[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

band vervangen


Hard to Carry

Vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

^^ ik ook niet (vergeten mee te bestellen 😎 ).

Gelukkig heeft vrouwlief al uitgevonden dat de 24h service van Mercedes snel ter plaatse is (dat het dan nog een halve dag wenst om de band weer terug te brengen.....)

 

Grooet Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
12 uur geleden zei HendrikJansen:

Ik heb geen reserve wiel. Dus enigste dat ik nodig ben is de berichtenfunctie op mijn boordcomputer.

Hopelijk is je B.C. voorzien van GPS plaatsbepaling ,zodat ze aan de andere kant kunnen zien waar je precies staat.

Of had je dat ,als bovengemiddeld goed opgeleide, zelf al uitgezocht ?:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
7 minuten geleden zei europeaan:

Hopelijk is je B.C. voorzien van GPS plaatsbepaling ,zodat ze aan de andere kant kunnen zien waar je precies staat.

Of had je dat ,als bovengemiddeld goed opgeleide, zelf al uitgezocht ?:D

Meeste moderne BC hebben dat wel maar is niet altijd even nauwkeurig. 
 

Daarom hebben wij rechtstreeks nummer van de bandendoktercentrale. Bel je gewoon zelf en zij laten dan de bandenman jou terugbellen waar je precies staat. Ook handig als je tussendoor “gesommeerd” wordt om elders te gaan staan. (Als dat mogelijk is).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei europeaan:

Hopelijk is je B.C. voorzien van GPS plaatsbepaling ,zodat ze aan de andere kant kunnen zien waar je precies staat.

Of had je dat ,als bovengemiddeld goed opgeleide, zelf al uitgezocht ?:D

Dat kunnen ze idd wel zien waar ik sta. Maar verder is het zelf ook wel handig om te weten waar je zit. In geval van nood bijvoorbeeld.  Stel dat je je niet goed gaat voelen en besluit 112 te bellen. Als je dan nog moet gaan uitzoeken waar je bent dan kon de hulp weleens te laat komen. 
 

Zelfde als met ergens overnachten op industrie ofzo. Altijd weten waar je exact staat zodat je dat door kan geven in geval van nood.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators
6 uur geleden zei HendrikJansen:

...

Stel dat je je niet goed gaat voelen en besluit 112 te bellen. Als je dan nog moet gaan uitzoeken waar je bent dan kon de hulp weleens te laat komen. 
...

Daar hebben wij in Noorwegen een app voor. Direct contact met reddingsdienst MET kaart en coordinaten..... Is de ambulance dienst die antwoord, maar desgewenst nemen zij ook de brandweer/politie mee in de opvolging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 12-7-2022 om 12:42 zei HendrikJansen:

Stel dat je je niet goed gaat voelen en besluit 112 te bellen. Als je dan nog moet gaan uitzoeken waar je bent dan kon de hulp weleens te laat komen. 

Ik heb vorige week ervaren dat bij het bellen van 112 absoluut niet zelf je locatie hoeft door te geven, dat weten zij beter dan jij..

 

En als dat niet zou werken, google maps openen en je kan dadelijk je coördinaten vinden. 

  • Like 2
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 uur geleden zei _alain_:

Ja hoor, fout uitgestapt en dijbeen gebroken 🤣


Dan ben dus niet de enigste waarbij dit soort “grapjes”  overkomt. 🫣
Balen en sterkte jongen. Ik hoop voor je dat het maar weer goed komt.
Hoe lang gaat dit grapje duren voordat je weer een beetje mobiel bent? 😕

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden