Forumlid Ger-1957 Geplaatst 8 september 2022 Forumlid Share Geplaatst 8 september 2022 Te koop vanwege het beëindigen van mijn hobby CHIPDRIVE Driver Card Solution Driver Edition V3/Driver Card Reading For Trucks and buses driver Smart Fold Smart Card Reader/905488/905372 Geschikt voor het bijhouden van gegevens van meerdere chauffeurs. Doe een goed bod en het is van jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid d'Hondt Geplaatst 8 september 2022 Forumlid Share Geplaatst 8 september 2022 Gewoon een vraag; kan je hiermee ook de nieuwe chauffeurs kaarten uitlezen? Mijn VDO uitlezer moest hiervoor namelijk een update hebben, tegen betaling uiteraard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Ger-1957 Geplaatst 8 september 2022 Auteur Forumlid Share Geplaatst 8 september 2022 Mijn splinternieuwe en nooit gebruikte kaart wordt gewoon uitgelezen 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 8 september 2022 Forumlid Share Geplaatst 8 september 2022 1 uur geleden zei Ger-1957: Mijn splinternieuwe en nooit gebruikte kaart wordt gewoon uitgelezen Is jouw pas ook te leen Ger? Ik vraag dit voor een vriend 1 1 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts