Spring naar bijdragen

Boeren onderweg naar HET Haagse pluche

Ger-1957
 Share

Recommended Posts

• Forumlid
21 minuten geleden zei HendrikJansen:

Helaas Ger. De stelling was, Gaan boeren te ver met hun demonstraties.

Jammer Jansen.

De stelling was, nou ja noem er maar eentje, zoiets noem ik geen bewijs.

image.png.7fe8708d018b5b48eacb83af77e9a0ca.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
6 minuten geleden zei Ger-1957:

Ik heb dat idd niet gelezen, jammer maar ik ga niet alle onzin lezen die hij schrijft.

Misschien is hij ook wel opgeroepen om zijn verhaal te komen doen na een aangifte van de buurman, aangifte doe je gelijk niet morgenvroeg.

Oke oke suggestief, vergeet maar wat ik geschreven heb ;)

Oke aangifte doe je gelijk niet morgenvroeg zeg je?

Vertel dat ook even aan de mensen die jij in bescherming neemt met al je wijsheid, dan had ik geen dag vrij hoeven te nemen, had ik gewoon vanavond kunnen vertrekken i.p.v  van morgenmiddag. 

Maar jij weet exact hoe het werkt schijnbaar , echter werkt de wereld momenteel iets anders dan in jouw beleving. Iets met in het verleden zijn blijven hangen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
3 minuten geleden zei HendrikJansen:

Dus jij zegt dat de boeren die achter de mening van de boeren staan ook wel voorstander zijn van dit kabinet? Ik denk dat je iets te goed gelovig bent.

De stelling is of de boeren te ver gaan met hun demonstraties. Er zijn ook boeren die alleen vreedzaam willen demonstreren en zich afkeren tegen vernielingen enz. Ook niet alle boeren zijn tegen de regering. Denk dat het ook aan ligt wat voor soort boer ze zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 minuut geleden zei roadtrain:

De stelling is of de boeren te ver gaan met hun demonstraties. Er zijn ook boeren die alleen vreedzaam willen demonstreren en zich afkeren tegen vernielingen enz. Ook niet alle boeren zijn tegen de regering. Denk dat het ook aan ligt wat voor soort boer ze zijn. 

Vreedzaam demonstreren wil elke boer en iedereen. Dat is waarom ze ook weggaan bij blokkades als de ME ten tonele komt. 

• Haha 1
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
5 minuten geleden zei HendrikJansen:

Vreedzaam demonstreren wil elke boer en iedereen. Dat is waarom ze ook weggaan bij blokkades als de ME ten tonele komt. 

Dit geloof jij zelf toch niet….

• Like 4
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
26 minuten geleden zei Ger-1957:

Ja aangifte doe je vandaag, proces verbaal opmaken doe je morgen

Wat vind jou vrouw daar nou eigenlijk van Ger. Dat je de hele zondagavond weer half kokend van frustratie op dat Chauffeursforum zit te tikken?

Dat zal vast een heel gezellige vakantie worden...:p

• Haha 3
  • Sneu 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
25 minuten geleden zei roadtrain:

Denk dat het ook aan ligt wat voor soort boer ze zijn. 

En of ze wel boer zijn , er mengen er ook mensen tussen om te kunnen rellen , en de ene boer kan beter met emoties omgaan als de andere als je bestaan wordt weggegumd .

• Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
14 minuten geleden zei Pierre:

Wat vind jou vrouw daar nou eigenlijk van Ger. Dat je de hele zondagavond weer half kokend van frustratie op dat Chauffeursforum zit te tikken?

Dat zal vast een heel gezellige vakantie worden...:p

Hou s op… kleuter 

• Like 2
  • Thanks 5
  • Verward 1
  • Sneu 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
36 minuten geleden zei Ger-1957:

Ik heb dat idd niet gelezen, jammer maar ik ga niet alle onzin lezen die hij schrijft.

Misschien is hij ook wel opgeroepen om zijn verhaal te komen doen na een aangifte van de buurman, aangifte doe je gelijk niet morgenvroeg.

Oke oke suggestief, vergeet maar wat ik geschreven heb ;)

Ik ga ze hier niet plaatsen, maar ik heb sms jes van de buurman dat hij elke schade die ik heb opgelopen wil vergoeden.  Dit kwam op zaterdag nadat hij me op vrijdagavond bont en blauw trapte.  

Ik heb hem vriendelijk bedankt voor het het aanbod en verteld dat ie vanzelf wel een uitnodiging krijgt nadat ik aangifte heb kunnen doen.

Heb hem ook verteld dat ie me binnenkort geen Loeki meer hoeft te noemen omdat ik scheel ben.  {Zo noemde me altijd als hij dacht dat ik hem niet kon horen.} Maar binnenkort ga ik een kunstgebitje aanschaffen op zijn kosten omdat ie ook een paar tanden uit mijn mond heeft geslagen. Ook die wou die wel vergoeden zonder tussenkomst van de politie of rechter. Leuk dat ie dat even zwart op wit heeft gezet  niet dan?

Dus niks niet opgeroepen na aangifte van de buurman Ger!  Deze schijt zeven kleuren stront omdat er een aangifte tegen hem komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei Ger-1957:

mensen die hun menig staan te schreeuwen met een sjaal voor het gezicht en een steen in de hand die hebben wel eens kans dat ze tegen een mep oplopen ja.

Vreemd genoeg zie je dit altijd bij die zogenaamde vreedzame demonstratie van die zogenaamde lieve linkse mensjes , eigenlijk mensjes zoals u Ger , hoeveel echte boeren ziet u eigenlijk in de demo's met gezichtsbedekking en een steen in de hand ? 

• Thanks 3
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
2 minuten geleden zei suggs73:

Vreemd genoeg zie je dit altijd bij die vreedzame demonstratie van die zogenaamde lieve linkse mensjes , eigenlijk mensjes zoals u Ger , hoeveel echte boeren ziet u eigenlijk in de demo's met gezichtsbedekking en een steen in de hand ? 

Die zie je niet. Boeren zijn recht voor de raap en vertellen je recht in je gezicht wat ze op hun lever hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
9 minuten geleden zei HendrikJansen:

En wie heeft die dan veroorzaakt volgens jouw?

Toch niet weer die Romeo’s hè😜

Maar wel die er hooibalen in de fik steken 

Die bij bedrijven langs gaan en gesprekken afdwingen om bepaalde teksten op website aan te passen. 
Die bij politici privé voor de deur staan. 
Die weigeren om  weg te gaan als besloten word dat een demonstratie afgelopen moet zijn. 
Die toch de snelweg op gaan terwijl dit verboden is. 
Boeren vernielden Natura 2000-gebied in Stroe, 

Zijn nog wel meer voorbeelden te vinden. 

• Like 1
  • Thanks 3
  • Sneu 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
26 minuten geleden zei roadtrain:

Hou s op… kleuter 

Joh schei toch uit man. Kon je het niet alleen af? Rob noemde het eerder al 'schattig'. Het begint nu haast aandoenlijk te worden...

LOL

Citaat

Ach. Arme Adri. Ik dacht dat de liefde wederzijds was. Want jij bent op zeker wel zijn vriend. Jouw mening is zijn mening. En hij neemt het in alles voor je op. Best schattig eigenlijk. 

• Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 1
  • Sneu 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
4 minuten geleden zei Pierre:

Joh schei toch uit man. Kon je het niet alleen af? Rob noemde het eerder al 'schattig'. Het begint nu haast aandoenlijk te worden...

LOL

Wat kan ik niet alleen af? 

Als je niets te doen hebt doe het dan niet hier….

• Like 1
  • Thanks 2
  • Verward 1
  • Sneu 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
56 minuten geleden zei roadtrain:

Beter een goeie buur dan een verre vriend gaat hier niet op dus.  

ben benieuwd hoe die discussie ging dat hij zo uit zijn plaat ging…..

Nou die is niet zo moeilijk.

Hij wenste mijn vader in een doodskist. En aan die zelfde doodskist zou hij  zijn zoons [ de zoons van mijn vader dus]  wel even nazien en de vernieling in trappen. 

Het enigste dat ik gezegd heb was dat ie moest stoppen met zijn onzin en dat ie beter naar  binnen kon gaan.

Die vent staat totaal niet in de maatschappij en houd er wel een hele gevaarlijke linkse mening op na.

Jij mag die verheerlijken en mijn verhaal in twijfel trekken. Daar zijn jij  Ger en Dokus immers immens goed in . Maar dat neemt niet weg dat ik welaangifte tegen die idioot ga doen.

En als het aan mij ligt gaat die linkse idioot er gewoon achter.  Schade vergoeding klinkt leuk maar koop ik niks voor. Een paar jaar achter het gaas zal hem beter opknappen denk ik.

Poging tot doodslag word de aangifte en mijn advocaat gaat mee om aangifte te doen.  Die blauwe plekken op mijn benen waar ik een foto van heb geplaatst zijn slechts het topje van de ijsberg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
4 minuten geleden zei matthieu:

Kijk maar ff uit. Straks gaat die linkse rakker een pistool halen. Want zo zijn ze🤗

Ik geloof nog steeds in de mensen Matthieu, En niemand heeft wat van mij te vrezen, dus ga ik er van uit dat ik ook niet wat van hen te vrezen heb.

Dat het echter verhard is een ding wat wat zeker is  Kijk enkel naar wat er zich in Groningen af heeft gespeelt. een ordinaire oorlog gaf ook weer aanleiding  voor iemand om gewoon 3 mensen neer te knallen met 1 dode tot gevolg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites