[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Onwel geworden op de E17


AX GT

Recommended Posts

Dag iedereen,

 

Ik ben zelf geen chauffeur, maar ik wil toch even mijn dankbaarheid uitdrukken.

 

Op 11/05 ben ik onwel geworden in mijn Citroen AX GT op de E17 ter hoogte van Waregem in België. Ik heb een epilepsie aanval gehad en heb mijn voorganger in zijn gat geramd om daarna tegen de middenberm te rijden.

Enkele vrachtwagenchauffeurs hebben toen de volledige E17 afgezet en mij uit mijn auto gehaald. Vervolgens hebben ze mij op de pechstrook gelegd en de ambulance gebeld.

 

Ik ben er vanaf gekomen met een gebroken rug (niet verlamd) en een tijdje thuis zitten.

 

Zonder hen zou het zonder enige twijfel veel erger zijn afgelopen. Vaak worden vrachtwagenchauffeurs in een slecht daglicht gezet, maar zonder jullie zou ik er hoogstwaarschijnlijk niet meer zijn.

 

Mijn oprechte dank om mijn leven te redden!!!! Ik vergeet dit nooit en mijn respect (dat er al was, mijn neef is chauffeur) is enkel groter geworden!

 

Ik vond niet direct een belgisch forum, vandaar dat ik dit hier post. 

 

Nogmaal hartelijk bedankt!!!

 

 

  • Like 8
  • Thanks 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden