[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Het ene moment zit je aan de bbq en zo lig je onder een vrachtwagen.


edje

Recommended Posts

  • Forumlid
8 uur geleden zei Eeweep:

we hebben het wel over al iets van tegen de 18 miljoen Nederlanders die hun privécommunicatie zouden moeten inleveren, misbruik daarvan is gewoon niet uit te sluiten. 

En de overheid zelf bewaart geen kentekens van overtreders die niet te incasseren zijn (div witte platen), zodat ze elke keer weer geflitst worden zonder dat hun kenteken in het systeem terecht komt en een hit oplevert bij een ANPR camera of bij een heterdaadje alleen voor dat heterdaadje bekeurd worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
10 uur geleden zei ayla:

 

Dus als de nieuwsgierige buurvrouw van die agent ziet dat jij bij z'n vrouw naar binnen gaat, is dat al schending van jouw privacy....?

Had je dan niet gewoon van de vrouw van die agent moeten afblijven?

 

Wat jij ter sprake brengt is machtsmisbruik, van die agent.

En daar moeten we wel voor waken.

 

Groet Ron

Nee, dat is het niet, want ik loop door de openbare ruimte. Maar de liefdesbetuigingen over en weer via de chat inzien is dat wel, en dat is wat er gebeurd als je alle communicatie opslaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
56 minuten geleden zei andremast:

Al met al word er zo links en rechts nog aardig gespeculeerd op sociale media,over oorzaak en waarom de chauffeur nog in hechtenis blijft.

OVer de oorzaak kan men speculeren.

Dat de chauffeur nog vast zit is een vaststaand gegeven in zo een geval,mocht hij veroordeeld worden kan hij een eventuele gevangenisstraf in eigen land uit zitten.daar zijn regelingen voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Corrigeer mij als ik hier fout ben....

Maar epilepsie is dat niet te controleren aan de hand van een bloedtest?

En anders is er toch een test, om te zien of de beste man daar idd last van heeft/gevoelig voor is?

 

(ik weet, ik klink nu een beetje als 'devil's advocate', maar dit soort (medische) zaken kunnen ons allemaal overkomen)

 

Groet Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Bovenstaande twee reacties van sprinter en ayla heb ik (soortgelijke inhoud dan) gisteravond op fb gezet op de pagina van een regionaal dagblad: hou op schei uit! Uren in discussie met allerlei dhz- artsen en - juristen :zegtniets:

 

Niet dat ik er verstand van heb, maar had wel twee collega's van wie het rijbewijs is afgenomen waarvan één definitief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
29 minuten geleden zei ayla:

Corrigeer mij als ik hier fout ben....

Maar epilepsie is dat niet te controleren aan de hand van een bloedtest?

En anders is er toch een test, om te zien of de beste man daar idd last van heeft/gevoelig voor is?

 

(ik weet, ik klink nu een beetje als 'devil's advocate', maar dit soort (medische) zaken kunnen ons allemaal overkomen)

 

Groet Ron

 

Je kunt blijkbaar niet aan het bloed zien of iemand epilepsie heeft. Hoe de diagnose gesteld wordt kun je hier lezen

Cyberpoli/Epilepsie

 

Waarschijnlijk is wel te zien of de medicijnen ingenomen zijn.
 

Een epileptische aanval kan komen door spanning, stress en slaaptekort. Meestal is er geen duidelijke aanleiding. Gelukkig hebben vrachtwagenchauffeurs daar geen last van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei Ger-1957:

Medisch staat vast dat hij epilepsie heeft, nu moeten worden aangetoond dat hij zijn medicijn wel of niet genomen heeft, dan is het aan de rechter om een oordeel te geven.

Voor iedereen geld nog steeds dat je onschuldig bent tot het tegendeel is bewezen, sommigen komen daar goed mee weg, andere niet.

 

Gisteravond bij Jinek >> klik <<

 

Klopt helemaal Ger, dat hij ooit een epileptische aanval gehad heeft geloof ik direct, maar een advocaat kan dit ook als excuus gebruiken om een lagere straf te pleiten, zo bedoel ik dat.

Hopelijk is dit controleerbaar........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
16 uur geleden zei HendrikJansen:

Heel knap, zoveel lol jij in je leven hebt gehouden:ok:

Dank je.

En waarom niet? Je kunt wel jezelf zielig vinden, daar schiet je niks mee op. Die foto staat op fb. Gemaakt in Vlissingen voor t standbeeld van Michiel de Ruyter. Hij was daar geboren natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Hij had cocaine in zijn lichaam. Maar mag gewoon thuis blijven....

Hoeveel mensen moet je vermoorden voordat je een tik op de vinger krijgt.....

T was een ongelukje volgens sommige.

 

https://nos.nl/l/2445673

 

Op vrije voeten

Toch besloot het hof dat hij, onder voorwaarden, op vrije voeten mag blijven. De man moet aan alles rondom deze zaak meewerken en moet verschijnen op de inhoudelijke zitting van zijn strafzaak

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
58 minuten geleden zei ayla:

Vraag me dan altijd af, hoeveel is er gevonden en hoelang geleden heeft hij het gebruikt.....

 

Groet Ron

Maakt niet uit. T os een verboden middel.

Als ze mijn familie zo afmaken ging ik zelf naar Spanje, gegarandeerd.

 

Moeten chauffeurs getest worden op drugs?  Hier kan je ieder moment van de dag opgeroepen worden voor een drug test. Chauffeurs, machinsten, piloten, scheepvaart.

 

Wist van verschillende chauffeurs in NL die gewoon drugs gebruikten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik praat het ook niet goed, Ibo.

Maar men kan alcohol tot 6 maanden terug zien in je bloed (leverwaarden), dan neem ik aan dat men dat met drugs/cocaine ook kan zien.

En als dat gebruik enkele weken geleden is geweest, dan vind ik het niet meer relevant. Dan is het gewoon roeptoeteren van het OM, omdat ze anders de zaak niet rond krijgen/kunnen winnen.

 

Mocht het echter van de avond ervoor zijn, dan is de hoogste boom nog niet hoog genoeg.

 

Groet Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Echt wei ieder moment van de dag of nacht. Dan krijg je 24 uur om naar de dichts bijziende test locatie te rijden. Wat is iedere dokter of ziekenhuis.

Als je eenmaal gepakt wordt je vaak getest. Of ze (baas.politie) hebben een vermoeden dan krijg je bericht.

 

Was zelf in totaal 1X getest.

En iedere chauffeur word iedere 24 maanden getest op allerlei dingen en ook de drug test.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid
Op 23-9-2022 om 14:35 zei corydon:

Op vrije voeten

Toch besloot het hof dat hij, onder voorwaarden, op vrije voeten mag blijven. De man moet aan alles rondom deze zaak meewerken en moet verschijnen op de inhoudelijke zitting van zijn strafzaak

 

Tja, die zal toch niet vanuit Spanje komen opdagen? Die blijft daar lekker.. hij vindt zichzelf ook slachtoffer, hoorde ik laatst op de radio dat een Spaanse krant citeerde.

 

Maar.. op een zaterdagavond.. met je vrachtwagen op zo'n dijkje aan komen rijden.. dan ben je toch wel ff de weg kwijt of niet dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden