Spring naar bijdragen

Boeren onderweg naar HET Haagse pluche

Ger-1957
 Share

Recommended Posts

• Forumlid
48 minuten geleden zei lientje:

Gezien. Maar deze man verteld enkel  wat er fout gaat aan de "Wappie"kant. Hij vergeet echter zijn relaas te ondersteunen met bewijzen over hoe het dan wel zit.

Kijk dat we een foto met trekkers zien nu op social media is niet zo heel gek. Men wil graag laten zien  Dat dit nu niet aan de orde is.  Maar echter laat men ook niet zien wat er nu wel gaande is

Wel eens gekeken naar Filemon en de complotten?   Ook zo een figuur die heel graag de wildste kant van de  anders denkenden laat zien. En daar doet ie ook goed zijn best voor om die te vinden en zet die dan graag even flink in beeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Even denken:

Boni heeft een eigenaar die vd Wal heet. En die levert aan Picnic.

En zijn schoonzus is minister. 

Maar daarna ben ik je kwijt. Heeft Bill Gates dat distributiecentrum in de fik laten zetten? Of minister vd Wal? Maar dat is lullig voor haar zwager want die kan dan minder spullen leveren. En waarom dan? 

of hebben de boeren het gedaan om de minister dwars te zitten? Of vonden ze een distributiecentrum blokkeren niet ver genoeg gaan en hebben ze er daarom één in de fik gestoken? 

leg het ons even in Jip en Janneke taal uit als je wilt

• Like 4
  • Thanks 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
13 minuten geleden zei Vledder:

Even denken:

Boni heeft een eigenaar die vd Wal heet. En die levert aan Picnic.

En zijn schoonzus is minister. 

Maar daarna ben ik je kwijt. Heeft Bill Gates dat distributiecentrum in de fik laten zetten? Of minister vd Wal? Maar dat is lullig voor haar zwager want die kan dan minder spullen leveren. En waarom dan? 

of hebben de boeren het gedaan om de minister dwars te zitten? Of vonden ze een distributiecentrum blokkeren niet ver genoeg gaan en hebben ze er daarom één in de fik gestoken? 

leg het ons even in Jip en Janneke taal uit als je wilt

Wie hem in de fik heeft gezet moet ik je schuldig blijven. Misschien wel die elektrische puinzooi die voor het pand stonden.  Dat zijn ze nu aan het onderzoeken. Echter is er van de week op een andere vestiging alweer iets geweest met zo een elektrisch hok van Picnic heb ik begrepen

Wat ik je echter wel kan melden is het volgende. en zo kom ik op Bill Gates

https://www.rtlnieuws.nl/economie/bedrijven/artikel/5254653/online-supermarkt-picnic-600-miljoen-bill-gates

Online supermarkt Picnic haalt 600 miljoen op, Bill Gates stapt in

https://nl.wikipedia.org/wiki/Picnic_(supermarkt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
7 uur geleden zei HendrikJansen:

Weet je wie de producten levert bij Picnic?  Nee?  Boni. En weet je van wie Boni is? Nee? Ikke wel. Boni is namelijk van Bauke van der Wal. Juist ja. De zwager van die stikstof minister.  Geloof je niet! Kijk maar even op wikipedia

Sinds de oprichting van Picnic kocht het bedrijf zijn producten in via Boni bij de inkooporganisatie Superunie. In 2020 werd besloten om Superunie in te ruilen voor Edeka.[18] Het bedrijf werkte in Duitsland al samen met Edeka en zag hierdoor mogelijkheden voor internationale uitbreiding naar Engeland en Frankrijk.[19][20]

sinds 2 jaar ook niet meer (ook Wikipedia)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Bill Gates investeert in Picnic, dat tot 2 jaar geleden inkocht bij Boni, waarvan de eigenaar een zwager is van minister van der Wal. 

Dus wat HJ ons duidelijk probeert te maken is dat Bill Gates achter de stikstofcrisis zit? 

overigens blijkt dat tot nu toe geen heel goede investering want Picnic heeft nog steeds geen winst gemaakt en als nu ook nog een distributiecentrum in de fik gaat wordt dat er niet beter op

• Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei jean3:

Sinds de oprichting van Picnic kocht het bedrijf zijn producten in via Boni bij de inkooporganisatie Superunie. In 2020 werd besloten om Superunie in te ruilen voor Edeka.[18] Het bedrijf werkte in Duitsland al samen met Edeka en zag hierdoor mogelijkheden voor internationale uitbreiding naar Engeland en Frankrijk.[19][20]

sinds 2 jaar ook niet meer (ook Wikipedia)

Nee je hebt gelijk hoor. De familie is helemaal er helemaal niet meer bij betrokken idd.

9B52920C-8B88-4773-BEC4-C24A56201D4F.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
9 uur geleden zei HendrikJansen:

Hij vergeet echter zijn relaas te ondersteunen met bewijzen over hoe het dan wel zit.

Leg deze eens even uit, ik heb hem toch duidelijk horen uitleggen dat er foto's van vroeger zijn gebruikt met bewijs en die tank ook bewezen, de politieauto die uit de modder wordt gesleept ook bewezen.

Dat hij niet uitlegt hoe het zit met de stikstof is ook niet zijn inzet, hij heeft het over fakenieuws wat ingezet wordt door oa jou clubje door telkens maar dingen te roepen die niet kloppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
10 uur geleden zei HendrikJansen:

Gezien. Maar deze man verteld enkel  wat er fout gaat aan de "Wappie"kant. Hij vergeet echter zijn relaas te ondersteunen met bewijzen over hoe het dan wel zit.

Kijk dat we een foto met trekkers zien nu op social media is niet zo heel gek. Men wil graag laten zien  Dat dit nu niet aan de orde is.  Maar echter laat men ook niet zien wat er nu wel gaande is

Wel eens gekeken naar Filemon en de complotten?   Ook zo een figuur die heel graag de wildste kant van de  anders denkenden laat zien. En daar doet ie ook goed zijn best voor om die te vinden en zet die dan graag even flink in beeld.

Daar heeft hij anno 2022 dan ook een hele dag taak aan🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Op 10-7-2022 om 23:22 zei HendrikJansen:

Die vent staat totaal niet in de maatschappij en houd er wel een hele gevaarlijke linkse mening op na.

Is hij al opgesloten voor poging tot doodslag Hendrik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei Ger-1957:

Leg deze eens even uit, ik heb hem toch duidelijk horen uitleggen dat er foto's van vroeger zijn gebruikt met bewijs en die tank ook bewezen, de politieauto die uit de modder wordt gesleept ook bewezen.

Dat hij niet uitlegt hoe het zit met de stikstof is ook niet zijn inzet, hij heeft het over fakenieuws wat ingezet wordt door oa jou clubje door telkens maar dingen te roepen die niet kloppen.

Onbegonnen werk om jouw dat uit te leggen Ger.  Je hebt het over mijn clubje maar ik denk dat we bij jouw clubje uit gaan komen.

• Like 1
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei HendrikJansen:

Onbegonnen werk om jouw dat uit te leggen Ger.  Je hebt het over mijn clubje maar ik denk dat we bij jouw clubje uit gaan komen.

Er is niets dat jou tegenhoudt om leugens vanuit regering en wetenschap aan te tonen met tegenbewijs, sterker nog, naar dat tegenbewijs wordt regelmatig gevraagd als je weer een ongegronde bewering instuurt. Dan kom jij met òf weer een complottheorie waarvoor geen bewijs is geleverd, òf met "zoek het zelf maar op¨.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
15 uur geleden zei HendrikJansen:

En jij vind het nog steeds allemaal complot theorie  en toevallig dat deze mensen heel toevallig   aan elkaar gelieerd zijn en het zelfde doel nastreven en toch niets met elkaar te maken hebben? 

Ik vind het echt geweldig. Lach me rot hier. 

Volgens mij is alles wel gezegd hier. Maar misschien moet jij eens kijken waar precies Bill Gates nog meer geld in heeft gestoken. Die man heeft echt ontzettend veel geld. En waarschijnlijk een legertje aan investeerders en advocaten in dienst om zijn vermogen te beheren. Dat er ook een miniem deeltje van dat vermogen in Picnic zit is waarschijnlijk te danken aan een van zijn investeerders die daar brood in zag. 

Maar ga zo door! Plezier ons met nog meer diepgravend vermaak!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 minuut geleden zei RobNiat:

Ik vind het echt geweldig. Lach me rot hier…………..

……….Maar ga zo door! Plezier ons met nog meer diepgravend vermaak!

Sorry Rob maar ik vind dit niet netjes. 

Mij is tenslotte altijd geleerd dat je nooit mag lachen om iemands tekortkomingen. 

• Like 1
  • Haha 3
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei RobNiat:

moet jij eens kijken waar precies Bill Gates nog meer geld in heeft gestoken.

Intussen heeft ie in de laatste jaren 98 000 hectare vruchtbare landbouw opgekocht in de US , en het is geen boer meende ik .

Maar heeft idd een heel leger om zijn vermogen te stallen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
18 minuten geleden zei zoetwatermatroos:

^^schijnt de grootste private persoon met landbouwgrond te zijn in de USA

Klopt , en is ook nog niet uit gekocht vrees ik , en dat allemaal in de laatste jaren en door maatschappijen die niet gelijk aan Bil Gates waren te herleiden .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei suggs73:

Intussen heeft ie in de laatste jaren 98 000 hectare vruchtbare landbouw opgekocht in de US , en het is geen boer meende ik .

En wat maakt dat uit, hij kan het bijvoorbeeld verpachten.

Jullie maken je nogal druk om het verdienmodel van iemand.

12 minuten geleden zei suggs73:

en dat allemaal in de laatste jaren en door maatschappijen die niet gelijk aan Bil Gates waren te herleiden

Dat komt me bekent voor, iets met mest en frau...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Als Hendrik het chauffeuren niet meer ziet zitten kan hij altijd nog stand up comedian worden. Het is best vermakelijk om die onzin te lezen. 

• Like 1
  • Haha 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
3 uur geleden zei suggs73:

Maar heeft idd een heel leger om zijn vermogen te stallen 

En vruchtbare aarde word niet meer bijgemaakt.  En wat schaars is wordt duur.
Dus een goede investering 👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
22 minuten geleden zei lientje:

En vruchtbare aarde word niet meer bijgemaakt.  En wat schaars is wordt duur.
Dus een goede investering 👍

Klopt , Behalve is het een goede ontwikkeling , als de rijken der aarde ook grote hoeveelheden landbouwgrond gaan bezitten ? dan kun je vroeg of laat er vanuit gaan dat ze de landbouwmarkten gaan manipuleren voor nog meer rendement , dat gebeurt nu al met 4 investment clubjes die onder de loep liggen , maar die hebben geen landbouwgrond in bezit , niet alleen gates maar meer super rijken zijn gaan investeren in grond .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei suggs73:

Klopt , Behalve is het een goede ontwikkeling , als de rijken der aarde ook grote hoeveelheden landbouwgrond gaan bezitten ? dan kun je vroeg of laat er vanuit gaan dat ze de landbouwmarkten gaan manipuleren voor nog meer rendement , dat gebeurt nu al met 4 investment clubjes die onder de loep liggen , maar die hebben geen landbouwgrond in bezit , niet alleen gates maar meer super rijken zijn gaan investeren in grond .

bekijk het even in perspectief: Bill Gates is ongeveer $100 miljard waard. Laat ik even in de gedachtengang meegaan dat de $70 miljard die er in de Bill and Melinda Gates Foundation zit ook door hem aangestuurd wordt. 
samen $170 miljard. 

het grootste beleggingsfonds ter wereld, Blackrock , beheert in haar eentje een vermogen van $9000 miljard. ($9 biljoen) , samen met Vanguard en State Street is dat $20 biljoen. 
Bill Gates is in zijn eentje dus nog geen 1% waard van wat alleen al deze 3 fondsen beheren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
36 minuten geleden zei Vledder:

Blackrock

Blackrock en Vanquard , zijn echt hele grote , meende dat Blackrock ook nog veel aandelen van Vanquard  bezat , maar van veel toonaangevende bedrijven en banken , staan vaak deze 2 in de top 3 van de hoeveelheid aandelen die ze bezitten , met de daarbij horende macht , zijn echt in heel veel bedrijven  verweven , bezitten heel veel .

Maakt niet uit of je nu pepsi of coca cola drinkt bv , geld komt bij Blackrock terecht 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei Vledder:

bekijk het even in perspectief: Bill Gates is ongeveer $100 miljard waard. Laat ik even in de gedachtengang meegaan dat de $70 miljard die er in de Bill and Melinda Gates Foundation zit ook door hem aangestuurd wordt. 
samen $170 miljard. 

het grootste beleggingsfonds ter wereld, Blackrock , beheert in haar eentje een vermogen van $9000 miljard. ($9 biljoen) , samen met Vanguard en State Street is dat $20 biljoen. 
Bill Gates is in zijn eentje dus nog geen 1% waard van wat alleen al deze 3 fondsen beheren. 

Met dit verschil dat die 170 miljard van Bill en Melinda zelf zijn.

Blackrock beheert en investeert met geld van anderen:

BlackRock, opgericht door Larry Fink in 1988, is de grootste vermogensbeheerder ter wereld. Het concern verdient zijn geld door het kapitaal van anderen (zoals pensioenfondsen, verzekeringsmaatschappijen en vermogende particulieren) te beleggen.

(Wie weet ,zijn jouw zuurverdiende pensioen centjes ook wel door hun belegd ):D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
17 minuten geleden zei europeaan:

Met dit verschil dat die 170 miljard van Bill en Melinda zelf zijn.

Blackrock beheert en investeert met geld van anderen:

BlackRock, opgericht door Larry Fink in 1988, is de grootste vermogensbeheerder ter wereld. Het concern verdient zijn geld door het kapitaal van anderen (zoals pensioenfondsen, verzekeringsmaatschappijen en vermogende particulieren) te beleggen.

(Wie weet ,zijn jouw zuurverdiende pensioen centjes ook wel door hun belegd ):D

Maar wel een verhoging van ons pensioen

Link naar opmerking
Deel via andere websites