[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Tomtom expert 6 & mydrive


_alain_

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik heb net een tomtom expert 6 aangeschaft,

is verbonden via hotspot (wifi, ik heb een ip adres) van mijn telefoon en Bluetooth thetering. 

Ik krijg verkeersinfo op het scherm en kan gewoon updaten. 

Alleen krijg ik steeds een foutmelding als ik probeer te verbinden met mydrive. 

 

Ik heb hem ook al eens gereset zonder resultaat. 

Iemand een idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
43 minuten geleden zei _alain_:

(...) Alleen krijg ik steeds een foutmelding als ik probeer te verbinden met mydrive. 

 

Ik heb hem ook al eens gereset zonder resultaat. 

Iemand een idee?

 

Welke foutmelding geeft hij precies Alain?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
4 uur geleden zei _alain_:

Hij kon geen verbinding maken met de server op dit moment. 

 

Maar ondertussen is het opgelost, ineens was ik wel verbonden en werkt het dus normaal. 

 

Dat probleem heb ik ook wel eens. Van alles proberen, resetten, opnieuw aanmelden, maar niets wil dan helpen. Geduld is een schone zaak in dat geval met deze apparaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ook op mijn TT6000 trucker al weken (zo niet maanden) meer een update van MapShare.

Gelukkig wel weer een nieuwe kaart update afgelopen week gehad, dat dan weer wel, maar MapShare update's die wel op de site goedgekeurd zijn, komen maar niet op mijn Tomtom binnen........

 

Als Tomtom fan wordt ik steeds verdrietiger van deze firma die er alles aan doet om gewone klanten tegen te werken.

Geen Nederlandse mail adres of telefoon nummer meer als er problemen zijn en dat soort dingen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 uur geleden zei sprinter 516:

Ook op mijn TT6000 trucker al weken (zo niet maanden) meer een update van MapShare.

Gelukkig wel weer een nieuwe kaart update afgelopen week gehad, dat dan weer wel, maar MapShare update's die wel op de site goedgekeurd zijn, komen maar niet op mijn Tomtom binnen........

 

Als Tomtom fan wordt ik steeds verdrietiger van deze firma die er alles aan doet om gewone klanten tegen te werken.

Geen Nederlandse mail adres of telefoon nummer meer als er problemen zijn en dat soort dingen......

Via Twitter krijg je redelijk vlot reactie is mijn ervaring. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden