[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Invoer toevoegen of niet?


Offroadringo

Recommended Posts

  • Forumlid
4 uur geleden zei sprinter 516:

Tja, net weer een week terug uit 3 weken vakantie.

Ik heb gewoon de 3 weken “rust” genoteerd

Volgens een code 95 docent moet je vakantie verantwoorden als werken. Je krijgt immers betaald tijdens je vakantie dus valt het onder werk. Dus 3 weken 8 uur per dag invoeren als werk. 

  • Haha 1
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
9 uur geleden zei volvofh12:

Dat is iets voor je werkgever. Tis-web van vdo. Die app werkt met een Bluetooth stick van vdo.https://tachograaf-webshop.nl/nl/vdo-smartlink-pro-app/3482-continental-vdo-dtco-smartlink-pro-apple-android.html 

Leuk, maar moeten al onze chauffeur dan zo'n stikkie hebben??

Onze tacho's worden op afstand uitgelezen, en mijn auto staat vlak bij huis en niet op de basis in Waalwijk.

Een beetje lastig als de auto 2 weken hier gestaan heeft, hoe moet ik dat doen dan???

Vragen.... vragen en alleen maar vragen......😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Je zou deze vraag eens aan de manager / planner met C/E/D en Code95 moeten stellen die, nu bij de personeelskrapte, af en toe misschien op de auto springt voor een ritje. Hoe hij/zij de werktijden op kantoor op zijn bestuurderskaart gaat verantwoorden. :p

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden