staat 1 witte villa op de hoek.

Wij gingen in 1993 in Gilze wonen. Toen werd de prijs slag gebouwd. Verders stond er niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
13 uur geleden zei schoenenreus:

 

 

Zijn toch gewoon bedrijven daar tegenover en geen woonhuizen.

Als ik het me goed herinner staan er twee huizen op de Tilburgsebaan. Eéntje hoort er bij het tankstation annex garage en de andere staat er langs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 minuut geleden zei edje:

Als ik het me goed herinner staan er twee huizen op de Tilburgsebaan. Eéntje hoort er bij het tankstation annex garage en de andere staat er langs.

 

 

Is me nooit opgevallen maar denk dat die mensen weinig kans van slagen hebben bij een eventuele rechter....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
19 uur geleden zei zoetwatermatroos:

Idd , iemand enig idee voor wie er in Weert een gigantisch pand wordt neergezet?

 

Dikwijls worden deze DC ,s gebouwd door investeringsmaatschappijen,en wordt met de bouw begonnen lang voor er een huurder voor gevonden is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden