Spring naar bijdragen

Boeren onderweg naar HET Haagse pluche

Ger-1957
 Share

Recommended Posts

• Forumlid
11 uur geleden zei Ger-1957:

(...) he Pierre, we mogen elkaar graag zien en hebben geen hekel aan elkaar

Nou ja, kom op Ger, ik weet dat je stiekem toch wel een beetje van me houd maar nu loop je wel heel erg hard van stapel.. :D

Maar toch..ik kwam gisteren op een boksforum een heel mooie foto tegen, ook van twee aartsrivalen die elkaars bloed wel konden zuipen. Nu kan het verkeren in het leven, zo zie je maar. Telkens als ik naar deze foto kijk dan weet ik het haast zeker; ooit gaan wij samen nog een keer vissen aan het Eindhovens kanaal! 

Tyson.jpg.c0197fb64b9279cbccd8c528a094e63c.jpg

• Like 2
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
3 uur geleden zei Eesti:

En voor men verder elkaar den duivel aandoet zouden jullie beter eens de interviews met professor Mattias Desmet beluisteren: zie "De Nieuwe Wereld, Mattias Desmet" op YouTube. Het vraagt per interview 1 uur van uw tijd. 

Of men kan het boek kopen "De psychologie van totalitarisme" van Mattias Desmet.

Op iemand die de moeite niet neemt zich deftig te informeren reageer ik niet meer.

Wees gegroet.

In 3 jaar tijd….. 3 bijdrages aan dit forum. 
En dan komt U hier mee. Heeft zeker belang bij zijn boeken verkoop?

• Like 2
  • Haha 1
  • Sneu 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei Pierre:

Nou ja, kom op Ger, ik weet dat je stiekem toch wel een beetje van me houd maar nu loop je wel heel erg hard van stapel.. :D

Maar toch..ik kwam gisteren op een boksforum een heel mooie foto tegen, ook van twee aartsrivalen die elkaars bloed wel konden zuipen. Nu kan het verkeren in het leven, zo zie je maar. Telkens als ik naar deze foto kijk dan weet ik het haast zeker; ooit gaan wij samen nog een keer vissen aan het Eindhovens kanaal! 

Tyson.jpg.c0197fb64b9279cbccd8c528a094e63c.jpg

Met de tattoo is Mike denk ik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei suggs73:

Logica breekt ongemerkt haar klomp over stikstof (msn.com)

Interessant stuk , de natuur staat er blijkbaar niet zo slecht voor als de overheid en Ger ons wil laten geloven .

Kijk eens aan, dan kan de heer Gerrits gewoon naar de rechter stappen en daar aantonen dat de hoge raad het in 2019 verkeerd had. Jammer dat de rechters zijn redenaties toen al niet konden volgen, ook al was hij toen al zeker 10 jaar aan het werk voor de melkveeboeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
20 minuten geleden zei Eeweep:

Kijk eens aan, dan kan de heer Gerrits gewoon naar de rechter stappen en daar aantonen dat de hoge raad het in 2019 verkeerd had. Jammer dat de rechters zijn redenaties toen al niet konden volgen, ook al was hij toen al zeker 10 jaar aan het werk voor de melkveeboeren.

Dat zegt natuurlijk niets , of de man niet gelijk had , de ouders van de toeslagaffaire gingen ook allemaal stuk voor stuk nat voor de rechtbank , omdat de rechters op het verkeerde been werden gezet door de overheid die documenten achter hielden , maar hadden wel gelijk ook al hadden ze geluk dat het uit kwam , rechters zijn over het algemeen pro overheid , ga maar eens een rechtszaak voeren tegen de overheid , succes , je begint met een 10 -0 achterstand , ook al sta je sterk

Maar er gaan meer dingen uitlekken , dat rapport van financien kwam ook plotseling opduiken , wordt wel ontkracht door Kaag , die komt dat niet uit dat er maar een kwart weg moet ipv de helft , boeren moeten blijven optoeren , hoe meer paniek hoe meer er boven komt is mijn mening .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
27 minuten geleden zei suggs73:

Dat zegt natuurlijk niets , of de man niet gelijk had , de ouders van de toeslagaffaire gingen ook allemaal stuk voor stuk nat voor de rechtbank , omdat de rechters op het verkeerde been werden gezet door de overheid die documenten achter hielden , maar hadden wel gelijk ook al hadden ze geluk dat het uit kwam , rechters zijn over het algemeen pro overheid , ga maar eens een rechtszaak voeren tegen de overheid , succes , je begint met een 10 -0 achterstand , ook al sta je sterk

Maar er gaan meer dingen uitlekken , dat rapport van financien kwam ook plotseling opduiken , wordt wel ontkracht door Kaag , die komt dat niet uit dat er maar een kwart weg moet ipv de helft , boeren moeten blijven optoeren , hoe meer paniek hoe meer er boven komt is mijn mening .

Deze rechtzaak werd gevoerd tegen de overheid, als zijn beweringen juist waren had de overheid die juist gebruikt om hun gelijk te bewijzen. En ja, er komt een rapport naar boven dat beweert dat er stikstofruimte niet is meegerekend ALS de doelstellingen van de regering voor 2030 allemaal gehaald gaan worden. Maar dat betekent nog niet dat die vrijgekomen ruimte voor de boeren is en de rest, de bouw bijvoorbeeld, daar niets van kan krijgen. Dus ik zou me daar niet al te rijk mee rekenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
11 uur geleden zei zoetwatermatroos:

^^ jij kent het pseudoniem niet van heer Desmet ?

Ik ook niet, maar ben dan wel nieuwsgierig.
Verklaar je nader.

Groet Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
2 uur geleden zei ayla:

^^ die vis komt later wel, laten we eerst maar zorgen voor een camerateam.LOL

Groet Ron

En toch denkwijze dat als ze elkaar eens persoonlijk zouden spreken dat ze eigenlijk een heel ander beeld van elkaar krijgen en dat ze vrolijk en goed uit elkaar gaan.

Ik heb beide heren al eens ontmoet en dan zijn het prima kerels. 
Er is dus nog hoop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Op 10-7-2022 om 20:45 zei HendrikJansen:
Op 10-7-2022 om 13:26 zei RobNiat:

Toon dat eens aan dan dat de regering niet bezig is om een tweespalt te drijven Rob. 

“Toon dat eens aan”. 

Ik zou zeggen (zoals jij altijd doet) doe je eigen research. 

Het zal makkelijker zijn om jouw gelijk aan te tonen. Maar dat ga jij ook niet doen. Want dat kun je niet. 

(overigens wil ik jou en alle andere forumgebruikers vragen om een regel vrij te houden tussen een eventuele quote en de reactie daarop. Zoals je hier ziet krijg je op deze manier hele lastige quotes. Heel onoverzichtelijk. Vandaar dat ik eerder mezelf quotte om hier op terug te komen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei HendrikJansen:

Het zijn allemaal complotten als je links moet geloven.

Ja @RobNiat.

https://www.rtvoost.nl/nieuws/2121192/grote-brand-verwoest-distributiecentrum-boodschappenbezorger-picnic-in-almelo

Grote brand verwoest distributiecentrum boodschappenbezorger Picnic in Almelo

De klanten van deze foodhub  [ zo wil de hoofdsponsor van dit bedrijf het graag noemen in de toekomst]  Hebben afgelopen week te horen gekregen dat ze voorlopig even geen eten kunnen bestellen bij deze club.  Fijn als dat de enigste zou zijn waarbij jij je eten zou mogen bestellen via je Digital ID.

De hoofdsponsor ken je vast wel. Je weet wel, die man die de spuitjes ook zo promoot. 

https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/bill-gates-reageert-op-complotdenkers-ik-ben-inderdaad-betrokken-bij-vaccins

Bill Gates reageert op complotdenkers: ‘Ja, ik ben betrokken bij vaccins’

Ja. en ik weet wel, dit zijn allemaal complottheorieën van Wappies. Maar er zijn wel wat kleine toevalligheden.

Je kent wel die minister he. Je weet wel die de boeren vertelde dat ze stikstof moesten reduceren. 95 procent 50 procent. Afhankelijk van hoever ze van een natura 2000 gebied gevestigd zijn Hoe heet ze, Van Der Wal toch?

Weet je wie de producten levert bij Picnic?  Nee?  Boni. En weet je van wie Boni is? Nee? Ikke wel. Boni is namelijk van Bauke van der Wal. Juist ja. De zwager van die stikstof minister.  Geloof je niet! Kijk maar even op wikipedia.  

Even beginnen bij Picnic en Bill Gates en dan even naar Boni gaan. Zal je wel even iets helpen.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Boni_(supermarkt)

Boni
Logo
Motto of slagzin Voor de basis naar Boni
Oprichting 1972
Oprichter(s) Gerrit Klaassen[1]
Eigenaar Bouke van der Wal
Hoofdkantoor Nijkerk
Werknemers > 3000
Sector supermarktketen
Website www.bonisupermarkt.nl

En jij vind het nog steeds allemaal complot theorie  en toevallig dat deze mensen heel toevallig   aan elkaar gelieerd zijn en het zelfde doel nastreven en toch niets met elkaar te maken hebben? 

Misschien kan je dan ook wel gelijk even je 3D geprinte biefstuk bestellen.

Trouwens het laatste nieuws uit Australië al  opgepikt?   Ik denk dat je verhalen over "Wild Vlees"wel definitief verleden tijd zijn als dit allemaal doorgaat. 

We worden genaaid Rob. Keihard. En zonder orgasme.

Link naar opmerking
Deel via andere websites