Spring naar bijdragen

Boeren onderweg naar HET Haagse pluche

Ger-1957
 Share

Recommended Posts

• Forumlid
7 uur geleden zei ELZEN106:

Maar wel een verhoging van ons pensioen

????niets van gehoord dacht ik ,wel van andere fondsen (  oa.APB en nog enkele) maar nog niets van Pensieon vervoer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
11 minuten geleden zei jean3:

????niets van gehoord dacht ik ,wel van andere fondsen (  oa.APB en nog enkele) maar nog niets van Pensieon vervoer

3,4% afgelopen zaterdag bij de post dus wellicht krijg je die nog. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
57 minuten geleden zei roadtrain:

3,4% afgelopen zaterdag bij de post dus wellicht krijg je die nog. 

:nee:

Uw pensioen bij Pensioenfonds Vervoer gaat omhoog. Helaas konden we uw pensioen een lange tijd niet verhogen. Dit jaar kan het gelukkig wel. Het bruto pensioen wordt in juli 3,24% hoger. Dit is de maximale verhoging die we dit jaar mogen geven volgens onze pensioenregeling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Caroline van der Plas doet tijdelijk stap terug na ‘ernstige’ bedreigingen

Caroline van der Plas zal de komende tijd niet in de media optreden, omdat ze wordt bedreigd. Dat laat de voorvrouw van de BoerBurgerBeweging (BBB) weten na berichtgeving van RTL Boulevard. ,,Ik voel me niet veilig op dit moment.” 

Bron >> klik <<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
5 uur geleden zei Ger-1957:

Caroline van der Plas doet tijdelijk stap terug na ‘ernstige’ bedreigingen

Caroline van der Plas zal de komende tijd niet in de media optreden, omdat ze wordt bedreigd. Dat laat de voorvrouw van de BoerBurgerBeweging (BBB) weten na berichtgeving van RTL Boulevard. ,,Ik voel me niet veilig op dit moment.” 

Bron >> klik <<

Volgens de bedreigers krijgt ze dezelfde behandeling als Pim Fortuyn , dat kan alleen maar bij links wegkomen lijkt me , clubjes die zich bedreigt voelen voor de opkomst van BBB .

• Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
2 uur geleden zei suggs73:

Volgens de bedreigers krijgt ze dezelfde behandeling als Pim Fortuyn , dat kan alleen maar bij links wegkomen lijkt me , clubjes die zich bedreigt voelen voor de opkomst van BBB .

Ik denk van de boeren/relschoppers zelf. Ook Caroline heeft zich TEGEN de acties uitgesproken, meerdere keren zelfs. En als je zelf van boeren afkomst bent en je spreekt je dan uit tegen de boeren valt dat bij sommigen helemaal verkeerd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 minuut geleden zei edje:

Ik denk van de boeren/relschoppers zelf. Ook Caroline heeft zich TEGEN de acties uitgesproken, meerdere keren zelfs. En als je zelf van boeren afkomst bent en je spreekt je dan uit tegen de boeren valt dat bij sommigen helemaal verkeerd. 

Dat kan ik snappen, vooral als je geen concreet alternatief of oplossing aanbiedt danwel verdedigd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
2 uur geleden zei suggs73:

clubjes die zich bedreigt voelen voor de opkomst van BBB .

Dat is echt een lachertje, om dat ze nu in de opinie een paar stapjes omhoog gaat wil absoluut niets zeggen, buiten een paar boeren staat er dadelijk niemand meer achter haar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
21 minuten geleden zei Ger-1957:

Dat is echt een lachertje, om dat ze nu in de opinie een paar stapjes omhoog gaat wil absoluut niets zeggen, buiten een paar boeren staat er dadelijk niemand meer achter haar.

Je kon je nog maar eens zo vergissen Ger. Ze heeft ook heel veel burgers achter zich staan, Burgers die helemaal klaar zijn met Rutte. 

En dat die dreiging richting haar eerder van links komt dan van rechts daar heeft suggs zeker gelijk in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
18 minuten geleden zei HendrikJansen:

Je kon je nog maar eens zo vergissen Ger. Ze heeft ook heel veel burgers achter zich staan, Burgers die helemaal klaar zijn met Rutte. 

En dat die dreiging richting haar eerder van links komt dan van rechts daar heeft suggs zeker gelijk in.

Ik ben ook al jaren klaar met Rutte, maar ook met het geouwehoer van die K*T boeren.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei sprinter 516:

Ik ben ook al jaren klaar met Rutte, maar ook met het geouwehoer van die K*T boeren.....

Mochten er binnen afzienbare tijd verkiezingen komen Cor dan schuilt daar op dit moment een iets ander gevaar in voor Rutte of Rutten zoals Ger hem noemt dan eerder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
21 uur geleden zei edje:

Ik denk van de boeren/relschoppers zelf.

Die halen Pim of Volkert er niet bij , dat doen alleen linkse mensjes , die vervolgens niet vervolgd worden 

Thijs Römer: Volkert, waar ben je als je land je nodig heeft... | RTL Boulevard

Geen vervolging voor docent die na winst Baudet vroeg: ‘Volkert, waar ben je?’ | Utrecht | AD.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
22 uur geleden zei edje:

https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuws/binnenland/2022/07/van-der-plas-dreigementen-niet-van-boeren/

Caroline van der Plas: ‘Ik heb nul bedreigingen gehad van boeren’

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
3 uur geleden zei suggs73:

Die halen Pim of Volkert er niet bij , dat doen alleen linkse mensjes , die vervolgens niet vervolgd worden 

Wat lul jij de hele tijd over linkse mensjes, leg nou eens uit wat jij links noemt , ben benieuwd !!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites