[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

eigen vervoer voorbeelden


Hard to Carry

Vraag

  • Forumlid

Voorbeelden van eigen vervoer zijn fabriken die grondstoffen ophalenof producten wegbrengen , horecagroothandels die goederen vervoeren naar restaurants , meubelhandelaren die

meubels naar hun klanten vervoeren, serviceautos van bouwbedrijfen..............

 

ik wil nog meer voorbeelden van eigen vervoer .....

 

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
6 minuten geleden zei sprinter 516:

Is dit een kleuter klas af zo???

 

Nee Cor. Dit is een platform waar beroepschauffeurs en anderen die geïnteresseerd zijn in het transportwezen allerlei al dan niet beroepsgerelateerde informatie uitwisselen en daarnaast o.a mensen die nieuw zijn in het vak uitleg geven bij bepaalde vraagstukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
59 minuten geleden zei sprinter 516:

Je zou het soms wel zeggen als ik de vragen hier soms ziet waar dan nog serieus op ingegaan wordt…..

Cor, ik begrijp je opmerking, maar de zaken die hard to carry hier vraagt (in alle topics) zijn letterlijk allerlei (of eigenlijk vraagt ie over elke vraag een uitleg) zaken van de theorieexamens. Of eigenlijk de oefenvragen en oefenexamens uit de theorieboeken, ik heb ze hier nog op het bureau liggen.;)
De vraag van het zand is letterlijk een casus uit het 3e examen welke je doet voor code95.

En ja, ze zijn misschien wat kinderlijk en je vind het antwoord in de vraag door goed te lezen, maar het zal je verbazen hoeveel kandidaten dit nog fout hebben.

In deze casus(sen) wordt een verhaal of situatie verteld/geschetst en daar worden vragen over gesteld. Dit betreft over alle theorie, werkuren, rijuren, werktijden, gewichten, afmetingen, vergunningen, vrachtdokumenten, schade's, etc....

 

Ikzelf heb het hele theoriegedeelte gedaan door zelfstudie en zelf examens aanvragen, maar het zal je verbazen hoeveel 'lampies' er naar de verkeersschool komen om het klassikaal te volgen en welke antwoorden er dan komen (de wachtruimte voor praktijklessen en praktijk code95 zit naast een leslokaal, dus je hoort en ziet nog weleens wat).

Niet iedereen slaagt, zeg maar....

 

Groet Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 uur geleden zei ayla:

Cor, ik begrijp je opmerking, maar de zaken die hard to carry hier vraagt (in alle topics) zijn letterlijk allerlei (of eigenlijk vraagt ie over elke vraag een uitleg) zaken van de theorieexamens. Of eigenlijk de oefenvragen en oefenexamens uit de theorieboeken, ik heb ze hier nog op het bureau liggen.;)
De vraag van het zand is letterlijk een casus uit het 3e examen welke je doet voor code95.

En ja, ze zijn misschien wat kinderlijk en je vind het antwoord in de vraag door goed te lezen, maar het zal je verbazen hoeveel kandidaten dit nog fout hebben.

In deze casus(sen) wordt een verhaal of situatie verteld/geschetst en daar worden vragen over gesteld. Dit betreft over alle theorie, werkuren, rijuren, werktijden, gewichten, afmetingen, vergunningen, vrachtdokumenten, schade's, etc....

 

Ikzelf heb het hele theoriegedeelte gedaan door zelfstudie en zelf examens aanvragen, maar het zal je verbazen hoeveel 'lampies' er naar de verkeersschool komen om het klassikaal te volgen en welke antwoorden er dan komen (de wachtruimte voor praktijklessen en praktijk code95 zit naast een leslokaal, dus je hoort en ziet nog weleens wat).

Niet iedereen slaagt, zeg maar....

 

Groet Ron

Ik heb t al eerder in een van htc zijn topics gesteld: ik vermoed dat htc via het lezen/maken van allerlei proefexamens zo zijn examen wil halen…..

ik heb niet t idee dat hij al zijn lessen geheel of gedeeltelijk tot zich heeft genomen. 
 

hij heeft een vraag met t antwoord en wil dan weten hoe het zit. Van een aantal vragen moet je toch t antwoord en t waarom kunnen weten als je de lesstof tot je hebt genomen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei roadtrain:

Ik heb t al eerder in een van htc zijn topics gesteld: ik vermoed dat htc via het lezen/maken van allerlei proefexamens zo zijn examen wil halen…..

ik heb niet t idee dat hij al zijn lessen geheel of gedeeltelijk tot zich heeft genomen. 
 

hij heeft een vraag met t antwoord en wil dan weten hoe het zit. Van een aantal vragen moet je toch t antwoord en t waarom kunnen weten als je de lesstof tot je hebt genomen. 

 

 

Dat weet ik wel zeker, gewoon zo'n beunhaas die het zichzelf wel even zal leren want ja hoe moeilijk kan het zijn om chauffeurtje te spelen. Als deze persoon ook daadwerkelijk lessen aan het volgen is dan is die zelfs te dom om een simpel chauffeurtje te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden