Spring naar bijdragen

Boeren onderweg naar HET Haagse pluche

Ger-1957
 Share

Recommended Posts

• Forumlid
6 minuten geleden zei Dokus:

Tja……

Iedereen is gek behalve het orakel uit Twente. 🤪

Wat denk je waarom er hier nog zo weinig mensen wat plaatsen  Dokus? Verder als waar eten we vandaag en waar slapen we vandaag komen we niet meer.  

Is het jouw ook opgevallen dat er sinds de regering een tweespalt  wenst te drijven tussen de bevolking hier bepaalde trouwe forumleden weinig tot niets meer plaatsen?

Bij the way. even voor jouw. Ik woon niet in Twente he.

En als dit forum op dit moment een afspiegeling zou zijn van wat de meeste mensen op dit moment denken. Dan zouden Rutte en Kaag toch mooi gebeiteld zitten op het Haagse pluche.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
22 minuten geleden zei HendrikJansen:

sinds de regering een tweespalt  wenst te drijven tussen de bevolking hier bepaalde trouwe forumleden weinig tot niets meer plaatsen?

Voor en tegenstanders heeft men altijd,dat daardoor minder geplaatst word .....lijkt mij sterk.

Is meer de toon vd discussie.

• Like 4
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
35 minuten geleden zei andremast:

Voor en tegenstanders heeft men altijd,dat daardoor minder geplaatst word .....lijkt mij sterk.

Is meer de toon vd discussie.

Exact, en daarom plaats men niet meer.  Woorden als Wappie e.d schieten ook wel eens bij tegenstanders van deze regering in het verkeerde keelgat. 

Mij boeit dat geen ruk. ze mogen me Wappie, Schele, Twent orakal. Wat eigenlijk Drents zou moeten zijn maar dit tussen haakjes. noemen, maar het interesseert  mij allemaal geen ruk. Ik kom uit voor mijn eigen mening en vind iemand mij daardoor een lul, Jammer dan.

• Like 3
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators
2 uur geleden zei HendrikJansen:

...

Is het jouw ook opgevallen dat er sinds de regering een tweespalt  wenst te drijven tussen de bevolking hier bepaalde trouwe forumleden weinig tot niets meer plaatsen?

...

Ik krijg een nieuw glas drinken van jou!

Na het lezen van jouw inzending hield ik het niet meer.....

• Like 1
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
3 uur geleden zei Dokus:

Tja……

Iedereen is gek behalve het orakel uit Twente. 🤪

En 75% van (de) Nederland(se bevolking?)…

3 uur geleden zei HendrikJansen:

Ja, opgehitst door 75 procent van Nederland.

Al lijkt dat aantal me wat overtrokken. 

Als we het nu hebben over het aandeel van de bevolking dat achter onze boeren staat dan wil ik het wel geloven. Al lijkt het me nog steeds wat hoog ingeschat. 
Maar het deel van de bevolking dat elkaar gek maakt met uit verband getrokken uitspraken en vergezochte complottheorieën, dat ligt veel lager. Hooguit enkele procenten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
15 uur geleden zei HendrikJansen:

sinds de regering een tweespalt  wenst te drijven tussen de bevolking

Het is niet de regering die een tweespalt drijft. Dat zijn die paar procent wappies en complottheoristen die het vreedzame, overgrote deel van de bevolking voor gek verklaren en zichzelf en anderen ophitsen op basis van aannames en leugens. 

Diegenen die gewoon een mondkapje droegen waar en wanneer dat van ze werd verlangd en die zich om rationele redenen hebben laten vaccineren, dat zijn niet de onruststokers. 

Jullie draaien de waarheid altijd net om. 

• Like 3
  • Thanks 7
  • Haha 1
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
6 uur geleden zei RobNiat:

Het is niet de regering die een tweespalt drijft. Dat zijn die paar procent wappies en complottheoristen die het vreedzame, overgrote deel van de bevolking voor gek verklaren en zichzelf en anderen ophitsen op basis van aannames en leugens. 

Diegenen die gewoon een mondkapje droegen waar en wanneer dat van ze werd verlangd en die zich om rationele redenen hebben laten vaccineren, dat zijn niet de onruststokers. 

Jullie draaien de waarheid altijd net om. 

Toon dat eens aan dan dat de regering niet bezig is om een tweespalt te drijven Rob. 

Zoals ik eerder in het corona topic al meermaals geschreven heb zie ik de maatregelen nog steeds los van het coronavirus zelf. IK heb ook nooit ontkend dat dit virus niet rondging/gaat. Voor wat betreft vaccinatie hebben we nog steeds een vrije keuze en ik heb besloten geen vaccinatie te halen. Niks fouts aan dus vooralsnog. Op plekken waar het verplicht was een mondkapje op te hebben heb ik dit netjes gedaan. zei het met tegenzin. 

Ik ben nog steeds van mening dat een mondkapje niks bijdraagt om de verspreiding van corona tegen te gaan zeker na de boodschap die Minister Ollongren deelde met het Nederlandse volk.

Waar ik wel van overtuigd ben is dat de coronamaatregelen een opstap zijn geweest voor de politiek om te kijken hoever ze konden gaan met het Nederlandse volk.

En waar het met corona nog een deel van de bevolking was komen nu met de drieging voor onteigening van een gedeelte van de boeren er steeds meer tegenstanders voor dit kabinet. Niemand heeft het nu nog over corona, maar allemaal over de onteigening van de boeren. en men ziet dat er iets niet klopt. 79 procent van Nederland he Rob om het je exact te vertellen.  

En dan mag jij vertellen dat er hier niks aan de hand is, maar zoals ik je al zei jij komt hier enkel op een doe vakantie en vertrekt dan weer naar Thailand. [je goed recht overigens}  Maar dan kan je mijns inziens niet goed inschatten wat er leeft onder de Nederlandse bevolking.  En ja ik snap wel dat je wat familie en wat  chauffeurs; collega s spreekt.

En zoals ik al zei, ook dit forum is geen afspiegeling van de maatschappij op dit moment want er zijn er velen die zich stilhouden behalve ik.  En dat er hier dan een stuk of tien zijn die wel achter de maatregelen van dit kabinet staan staat totaal niet in verhouding met de rest van Nederland. En van die tien zijn er ook nog maar eens een stuk of vier die openlijk durven te reageren.

Men word momenteel in Nederland heel erg bang gemaakt om een mening open en bloot te durven ventileren, en dat zou wat mij betreft al reden genoeg moeten zijn om onze regering te wantrouwen. 

En ja, ik ben niet van dat pappen en nat houden want ik ga morgenmiddag pas vertrekken want deze jongen heeft morgenochtend eerst een afspraak op het politiebureau in Coevorden.

Wil je met plezier even een paar foto s sturen, dan kan je zien hoe je eruit komt te zien nadat je opkomt voor je mening en opkomt voor iemand van 70 jaar die mijn mening deelt. 

Het is niet rechts dat ontspoord is, maar links is totaal de weg kwijt!!

• Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
28 minuten geleden zei HendrikJansen:

men ziet dat er iets niet klopt. 79 procent van Nederland he Rob om het je exact te vertellen.  

Jij bent weer met getallen aan het gooien zonder onderbouwing, foei je leert het nooit.

De laatste metingen SCP (geen maand geleden)

Stand van het land: Verdeeldheid en onvrede maar ook hoge kwaliteit van leven

Nieuwsbericht | 15-06-2022 | 10:52

Bron >> klik <<

Het vertrouwen in het kabinet is altijd lager dan dat van alle overheidsinstanties, maar het vertrouwen in de regering was historisch gezien nog nooit zo laag: minder dan 40% van de Nederlandse burgers geeft deze een voldoende.

Natuurlijk zijn er ook sites te vinden die meegaan met jou redenering.

Nieuw rechts bijvoorbeeld >> klik << maar hoeveel vertrouwen ik daar in heb :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
46 minuten geleden zei HendrikJansen:

Men word momenteel in Nederland heel erg bang gemaakt om een mening open en bloot te durven ventileren, en dat zou wat mij betreft al reden genoeg moeten zijn om onze regering te wantrouwen. 

Vertel, wel met bewijzen svp.

En niet zomaar roepen je wordt toegetakeld, niemand die zijn mening uit wordt toegetakeld, mensen die hun menig staan te schreeuwen met een sjaal voor het gezicht en een steen in de hand die hebben wel eens kans dat ze tegen een mep oplopen ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Zojuist zei Ger-1957:

Vertel, wel met bewijzen svp.

En niet zomaar roepen je wordt toegetakeld, niemand die zijn mening uit wordt toegetakeld, mensen die hun menig staan te schreeuwen met een sjaal voor het gezicht en een steen in de hand die hebben wel eens kans dat ze tegen een mep oplopen ja.

Ik zat enkel aan de tafel bij mijn ouders in de tuin Ger. Helaas hebben ze daar ook een buurman die er net zo een denkwijze op nahoudt als jij. 

98334F5F-26D0-42C2-BA60-D6869CA7FDF2.jpeg

9EC53A2C-CDD2-46C5-BA37-F167ED845318.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 minuut geleden zei HendrikJansen:

Ik zat enkel aan de tafel bij mijn ouders in de tuin Ger. Helaas hebben ze daar ook een buurman die er net zo een denkwijze op nahoudt als jij. 

Waar mee je wil zeggen dat ik zonder reden zou slaan, dank je.

Of wil je zeggen dat jij zonder reden bent geslagen? Hoe dan ook, ik zie nog steeds geen bewijs, waar is die aangifte? Of heb je hem uit medelijden niet aangegeven omdat je geen verrader wil zijn :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 minuut geleden zei Ger-1957:

Waar mee je wil zeggen dat ik zonder reden zou slaan, dank je.

Of wil je zeggen dat jij zonder reden bent geslagen? Hoe dan ook, ik zie nog steeds geen bewijs, waar is die aangifte? Of heb je hem uit medelijden niet aangegeven omdat je geen verrader wil zijn :bey:

Als je had gelezen zou jij kunnen lezen dat ik die aangifte morgenochtend ga doen.  Want ook ons politieapperaat is niet zo vlot meer als vroeger, enkel wanneer het op schieten aankomt dan wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Zojuist zei roadtrain:

Ff lezen Ger….

Ik heb dat idd niet gelezen, jammer maar ik ga niet alle onzin lezen die hij schrijft.

Misschien is hij ook wel opgeroepen om zijn verhaal te komen doen na een aangifte van de buurman, aangifte doe je gelijk niet morgenvroeg.

Oke oke suggestief, vergeet maar wat ik geschreven heb ;)

• Like 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
3 minuten geleden zei roadtrain:

Ging over de stelling ….. dat wil niet zeggen dat deze mensen ook persé tegen de regering zijn. 

Dus jij zegt dat de boeren die achter de mening van de boeren staan ook wel voorstander zijn van dit kabinet? Ik denk dat je iets te goed gelovig bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites