[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]Spring naar bijdragen
Het door de chauffeur ondertekende deel van de vrachtbrief geldt als bewijs van ontvangst voor de afzender (23)
Het door ontvanger ondertekende deel van de vrachtbrief geldt als bewijs van aflefering voor de vervoerder(24)
Deze begrijp ik niet
Het door afzender ondertekende deel van de vrachtbrief geldt als bewijs van___________________ voor wie? (22)
En dit begrijp ik niet
Als bij het ontvangen van de zending tekortkomingen worden worden geconstanteerd , moet de chauffeur de verantwoordelijke bedrijfsfunctionaris hierover
informeren zodat de tekortkomingen kan worden verholpen. Is dat niet mogelijk dan moet een aantekening gemaakt worden op de vrachtbrief.
Waar moet de aantekening worden gamaakt? bij 18? onder voorbehoud bij ontvangen van zending? Deze vrachtbrief moet bij voorkeur worden
medeondertekend door de verantwoordelijke bedrijfsfunctionaris. waar moet bedrijfsfunctionaris ondertekenen? Bij 18?
You can post now and register later.
If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.
Vraag
Hard to Carry
ik heb vraag over CMR vrachtbrief
Het door de chauffeur ondertekende deel van de vrachtbrief geldt als bewijs van ontvangst voor de afzender (23)
Het door ontvanger ondertekende deel van de vrachtbrief geldt als bewijs van aflefering voor de vervoerder(24)
Deze begrijp ik niet
Het door afzender ondertekende deel van de vrachtbrief geldt als bewijs van___________________ voor wie? (22)
En dit begrijp ik niet
Als bij het ontvangen van de zending tekortkomingen worden worden geconstanteerd , moet de chauffeur de verantwoordelijke bedrijfsfunctionaris hierover
informeren zodat de tekortkomingen kan worden verholpen. Is dat niet mogelijk dan moet een aantekening gemaakt worden op de vrachtbrief.
Waar moet de aantekening worden gamaakt? bij 18? onder voorbehoud bij ontvangen van zending? Deze vrachtbrief moet bij voorkeur worden
medeondertekend door de verantwoordelijke bedrijfsfunctionaris. waar moet bedrijfsfunctionaris ondertekenen? Bij 18?
Link naar opmerking
Deel via andere websites
Top Posters For This Question
9
8
6
6
Popular Days
5 jun
12
4 jun
7
3 jun
7
24 jun
6
Top Posters For This Question
HendrikJansen 9 posts
europeaan 8 posts
Pierre 6 posts
Ger-1957 6 posts
Popular Days
5 jun 2022
12 posts
4 jun 2022
7 posts
3 jun 2022
7 posts
24 jun 2022
6 posts
Popular Posts
Pierre
Zomaar wat voorbeelden; - 1 uur voor aankomst bellen met 06-23432233 - lossen met laadklep en pomwagen - beslist aanleveren vóór 10.00 - enkel Nederlands sprekende chauffeur
Pierre
Een paar van die geintjes en dan een heel bedrijf failliet lijkt me wel wat erg overdreven, maar ik vermoed dat Schoenenreus totaal geen notie heeft wat een geintje kost als bijvoorbeeld een chauffeur
Ger-1957
Dat het een zooitje was bij kanteltrans is al even bekend, maar als één chauffeur in 2 dagen al zoveel meemaakt wat moet het dan worden bij 500 chauffeurs
Posted Images
53 antwoorden op deze vraag
Recommended Posts