[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

DB schenker

corydon

Recommended Posts

• Forumlid

Koopt USA trucking. Een middelgroot bedrijf dat zijn chauffeurs nog slechter behandeld dan Swift. Denk niet fat ik ooit een schone truck van hen heb gezien.

https://www.ttnews.com/articles/db-schenker-acquire-usa-truck-435-million

USA Truck’s success has been driven by their impressive employees — all of whom are critical to future growth — and we look forward to welcoming them as an integral part of our team,”

nog nooit zoveel onzin in 1 zin gelezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
  • 2 years later...
  • Forumlid

.. wordt waarschijnlijk verkocht aan DSV en een financieel consortium.

Citaat

(..)

Het Deense logistiekbedrijf DSV en een consortium onder leiding van investeringsmaatschappij CVC hebben zo’n 14 miljard euro over voor de Duitse vrachtvervoerder DB Schenker, schrijft persbureau Bloomberg op basis van anonieme bronnen.

De partijen zijn de laatst overgebleven overnamekandidaten voor het dochterbedrijf van Deutsche Bahn. De Duitse spoorvervoerder beoordeelt de biedingen nog en neemt later een beslissing.

CVC heeft ook nog een belang van een kwart voor de Duitse overheid in gedachten. Het is nu onder meer wachten op wat Berlijn daarvan vindt. CVC, dat sinds kort ook een beursnotering in Amsterdam heeft, werkt in het proces samen met het in Singapore gevestigde GIC en de Abu Dhabi Investment Authority.

Eerder haakte de grote Deense containervervoerder A.P. Møller-Maersk af voor DB Schenker, dat actief is met vrachtvervoer op land, ter zee en door de lucht. Er waren zorgen over de integratie van de onderneming binnen de Maersk-groep. (..)

https://www.transport-online.nl/56857/bloomberg-biedingen-van-14-miljard-euro-voor-db-schenker/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
4 minuten geleden zei Durashift:

.. wordt waarschijnlijk verkocht aan DSV en een financieel consortium.

https://www.transport-online.nl/56857/bloomberg-biedingen-van-14-miljard-euro-voor-db-schenker/

Dan hoop ik niet voor DSV dat ze die getatoeëerde graftak uit Oldenzaal ook bij het personeelsbestand krijgen . Die staplerfahrer heeft al menig chauffeur in de dwangverpleging gekregen.

• Haha 1
  • Verward 1
  • Sneu 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Op 23-8-2024 om 23:54 zei HendrikJansen:

Dan hoop ik niet voor DSV dat ze die getatoeëerde graftak uit Oldenzaal ook bij het personeelsbestand krijgen . Die staplerfahrer heeft al menig chauffeur in de dwangverpleging gekregen.

Je spreekt weer in raadselen Hendrik;

Getatoeëerde graftak ??

Dwangverpleging??

Waar heb je het over??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei europeaan:

Je spreekt weer in raadselen Hendrik;

Getatoeëerde graftak ??

Dwangverpleging??

Waar heb je het over??

Och een trailer met een adres of 26  voor die dag waarvan de eerste klant voorin staat de tweede ergens in de midden. En ga zo maar door.  Zegt die graftak. Moet je maar even omzetten bij de eerste klant met je palletkar. Ja de groeten. Schotel los en naar de overkant vragen om ander werk.  Maar menig chauffeur liet zich voor het karretje spannen door die gek. En die zaten een half jaar later nog met de stress van deze mijnheer gezien ze er niet over uitgesproken raakten. 

• Like 1
  • Haha 4
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei europeaan:

Waar heb je het over??

Over zijn periode bij HKP dat ie gedetacheerd was bij klant die dus een graftak planner had, kennelijk.

Maar, in een kastentrailer de eerste adressen op de kop laden is niet doordacht, lijkt mij.

Ik had misschien het rondje andersom gemaakt, dus laatste adres als eerste lossen enzovoorts.. maar ja, als je met slottijden zit kom je daarmee weer in de knoei natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
6 minuten geleden zei Durashift:

Over zijn periode bij HKP dat ie gedetacheerd was bij klant die dus een graftak planner had, kennelijk.

Maar, in een kastentrailer de eerste adressen op de kop laden is niet doordacht, lijkt mij.

Ik had misschien het rondje andersom gemaakt, dus laatste adres als eerste lossen enzovoorts.. maar ja, als je met slottijden zit kom je daarmee weer in de knoei natuurlijk.

Jij leest niet goed. Die planner was niks mis mee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
29 minuten geleden zei europeaan:

Niet moeilijk overdoen: luctor et emergo zoals de Zeeuwen zeggen; lukt het vandaege nie dan lukt het mêrege.:D

jij geeft nogal een vrije invulling aan 'ik worstel en kom boven' maar desalniettemin heb je wel gelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
4 minuten geleden zei europeaan:

Zie jij eerst maar eens net zo oud als ik te worden 🤣 :D :ja:

Ho ho, ik bedoel dat niet negatief.  Maar jij bent met je ervaringen wel ergens eind jaren 90 blijven hangen en tijden veranderen, dat hoef ik jou niet te vertellen.  Wat mij betreft leef je nog 100 jaar Europeaan. Ik gun het je. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites