[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]Spring naar bijdragen
hi ken iemand helpen/uitleggen hoe je lading berekent
heb deze eerste beetje kunnen begrijpen , maar andere nog niet.....want ze zeggen er is geen formule om lading te berekenen.
je moet weten
de afmetingen van pallet , 120x80 0f 120x100
en lengte en breedte van oplegger.
De laadvloer van een oplegger is 12m lang en 2,4 m breed, Hoeveel blokpallest van 100x120 kunnen meegenomen worden?
antwoord
in de breedte passen 2,4:1,2m=2 pallets
in de lengte passen 12m:1m=12 pallets
in de laadruimte kunnen 12x2=24 pallets
deze snap ik niet
De Europallets 120cmx80cm mogen niet gestapeld worden. in laadbak is een lege laadruimte van 2,4 meter breed en 9.60 meter lang. Hoeveel Europallets
kunnen maximaal geladen worden.
(deze vragen heb ik van Examentraining goederen over weg ik heb zelf antwoorden maar begrijp niet hoe je dat uitrekent) er moet toch formule zijn?
antwoord voor deze is
in de breedte passen 3 pallets
in de lengte passen 8 pallets
Maximaal kunnen 24 europallets (3x8) geladen worden)
dus 24
maar hoe?
dan heb ik ook deze vraag
de blokpallets 120cmX100cm mogen niet gestapeld worden . In de laadbak is een beschikbare laadruimte van 2,4 meter breed en 9.00 lang. Hoeveel blokpallets kunnen maximaal geleden worden?
antwoord
in de breedte passen 2 pallets
in de lengte passen 9 pallets
maximaal kunnen 18 blokpallets(2x9) geladen worden.
deze ook niet
de blokpallets 120cmX100 mohgen niet gestapeld worden.De beschikbare laadruimte is 2,1 meter breed en 6 meter lang. Er zijn 10 blokpallets die over de middenas van de laadruimte geladen moeten worden . Hoeveel ruimte blijft aan elke zijkant over als de blokpallets geladen zijn?
A) 0cm
B)5 cm <-----------------------------
C)10 cm
antwoord
de breedte van de laadbak is 2,10. Er kunnen maximaal 2 pallets langs elkaar met de breedte van 100cm. Dit geeft een breedte van 200 cm (2m)Er is een totaal 10 cm over echter de pallets worden over de middenas van de ladbak geplaatst. Dus een beide zijden is 10:2=5cm over
deze snap ik ook niet ook betje andere vragenstelling
Er mogen 26 blokpallets 120X100cm vervoerd worden. Ze mogen niet gestapeld worden. De pallets worden geplaatst over de middenas van de laadruimte.Hoeveel ritten met een vrachtauto met een laadbak van 2,4 meter nij 12 meter zijn hiervoor minimaal nodig?
A) 1 rit
B) 2 ritten<-----------------------
C) 3 ritten
antwoord
in de lengte passen 12 pallets
Maximaal kunnen 24 europallets (2x12) per tit geladen worden. Er zijn 26 pallets dus zijn er 2 ritten nodig
en deze is ietsle lastiger deze snap ik ook niet
bij een uitgever moeten 24 europallets 120x100cm met boeken afgeleverd worden. Elke pallet weegt 1000kg .De laadruimte van de de vrachtauto is 2,40 meter breed en 9,60 meter lang. Op het kentekenbewijs staat dat het laadvermogen van de vrachtauto 20 ton is . Hoeveel ritten zijn er met deze vrachtauto nodig om de goederen te vervoeren naar de uitgever ?
antwoord
op zich passen de 24 pallets in een keer in de laadruimte. Echter het maximale laadvermogen van de vrachtauto wordt dan overscheden .de lading weegt namelijk 24x1000kg=24000kg=24 ton.Dit is 4 ton zwaarder dan het maximale laadvermogen van deze vrachtauto.
dan deze snap ook niet
De laadbak van een oplegger is 2,40 m breed z12m lang en 2,5m hoog. Er zijn 30 europallets met een volume van 0,96 m3 per stuk. Hoeveel van deze pallets kun je maximaal laden?
antwoord
Je kunt 30 pallets kwijt in de laadruimte . Je kunt dus alle 30 pallets meenemen.
You can post now and register later.
If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.
Vraag
Hard to Carry
hi ken iemand helpen/uitleggen hoe je lading berekent
heb deze eerste beetje kunnen begrijpen , maar andere nog niet.....want ze zeggen er is geen formule om lading te berekenen.
je moet weten
de afmetingen van pallet , 120x80 0f 120x100
en lengte en breedte van oplegger.
De laadvloer van een oplegger is 12m lang en 2,4 m breed, Hoeveel blokpallest van 100x120 kunnen meegenomen worden?
antwoord
in de breedte passen 2,4:1,2m=2 pallets
in de lengte passen 12m:1m=12 pallets
in de laadruimte kunnen 12x2=24 pallets
deze snap ik niet
De Europallets 120cmx80cm mogen niet gestapeld worden. in laadbak is een lege laadruimte van 2,4 meter breed en 9.60 meter lang. Hoeveel Europallets
kunnen maximaal geladen worden.
(deze vragen heb ik van Examentraining goederen over weg ik heb zelf antwoorden maar begrijp niet hoe je dat uitrekent) er moet toch formule zijn?
antwoord voor deze is
in de breedte passen 3 pallets
in de lengte passen 8 pallets
Maximaal kunnen 24 europallets (3x8) geladen worden)
dus 24
maar hoe?
dan heb ik ook deze vraag
de blokpallets 120cmX100cm mogen niet gestapeld worden . In de laadbak is een beschikbare laadruimte van 2,4 meter breed en 9.00 lang. Hoeveel blokpallets kunnen maximaal geleden worden?
antwoord
in de lengte passen 9 pallets
maximaal kunnen 18 blokpallets(2x9) geladen worden.
deze ook niet
de blokpallets 120cmX100 mohgen niet gestapeld worden.De beschikbare laadruimte is 2,1 meter breed en 6 meter lang. Er zijn 10 blokpallets die over de middenas van de laadruimte geladen moeten worden . Hoeveel ruimte blijft aan elke zijkant over als de blokpallets geladen zijn?
A) 0cm
B)5 cm <-----------------------------
C)10 cm
antwoord
de breedte van de laadbak is 2,10. Er kunnen maximaal 2 pallets langs elkaar met de breedte van 100cm. Dit geeft een breedte van 200 cm (2m)Er is een totaal 10 cm over echter de pallets worden over de middenas van de ladbak geplaatst. Dus een beide zijden is 10:2=5cm over
deze snap ik ook niet ook betje andere vragenstelling
Er mogen 26 blokpallets 120X100cm vervoerd worden. Ze mogen niet gestapeld worden. De pallets worden geplaatst over de middenas van de laadruimte.Hoeveel ritten met een vrachtauto met een laadbak van 2,4 meter nij 12 meter zijn hiervoor minimaal nodig?
A) 1 rit
B) 2 ritten<-----------------------
C) 3 ritten
antwoord
in de lengte passen 12 pallets
Maximaal kunnen 24 europallets (2x12) per tit geladen worden. Er zijn 26 pallets dus zijn er 2 ritten nodig
en deze is ietsle lastiger deze snap ik ook niet
bij een uitgever moeten 24 europallets 120x100cm met boeken afgeleverd worden. Elke pallet weegt 1000kg .De laadruimte van de de vrachtauto is 2,40 meter breed en 9,60 meter lang. Op het kentekenbewijs staat dat het laadvermogen van de vrachtauto 20 ton is . Hoeveel ritten zijn er met deze vrachtauto nodig om de goederen te vervoeren naar de uitgever ?
antwoord
op zich passen de 24 pallets in een keer in de laadruimte. Echter het maximale laadvermogen van de vrachtauto wordt dan overscheden .de lading weegt namelijk 24x1000kg=24000kg=24 ton.Dit is 4 ton zwaarder dan het maximale laadvermogen van deze vrachtauto.
dan deze snap ook niet
De laadbak van een oplegger is 2,40 m breed z12m lang en 2,5m hoog. Er zijn 30 europallets met een volume van 0,96 m3 per stuk. Hoeveel van deze pallets kun je maximaal laden?
antwoord
Je kunt 30 pallets kwijt in de laadruimte . Je kunt dus alle 30 pallets meenemen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites
Top Posters For This Question
26
8
4
4
Popular Days
1 jun
23
3 jun
16
5 okt
8
2 jun
7
Top Posters For This Question
Hard to Carry 26 posts
Vledder 8 posts
Pierre 4 posts
HendrikJansen 4 posts
Popular Days
1 jun 2022
23 posts
3 jun 2022
16 posts
5 okt 2022
8 posts
2 jun 2022
7 posts
Popular Posts
Murphy
Het doet mij verschrikkelijk veel goeds dat jullie wel degelijk opletten. Ik dacht, laat ik eens iets uit testen..... Niet enkel die examenvraag stellers maken instinkertjes. Wij kunnen dat ook.
minuteman
Ik zou ze dwars plaatsen en dan 2 hoog. Op zeker dat er dan 12 meegaan, wel een beetje mikken bij de tunnels.
Marotrans
En de praktijk: er steekt altijd wel iets uit die rolcontainers én het is lading op wieltjes... Dus gaan we blokken maken, van 9 of 17 en inderdaad borgen die hap! Het is allemaal zo
Posted Images
77 antwoorden op deze vraag
Recommended Posts