Forumlid _alain_ Geplaatst 18 mei Forumlid Share Geplaatst 18 mei Ik heb net een tomtom expert 6 aangeschaft, is verbonden via hotspot (wifi, ik heb een ip adres) van mijn telefoon en Bluetooth thetering. Ik krijg verkeersinfo op het scherm en kan gewoon updaten. Alleen krijg ik steeds een foutmelding als ik probeer te verbinden met mydrive. Ik heb hem ook al eens gereset zonder resultaat. Iemand een idee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Pierre Geplaatst 18 mei Forumlid Share Geplaatst 18 mei 43 minuten geleden zei _alain_: (...) Alleen krijg ik steeds een foutmelding als ik probeer te verbinden met mydrive. Ik heb hem ook al eens gereset zonder resultaat. Iemand een idee? Welke foutmelding geeft hij precies Alain? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid _alain_ Geplaatst 19 mei Auteur Forumlid Share Geplaatst 19 mei Hij kon geen verbinding maken met de server op dit moment. Maar ondertussen is het opgelost, ineens was ik wel verbonden en werkt het dus normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Pierre Geplaatst 19 mei Forumlid Share Geplaatst 19 mei 4 uur geleden zei _alain_: Hij kon geen verbinding maken met de server op dit moment. Maar ondertussen is het opgelost, ineens was ik wel verbonden en werkt het dus normaal. Dat probleem heb ik ook wel eens. Van alles proberen, resetten, opnieuw aanmelden, maar niets wil dan helpen. Geduld is een schone zaak in dat geval met deze apparaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corne64 Geplaatst 21 mei Forumlid Share Geplaatst 21 mei de meest dramatische devices die tomtom ooit gemaakt heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid sprinter 516 Geplaatst 22 mei Forumlid Share Geplaatst 22 mei Ook op mijn TT6000 trucker al weken (zo niet maanden) meer een update van MapShare. Gelukkig wel weer een nieuwe kaart update afgelopen week gehad, dat dan weer wel, maar MapShare update's die wel op de site goedgekeurd zijn, komen maar niet op mijn Tomtom binnen........ Als Tomtom fan wordt ik steeds verdrietiger van deze firma die er alles aan doet om gewone klanten tegen te werken. Geen Nederlandse mail adres of telefoon nummer meer als er problemen zijn en dat soort dingen...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid volvofh12 Geplaatst 22 mei Forumlid Share Geplaatst 22 mei 3 uur geleden zei sprinter 516: Ook op mijn TT6000 trucker al weken (zo niet maanden) meer een update van MapShare. Gelukkig wel weer een nieuwe kaart update afgelopen week gehad, dat dan weer wel, maar MapShare update's die wel op de site goedgekeurd zijn, komen maar niet op mijn Tomtom binnen........ Als Tomtom fan wordt ik steeds verdrietiger van deze firma die er alles aan doet om gewone klanten tegen te werken. Geen Nederlandse mail adres of telefoon nummer meer als er problemen zijn en dat soort dingen...... Via Twitter krijg je redelijk vlot reactie is mijn ervaring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid sprinter 516 Geplaatst 22 mei Forumlid Share Geplaatst 22 mei Moet je wel Twitter hebben ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Pierre Geplaatst 22 mei Forumlid Share Geplaatst 22 mei 19 minuten geleden zei sprinter 516: Moet je wel Twitter hebben ja Dan maak je daar gewoon even een accountje aan Cor, al of niet met je eigen naam. Dat kan voor jou nooit zo heel moeilijk zijn, appeltje eitje. 2 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid volvofh12 Geplaatst 22 mei Forumlid Share Geplaatst 22 mei 3 uur geleden zei sprinter 516: Moet je wel Twitter hebben ja Er is ook een engelstalig forum van Tomtom. Kun je ook veel info vinden. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid matthieu Geplaatst 22 mei Forumlid Share Geplaatst 22 mei 020 757 5000 TT helpdesk. Daar werd ik altijd perfect geholpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid sprinter 516 Geplaatst 23 mei Forumlid Share Geplaatst 23 mei 12 uur geleden zei Pierre: Dan maak je daar gewoon even een accountje aan Cor, al of niet met je eigen naam. Dat kan voor jou nooit zo heel moeilijk zijn, appeltje eitje. Je kan het weer niet laten he 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid sprinter 516 Geplaatst 23 mei Forumlid Share Geplaatst 23 mei 7 uur geleden zei matthieu: 020 757 5000 TT helpdesk. Daar werd ik altijd perfect geholpen. Wat ik begrepen heb werkt dat nummer ook al niet meer 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Pierre Geplaatst 23 mei Forumlid Share Geplaatst 23 mei 4 minuten geleden zei sprinter 516: Je kan het weer niet laten he Inkoppertje, hij was te mooi om te laten liggen Cor.. 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts