[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

CMR vrachtbrief


Hard to Carry

Vraag

  • Forumlid

ik heb vraag over CMR  vrachtbrief 

 

Het door de chauffeur ondertekende deel van de vrachtbrief geldt als bewijs van ontvangst voor de afzender (23)

Het door ontvanger ondertekende deel van de vrachtbrief geldt als bewijs van aflefering voor de vervoerder(24) 

 

Deze begrijp ik niet 

Het door afzender ondertekende deel van de vrachtbrief geldt als bewijs van___________________ voor wie? (22)

 

En dit begrijp ik niet 

 

Als bij het ontvangen van de zending tekortkomingen worden worden geconstanteerd , moet de chauffeur de verantwoordelijke bedrijfsfunctionaris hierover 

informeren zodat de tekortkomingen kan worden verholpen. Is dat niet mogelijk dan moet een aantekening gemaakt worden op de vrachtbrief. 

Waar moet de aantekening worden gamaakt? bij 18? onder voorbehoud bij ontvangen van zending? Deze vrachtbrief moet bij voorkeur worden 

medeondertekend door de verantwoordelijke bedrijfsfunctionaris.  waar moet bedrijfsfunctionaris ondertekenen? Bij 18? 

 

 

vrachtbrief.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Je stelt een hoop vragen waar je in feiten als chauffeur helemaal niks aan hebt of mee te maken hebt. Als de klant een aanteking op de vrachtbrief maakt dan kliedert die er wel ergens iets op en vraagt niet eerst aan de chauffeur in welk vak hij dat mag doen. Zelfs als je zegt dat ze in vak 24 moeten tekenen kan de handtekening alsnog zomaar in vak 6 tot en met 12 terecht komen bijvoorbeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
9 minuten geleden zei schoenenreus:

Je stelt een hoop vragen waar je in feiten als chauffeur helemaal niks aan hebt of mee te maken hebt. Als de klant een aanteking op de vrachtbrief maakt dan kliedert die er wel ergens iets op en vraagt niet eerst aan de chauffeur in welk vak hij dat mag doen. Zelfs als je zegt dat ze in vak 24 moeten tekenen kan de handtekening alsnog zomaar in vak 6 tot en met 12 terecht komen bijvoorbeeld.

 

bij examen code 95 vvragen ze bijvoorbeeld 

 

Onder welke vak staan instructie van afzender?

 

A) vak 22

B) vak 13 <----------------------------

C) vak 5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 uur geleden zei schoenenreus:

Onzin! Wat zou er in dat vak moeten staan dan? 

 

Zomaar wat voorbeelden;

 

- 1 uur voor aankomst bellen met 06-23432233
- lossen met laadklep en pomwagen

- beslist aanleveren vóór 10.00

- enkel Nederlands sprekende chauffeur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
10 uur geleden zei Pierre:

 

Zomaar wat voorbeelden;

 

- 1 uur voor aankomst bellen met 06-23432233
- lossen met laadklep en pomwagen

- beslist aanleveren vóór 10.00

- enkel Nederlands sprekende chauffeur

 

 

Ja maar het is onzin als dat er niet staat dat daardoor zoveel bedrijven failliet gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei schoenenreus:

Ja maar het is onzin als dat er niet staat dat daardoor zoveel bedrijven failliet gaan. 

 

1 uur geleden zei Ger-1957:

(...) Een paar van die geintjes kunnen een werkgever zomaar zijn bedrijf kosten 

 

Een paar van die geintjes en dan een heel bedrijf failliet lijkt me wel wat erg overdreven, maar ik vermoed dat Schoenenreus totaal geen notie heeft wat een geintje kost als bijvoorbeeld een chauffeur zonder laadklep en pompwagen bij een klant aankomt en weggestuurd word en dit het gevolg is van het niet opvolgen of negeren van de instructies zoals vermeld in vak 13.

Zomaar even een voorbeeld uit de praktijk wat waarschijnlijk veel mensen uit hun eigen omgeving zullen herkennen, zij het in een andere setting;

Jan moet rond op woensdagochtend 08.00 uur een vracht bouwmateriaal lossen op een bouwplaats ergens in het centrum van Parijs. Jan is op tijd gaan rijden maar doet er toch dik anderhalf uur over om zich door de drukke ochtendspits in Parijs naar zijn bestemming te wurmen. Eenmaal aangekomen is hij een half uur bezig om de uitvoerder te vinden en duurt het nog eens een half uur met omrijden en keren eer hij op de losplaats zelf is.

Daar aangekomen blijkt dat er geen heftruck aanwezig is, laat staan een pompwagen. Jan gaat bellen. De planning was er eigenlijk van uit gegaan dat op iedere bouwplaats wel een heftruck rondrijd, hier hadden ze echter niet op gerekend. De planning gaat zoeken voor een oplossing.
Na drie kwartier hebben ze iets gevonden en word Jan gebeld; Lars komt toevallig leeg vanaf Chartres en is op weg naar Compiègne, zit nu onder Parijs en heeft een trailer met laadklep. Omdat het onmogelijk is om ergens in de buurt van die losplaats de hele handel over te rijden worden beide auto's gedirigeerd naar de groothandelsmarkt in Rungis, entrée à € 20,- per auto. Na opnieuw een uur kruipend door Parijs is Jan aangekomen op Rungis maar staat Jan nog een half uur te wachten omdat Lars de weg niet kan vinden. Uiteindelijk treft men elkaar, zet de trailers tegen elkaar om de boel over te trekken en met een uur is de klus geklaard en zijn beide auto's weer onderweg. Jan gaat naar Compiègne, Lars mag terug naar de klant. Lars heeft toch weer zo'n drie kwartier nodig om opnieuw bij die bouwplaats te komen en zoekt zich opnieuw de schompes naar die uitvoerder. Het blijkt dat hij niet daar moet zijn maar aan de andere kant van de bouwput waar hij zijn spullen moet lossen. Opnieuw door de smalle éénrichtingsstraatjes zoekt Lars zich te pletter hoe hij op die losplaats moet komen -ziet daarbij pardoes nog een paaltje over het hoofd wat hem een fikse schram op zijn bumper en opstap kost- en is alles bij elkaar alweer een uur verder wanneer hij eindelijk zijn klep uitvouwt en kan beginnen met lossen.

In de middag laden ze beiden een blokvrachtje in Compiègne maar kunnen ze door al dit oponthoud -wat uren heeft geduurd- de thuisbasis in Nederland niet meer halen en zullen er daarom ook nog een extra overnachting aan vast moeten plakken. Geeft verders niet, Jan en Lars houden wel van lekker eten en een gezellige borrel in de routier. ;):D

Dit hele geintje loopt dus aardig in de cijfers en kost alleen al -even globaal- een 6 à 7 uur extra loonkosten + extra OKV + € 40,- extra kosten. Los van het herstel -en spuitwerk van de bumper en treeplank. Jan en Lars willen natuurlijk ook hun uurtjes graag betaald hebben, zeker omdat de fout niet bij hun ligt maar bij de planning. Ik ben geen ondernemer en weet ook niet hoe zoiets exact berekend word, maar je praat hier al snel over honderden euro's die geheel voor de vervoerder zijn omdat men de instructies zoals vermeld in vak 13 niet heeft opgevolgd.

 

 

  • Like 3
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
10 minuten geleden zei Pierre:

 

 

Een paar van die geintjes en dan een heel bedrijf failliet lijkt me wel wat erg overdreven, maar ik vermoed dat Schoenenreus totaal geen notie heeft wat een geintje bijvoorbeeld kost als bijvoorbeeld een chauffeur zonder laadklep en pompwagen bij een klant aankomt en weggestuurd word en dit het gevolg is van het niet opvolgen of negeren van de instructies zoals vermeld in vak 13.
 

 

 

 

 

Ik weet heel goed wat het kost maar denk je dat er 1 planner is die een vrachtbrief af gaat zitten speuren of er een instructie op staat. Als de klant het niet in de computer aangemeld heeft ziet een planner het niet, heel simpel. Het is daarom ook niet een de verantwoordelijkheid van de chauffeur in mijn ogen. 9 van de 10 chauffeurs heeft geen invloed op welke trailer geladen wordt en of er wel of geen pompwagen beschikbaar is. Stel je hebt elke dag 20 adressen ga je dan voor aanvang van je rit ook nog eens 20 vrachtbrieven bestuderen of er nog instructies op staan, kost je zo weer een half uur smorgens. 

  • Like 1
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
38 minuten geleden zei schoenenreus:

Ik weet heel goed wat het kost maar denk je dat er 1 planner is die een vrachtbrief af gaat zitten speuren of er een instructie op staat. Als de klant het niet in de computer aangemeld heeft ziet een planner het niet, heel simpel. Het is daarom ook niet een de verantwoordelijkheid van de chauffeur in mijn ogen. 9 van de 10 chauffeurs heeft geen invloed op welke trailer geladen wordt en of er wel of geen pompwagen beschikbaar is. Stel je hebt elke dag 20 adressen ga je dan voor aanvang van je rit ook nog eens 20 vrachtbrieven bestuderen of er nog instructies op staan, kost je zo weer een half uur smorgens. 

 

Speciale wensen of instructies worden niet door een planner in het systeem gezet, dat doet bij de meeste bedrijven de directe contactpersoon tussen klant en planning; de klantenbegeleiding, ofwel customer service. Dan nog kan er altijd een ergens een fout insluipen, het blijft hoe dan ook mensenwerk.
Als er speciale of dringende zaken zijn m.b.t. een los -of laadadres vind er voor vertrek altijd even een kort overleg plaats tussen een planner en mijzelf. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat je je documenten niet controleert voor vertrek en eventueel verifieert met de gegevens die in je boordcomputer staan op bepaalde bijzonderheden, of dat nou 2 of 20 vrachtbrieven zijn. Gewoon klakkeloos alles aannemen en dom gaan zitten om vervolgens ergens halverwege de rit erachter komen en dan maar zien hoe ze het oplossen...dan kun je je inderdaad af gaan vragen wie zijn verantwoordelijkheid het is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
6 uur geleden zei Pierre:

 

Speciale wensen of instructies worden niet door een planner in het systeem gezet, dat doet bij de meeste bedrijven de directe contactpersoon tussen klant en planning; de klantenbegeleiding, ofwel customer service. Dan nog kan er altijd een ergens een fout insluipen, het blijft hoe dan ook mensenwerk.
Als er speciale of dringende zaken zijn m.b.t. een los -of laadadres vind er voor vertrek altijd even een kort overleg plaats tussen een planner en mijzelf. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat je je documenten niet controleert voor vertrek en eventueel verifieert met de gegevens die in je boordcomputer staan op bepaalde bijzonderheden, of dat nou 2 of 20 vrachtbrieven zijn. Gewoon klakkeloos alles aannemen en dom gaan zitten om vervolgens ergens halverwege de rit erachter komen en dan maar zien hoe ze het oplossen...dan kun je je inderdaad af gaan vragen wie zijn verantwoordelijkheid het is.

afgelopen week. Je mag trailer xxxxxx naar Gildehaus brengen om daar de lege weer aan te koppelen en daar kan je dan mee in Hengelo laden. Prima. Dus ik trailer xxxxxx opgezocht en de deuren open. Leeg! Maar eens een berichtje gestuurd om erachter te komen of het echt de bedoeling was dat ik een lege naar Gildehaus zou brengen om daar ook weer een lege te moeten aankoppelen. [Nu weet ik wat er in Gildehaus voor activiteiten plaats vinden dus leek me het al een wazig verhaal] Antwoord: Nee! Kijk eens in traileryyyyyy. Gekeken en warempel die was geladen met  de zooi die ik verwachte. Enkel voor Zweden. En dat slaan ze in Gildehaus nu net niet op. Dus maar eens gevraagd of dit dan wel echt naar Gildehaus moest.  Antwoord; Ja die kan je er heen brengen. Weet je het zeker vraag ik nog omdat er Scandinavie op de oplegger zit? Ja breng maar weg was het antwoord.

 

Afijn ik kom in Gildehaus en plant die oplegger voor het dock en koppel de lege oplegger  weer aan en wil net wegrijden komt die man naar buiten gevlogen. Chauffeur je hebt de verkeerde oplegger gebracht, hier kunnen we niks mee deze is voor Scandinavie.

 

Heb de planner maar een berichtje gestuurd of ik hem zelf weer aan moest koppelen ofdat een collega de oplegger weer op zou halen. Kreeg enkel als antwoord, Laden in Hengelo.

 

Dag later. Wil je  trailer oooooo  even naar de bandengigant brengen? Staat leeg en kan er meteen naar toe. Kom bij trailer oooooo zit die ramvol lege europallets. Heb maar een bericht gestuurd dat ik de volgende ochtend de trailer zou afkoppelen bij de bandengigant omdat ik eerst nog even lossen moest in Duitsland. Kreeg vrijwel meteen een bericht terug dat ik oplegger AAAAAA maar aan zou koppelen en die maar naar de bandengigant moest brengen🤣

 

Ik geloof ook best dat het met een 4 a 500 opleggers best wel eens verwarrend kan zijn maar die computersystemen werken allemaal feilloos als je iedereen moet geloven. Totdat er iemand wat vergeet in te voeren. Dat ding doet nog steeds niks uit zichzelf🤣 

 

Daarom zijn ze nog steeds afhankelijk van een oplettende chauffeur.

  • Like 3
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Hoe zit het eigenlijk met vakje 1 van de CMR? Er staat afzender in het vakje, terwijl er feitelijk de opdrachtgever van het transport in hoort komen te staan. Als je hier dus vanuit gaat wanneer zou je dan Niet Franco kunnen gebruiken?  En wat als je in onderaanneming rijdt? Je zou dan normaal vak 17 gebruiken maar voor jou is de opdrachtgever het transportbedrijf waar jij voor chartert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

^^vak 1 is de afzender waar je geladen hebt, de opdrachtgever kan wel in China zitten.

vak 16 is de daadwerkelijke 1e transporteur.

vak 17 is dan voor de charter/2e transporteur.

wij krijgen regelmatig CMR's waar vak 16 al is ingevuld door de opdrachtgevende transporteur,   (DHL/UPS/ASML enz.) ik vul dan altijd vak 17 in met Jan Tromp, Acht NL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei Ger-1957:

Dat het een zooitje was bij kanteltrans is al even bekend, maar als één chauffeur in 2 dagen al zoveel meemaakt wat moet het dan worden bij 500 chauffeurs :rolleyes: ;)

Volgens mij zit je niet helemaal goed Ger. IK rijd de hele week voor een vaste opdrachtgever en word ook door die opdrachtgever aangestuurd  gedurende de week.

 

Dus over welk zooitje heb je het?  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
23 uur geleden zei Ger-1957:

heb een paar jaar voor een deuren fabrikant uit Someren gereden op Frankrijk,

ik ook, en het is daar prima geregeld met de losadressen, door de hoofd planner Harald V., het kan dus wel.

ook keek ik als ik mijn vrachtbrieven had, in het weekend altijd even per (nieuw) adres op Google maps hoe de situatie is/was op de losadressen.

we hadden daar ook een kontakt persoon van hun in Parijs die ook veel kon oplossen als het niet via NL lukte.

als je vooral als chauffeur een beetje mee denkt kan dit inderdaad veel tijd en € schelen in een week. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
10 minuten geleden zei jean3:

^^vak 1 is de afzender waar je geladen hebt

Dat dacht ik dus ook , maar dat blijkt toch niet altijd het geval te zijn..

 

Hier zomaar een een quote via het zoeken via internet:

De opdrachtgever

De opdrachtgever is ook wel de afzender ofwel degene die opdracht tot het vervoer geeft. Dit is dus niet de aflader (laadadres). De opdrachtgever is verplicht om de vracht te voldoen en hij is ook verantwoordelijk voor eventueel overbelading. Het is niet raadzaam om als chauffeur (aflader) de vrachtbrief op te maken en hierbij dan te vermelden dat je handelt als agent voor de opdrachtgever. Dit kan namelijk betekenen dat je als chauffeur bij controle in het buitenland een boete krijgt als de lading niet goed vastgezet is of dat het voertuig overbeladen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
7 minuten geleden zei Pierre:

 

Straks weer janken bij de admins dat een ander aan het 'zuigen' is... LOL

Gerritje mag graag uitdelen maar incasseren is niet zijn sterkste punt idd,  Weet jij eigenlijk wanneer die jarig is? Heb altijd al een tekening voor hem willen maken eigenlijk.

  • Haha 1
  • Verward 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
6 minuten geleden zei zoetwatermatroos:

Dat dacht ik dus ook , maar dat blijkt toch niet altijd het geval te zijn..

 

Hier zomaar een een quote via het zoeken via internet:

De opdrachtgever

De opdrachtgever is ook wel de afzender ofwel degene die opdracht tot het vervoer geeft. Dit is dus niet de aflader (laadadres). De opdrachtgever is verplicht om de vracht te voldoen en hij is ook verantwoordelijk voor eventueel overbelading. Het is niet raadzaam om als chauffeur (aflader) de vrachtbrief op te maken en hierbij dan te vermelden dat je handelt als agent voor de opdrachtgever. Dit kan namelijk betekenen dat je als chauffeur bij controle in het buitenland een boete krijgt als de lading niet goed vastgezet is of dat het voertuig overbeladen is.

Je kan in vak 3 dan toch de daadwerkelijke los bestemming  invullen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
19 minuten geleden zei HendrikJansen:

Gerritje mag graag uitdelen maar incasseren is niet zijn sterkste punt idd,  Weet jij eigenlijk wanneer die jarig is? Heb altijd al een tekening voor hem willen maken eigenlijk.

 

Ik heb heel toevallig deze week de uitnodiging voor zijn feestje via de post binnengekregen; 21 augustus viert Ger zijn verjaardag. :wijn:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
7 uur geleden zei Pierre:

 

Ik heb heel toevallig deze week de uitnodiging voor zijn feestje via de post binnengekregen; 21 augustus viert Ger zijn verjaardag. :wijn:

 

 

 

kijk. Leuk. Ga ik morgen vast beginnen met de tekening om het heugelijke feit van Ger zijn verjaardag vieren.  Dank je wel alvast. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 5-6-2022 om 09:34 zei Ger-1957:

Dat het een zooitje was bij kanteltrans is al even bekend, maar als één chauffeur in 2 dagen al zoveel meemaakt wat moet het dan worden bij 500 chauffeurs :rolleyes: ;)

Nou kwam ik afgelopen week toevallig in Oss langs jouw oranje club en toen vroeg ik me eigenlijk af hoe het afgelopen is met die 89 auto s die ze in Belgie aan de ketting hebben gelegd van die club. Jij misschien een idee?  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 4-6-2022 om 19:01 zei HendrikJansen:

maar die computersystemen werken allemaal feilloos als je iedereen moet geloven. Totdat er iemand wat vergeet in te voeren. Dat ding doet nog steeds niks uit zichzelf

 

Bij ons wordt soms zaken dubbel ingevoerd.. of niet gelezen en dan doet 'het systeem' de taak gewoon weer op de route voor de week erop. :confused:

 

Voorbeeld: donderdagavond ben ik maar even de speurhond gaan uithangen in Wijk bij Duurstede. Moest een extra reiniging doen vanwege stankoverlast..:rolleyes:

Op het opgegeven adres was niks te vinden. Nu was het van een schildersbedrijf,  de wijk was er één met gelijksoortige huizen. Dus die aan de andere kant met de koophuizen hoefde ik niet echt te zijn..  Na nog een rondje kom ik een steiger van dat bedrijf tegen.. maar geen toilet te zien..  Klopt, die stond dus op een parkeerplaats achter dat wooncomplex..  te voet heb ik dat gevonden. Enfin, ik er heen rijden.. toilet gereinigd (viel best mee in mijn ogen.. ja de urine rook ik ook maar dat is een gevalletje van goed in de pot plassen en uit laten druppen.. dan trekt het niet de vloer in. :p

 

Ik was er evenwel wel klaar mee.

 

Nou, wát schets mijn verbazing én doet mijn bloed wel koken van woede bij de start van de werkdag op vrijdag: 2 opdrachten voor Wij bij Buurstede in de planning, 2 plaatsers voor een feessie én wéér dat schildersbedrijf, met nu dé locatie erin wat ik die avond ervoor uiteindelijk gevonden had.  :mad::mad:

 

Écht, dan vraag ik mij af waarom men mij op de donderdagavond nog naar Wijk stuurt terwijl men de planning voor de vrijdag aan het maken is op diezelfde donderdag.

Ja, vermoedelijk omdat men op de donderdag die taak als eerste erin heeft gezet... maar hé, als ik eerst naar het depot moet, dat is in noord-oostelijke richting  vanaf mijn huisadres en ik kom 's avonds thuis uit de noord-westelijke richting.. dan ga ik niet eerst zuid-westelijk rijden om dan weer naar het noord-oosten te moeten.

 

Ik denk dan: je ziet toch via de GPS hoe ik ben gereden.. dat ik dus in de ochtend niet in Wijk ben geweest.. hoe moeilijk kan het zijn om dan even een appje te sturen dat die order overgeslagen kan worden. ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
17 minuten geleden zei Durashift:

 

Bij ons wordt soms zaken dubbel ingevoerd.. of niet gelezen en dan doet 'het systeem' de taak gewoon weer op de route voor de week erop. :confused:

 

Voorbeeld: donderdagavond ben ik maar even de speurhond gaan uithangen in Wijk bij Duurstede. Moest een extra reiniging doen vanwege stankoverlast..:rolleyes:

Op het opgegeven adres was niks te vinden. Nu was het van een schildersbedrijf,  de wijk was er één met gelijksoortige huizen. Dus die aan de andere kant met de koophuizen hoefde ik niet echt te zijn..  Na nog een rondje kom ik een steiger van dat bedrijf tegen.. maar geen toilet te zien..  Klopt, die stond dus op een parkeerplaats achter dat wooncomplex..  te voet heb ik dat gevonden. Enfin, ik er heen rijden.. toilet gereinigd (viel best mee in mijn ogen.. ja de urine rook ik ook maar dat is een gevalletje van goed in de pot plassen en uit laten druppen.. dan trekt het niet de vloer in. :p

 

Ik was er evenwel wel klaar mee.

 

Nou, wát schets mijn verbazing én doet mijn bloed wel koken van woede bij de start van de werkdag op vrijdag: 2 opdrachten voor Wij bij Buurstede in de planning, 2 plaatsers voor een feessie én wéér dat schildersbedrijf, met nu dé locatie erin wat ik die avond ervoor uiteindelijk gevonden had.  :mad::mad:

 

Écht, dan vraag ik mij af waarom men mij op de donderdagavond nog naar Wijk stuurt terwijl men de planning voor de vrijdag aan het maken is op diezelfde donderdag.

Ja, vermoedelijk omdat men op de donderdag die taak als eerste erin heeft gezet... maar hé, als ik eerst naar het depot moet, dat is in noord-oostelijke richting  vanaf mijn huisadres en ik kom 's avonds thuis uit de noord-westelijke richting.. dan ga ik niet eerst zuid-westelijk rijden om dan weer naar het noord-oosten te moeten.

 

Ik denk dan: je ziet toch via de GPS hoe ik ben gereden.. dat ik dus in de ochtend niet in Wijk ben geweest.. hoe moeilijk kan het zijn om dan even een appje te sturen dat die order overgeslagen kan worden. ??

Zover kijken die mensen niet. Hoevaak ik niet de vraag krijg hoeveel uren ik nog over heb als ik ergens ben aangekomen. Dan denk ik. Kijk even naar je scherm, vink mijn autonummer aan en je weet alles. Maar dat is schijnbaar teveel moeite. 

 

Andere kant, planners zijn ook net mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden