Spring naar bijdragen

Zes agenten doen boekje open over racisme binnen politie

Ger-1957
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

De zes agenten schetsen een voor een, geïnterviewd in een hotelkamer, een tamelijk onthutsend beeld van structurele pesterijen en onverbloemd racisme waar zij mee te maken kregen in hun carrière. 

De blauwe familie is maandagavond (23-5-2022) om 20.25 uur te zien bij KRO-NCRV op NPO2.

Bron: >> klik <<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei Ger-1957:

De zes agenten schetsen een voor een, geïnterviewd in een hotelkamer, een tamelijk onthutsend beeld van structurele pesterijen en onverbloemd racisme waar zij mee te maken kregen in hun carrière. 

De blauwe familie is maandagavond (23-5-2022) om 20.25 uur te zien bij KRO-NCRV op NPO2.

Huilebalken heb je overal. Pesten moet direct de kop in worden gedrukt en racisme bestaat nagenoeg niet in Nederland. Wel kleinzieligheid en figuren die overal wat achter zoeken. 

• Thanks 4
  • Verward 3
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
6 uur geleden zei Ger-1957:

Wat moeten wij met dit soort informatie op een chauffeursforum, of wat is precies jou insteek met dit verhaal Ger?

• Like 3
  • Sneu 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
10 uur geleden zei matthieu:

Huilebalken heb je overal. Pesten moet direct de kop in worden gedrukt en racisme bestaat nagenoeg niet in Nederland. Wel kleinzieligheid en figuren die overal wat achter zoeken. 

Aaah Matthieu, het duurde even maar nu weet ik wat er bedoeld word met die hint van Ger; de structurele pesterijen en het racisme die inherent zijn aan dit forum. Eigenlijk net als de kleinzieligheid, de huilebalken en figuren die overal wat achter zoeken, precies wat je zegt... :D

• Like 2
  • Thanks 2
  • Sneu 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei Ger-1957:

In de ogen van racisten niet natuurlijk ;)

Ik zou wat voorzichtiger zijn met je verwijzingen Ger, je begeeft je hier op glad ijs.

Zulks vraagt uiteraard om reactie, straks is het weer janken bij de admins en kun je weer in de leesstand.

• Like 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
2 uur geleden zei Ger-1957:

In de ogen van racisten niet natuurlijk ;)

Joh, als jij nou zo begaan bent met de 'overal wat achter zoekers' kom dan eens met voorbeelden. Die ,in er gewoon niet hoor. Of jij vindt Zwarte Piet en de Coentunnel ook racisme, dat kan natuurlijk. Maar in dat geval zou ik jou bijna een inwoner van Mongolië noemen ipv een Nederlander. Bijna he Ger, bijna. En een Hollander ben je ook al niet😜

• Haha 2
  • Sneu 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Ik hoor net op de radio dat er vanavond een documentaire is op NPO2 om 2030. Gaat over discriminatie bij de Politie. Nou, daar zullen gruwelijkheden boven water komen hoor. 

Nederland is compleet fucking woke geworden 🤮

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei matthieu:

ik hoor net op de radio dat er vanavond een documentaire is op NPO2 om 2030

Lees jij überhaupt de berichten wel of reageer je gewoon omdat ik het ben? het stond al met grote dikke vette letters in het bericht.

Op 21-5-2022 om 11:59 zei Ger-1957:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
2 uur geleden zei matthieu:

kom dan eens met voorbeelden

Vooruit eentje dan ;)

Citaat

ik en de rest van mijn west-Europese collega-chauffeurs dagelijks geconfronteerd en gehinderd door knopperts en ander soort lamlullen van amper 25 jaar oud uit Oekraïne die vol trots in hun Litouws-gekentekende Hitler-skelter van Hegelmann, Hoptrans, Vlantana, Girteka, Finéjas, Pukeno en ander van dit soort fijne firma's vol trots met hun geel-blauw Oekraïens vlaggetje voor de raam de rest van de welwillende west-Europese chauffeurs in de weg rijden en het brood van de plank komen roven hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
10 minuten geleden zei Ger-1957:

Vooruit eentje dan 

Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten, daar was je al een tijdje bekend mee. Dus niet weer gaan huilen bij de admins straks hé. :D

• Thanks 1
  • Sneu 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
39 minuten geleden zei Ger-1957:

Lees jij überhaupt de berichten wel of reageer je gewoon omdat ik het ben? het stond al met grote dikke vette letters in het bericht.

Voor degenen die het vergeten waren natuurlijk. Even actualiseren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
47 minuten geleden zei matthieu:

Ik kan er eerlijk gezegd gewoon echt niet meer tegen.

Dus moeten al die mensen die al vanaf hun geboorte gepest worden vanwege te dik/dun/grote neus/flaporen/mediterraans uiterlijk/zwart zijn maar weggezet worden als zeurpieten? Omdat jouw tere zieltje er niet tegen kan als mensen zeggen dat ze niet altijd als minderwaardig bestempeld willen worden? Dat vind ik best tegenstrijdig met

Op 21-5-2022 om 13:34 zei matthieu:

Wel kleinzieligheid en figuren die overal wat achter zoeken

je moet het toch gewoon kunnen zeggen als je ergens last van hebt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
3 uur geleden zei matthieu:

Dit is realistisch Ger, niet racistisch!

Dat weet Gerrit zelf ook wel natuurlijk, Matthieu. Alleen probeert hij op deze manier krampachtig de schijn van "de forum-Gütmensch"  op te houden" om niet van zijn voetstuk te vallen als zelfbenoemd wereldverbeteraar. Zo ging dat destijds ook met die hele paniek rondom de kakkerlakken-discussie. :D

Verbazend in deze context is dan ook dat iemand die bijna zijn hele carrière werkzaam is geweest bij één van de grootste uitvlaggers van Europa -waar notabene ooit nog eens 80 vrachtwagens aan de ketting werden gelegd vanwege vermeende uitbuiting van goedkope Oost-Europeanen- deze werkgever hier altijd zo verdedigd heeft als zijnde de beste werkgever van Nederland.

Erg bijzonder ook voor iemand die hier pretendeert wars te zijn van elke vorm van racisme, uitbuiting, discriminatie etc., en respect, mensenrechten en alles daaromheen zo hoog in het vaandel te hebben staan...;)

• Thanks 4
  • Verward 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Pesten om uitzien, geaardheid e.d kan niet is volkomen fout. Degene die de geschiedenis willen herschrijven want Sinterklaas is rasistisch enz.enz daar heb ik geen tot weinig respect voor. Dhr Coen(tunnel)Dhr Lely zi en vele meer zijn de mensen die nederland groot hebben gemaakt. Dit is onze geschiedenis en dat is niet altijd netjes gegaan maar is dit een reden om dat nu te veranderen? Omdat er iemand zijn voorouder voor 100 of 200 jaar terug last van heeft gehad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
2 uur geleden zei Eeweep:

Dus moeten al die mensen die al vanaf hun geboorte gepest worden vanwege te dik/dun/grote neus/flaporen/mediterraans uiterlijk/zwart zijn maar weggezet worden als zeurpieten? Omdat jouw tere zieltje er niet tegen kan als mensen zeggen dat ze niet altijd als minderwaardig bestempeld willen worden? Dat vind ik best tegenstrijdig met

je moet het toch gewoon kunnen zeggen als je ergens last van hebt?

Jij snapt waarschijnlijk niet echt het verschil tussen racisme en pesten/sarren? Dat laatste gebeurt heel veel tussen kinderen en dáártegen moet keihard worden opgetreden. Hee rooie, jij met je flaporen, dat soort.

Maar niet die randdebielen als een Simons of hoe ze heten goedpraten🤮🤮

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
2 uur geleden zei matthieu:

Dat laatste gebeurt heel veel tussen kinderen en dáártegen moet keihard worden opgetreden. Hee rooie, jij met je flaporen, dat soort.

Hoor nu, nee lees nu wat je schrijft, Rooie en flapoor moeten we keihard tegen optreden, maar kakkerlak, knoppers, lamlullen en weet ik wat jullie nog allemaal voor mooie woorden hebben voor buitenlanders is de waarheid en kan gewoon :rolleyes:

Hoever willen we nog zinken

• Like 2
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Niks zinken een zwarte is gewoon zwart hoor,is waarheid als een koe !!!

En discrimineren heb ik ook een hekel aan ,de oplossing is vrij simpel we schilderen iedereen gewoon groen,en de donkergroenen schieten we omver 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

Grapje hè 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Dit soort mensen praat over Belgen en Duitsers maar niet over Turken, want dat is discriminerend. Turkse mensen, Marrokaanse mensen. Want o, we zouden toch eens van discriminatie beschuldigd kunnen worden.

De wereld is behoorlijk rot geworden en woke Nederland met z'n cancel cultuur loopt daarin behoorlijk voorop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
7 uur geleden zei matthieu:

Maar ik ga hier mee stoppen, want straks heb ik een ban aan m'n broek en lachen 2 of 3 man zich rot.

Die krijg je alleen maar als je fout bezig bent toch ;)

• Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites