[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Waterstof tabletten


Recommended Posts

  • Forumlid
8 uur geleden zei HendrikJansen:

Idd bizar, Maar zeker zo bizar is het dat we in Europa deze gecreëerde prijsstijgingen blijven slikken.  

Tja, de oplossing is heel simpel, minder accijns en btw (net zoals in andere landen), maar dan valt het financieringsplan van deze regering helemaal in duigen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
11 uur geleden zei Durashift:

 

Gebruik je de auto dan veel?

 

 

 

Wát mij nu dan wel steekt is nog niet eens zozeer de hoge prijs (dat is voor iedereen vervelend) maar dát het prijsverschil tussen RON 95 en RON 98 gewoon verdubbeld is dit jaar. Vorig jaar kon je ook al wel je geld kwijt bij pompen die fiks meer voor 98 rekenden dan voor 95.. maar er waren adresjes in mijn omgeving die zo rond de 10 / 11 cent prijsverschil zaten. Dat is nu minimaal 20 cent. Lager ben ik niet tegengekomen de laatste maanden.

Wat kan het zijn dat dit verklaard?

Zou het kunnen dat de overheid er op deze manier voor wil zorgen dat de oudere  meer vervuilende auto´s op deze manier versneld opgeruimd gaan worden misschien?

 

Even zo met diesel momenteel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
16 minuten geleden zei RobNiat:


Ik geloof niet dat 98 per definitie meer vervuilt dan 95. 

Dat geloof ik ook niet. Maar er zijn nu eenmaal mensen die vinden dat we alles wat vervuilend is maar meteen op moeten ruimen. En ook in ons kabinet hebben dit soort mensen  [engnekken] momenteel de overhand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
10 minuten geleden zei RobNiat:


Maar je begint al een aardige communist te worden Hendrik. 

Niks met communisties worden te maken Rob.  is gewoon de realiteit. En ja daar hoor ik zelf ook bij, want ik kijk ook niet of ik een liter diesel meer of minder verstook om ergens te komen. 

 

Maar uiteindelijk helpen de rijken de wereld naar de kloten met de gedachtengang die er nu heerst.  Iemand in een grot met een dierenvel om en rijdend op een ezel is geen vervuiler om het maar zo te zeggen. Anders waren wij er nu niet geweest  en hadden we al helemaal geen meningen  op het www kunnen uitwisselen  volgens de wereld verbeteraars die nu willen heersen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei HendrikJansen:

Zou het kunnen dat de overheid er op deze manier voor wil zorgen dat de oudere  meer vervuilende auto´s op deze manier versneld opgeruimd gaan worden misschien?

 

Even zo met diesel momenteel.

Waarom, er zijn ook zat recente auto’s die alleen op E5 rijden zoals mijn Peugeot 3008 1.6 met 190 pk.

het verschil met E10 is dik 222 cent op dit moment.

gisteren van de camping in Winterswijk via Beverwijk de caravan weg gebracht naar de stalling in Hippolytushoef, was toch ff €67,- aftikken (oké veel wind en regen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
32 minuten geleden zei sprinter 516:

Waarom, er zijn ook zat recente auto’s die alleen op E5 rijden zoals mijn Peugeot 3008 1.6 met 190 pk.

het verschil met E10 is dik 222 cent op dit moment.

gisteren van de camping in Winterswijk via Beverwijk de caravan weg gebracht naar de stalling in Hippolytushoef, was toch ff €67,- aftikken (oké veel wind en regen)

Snap ook niet dat je die caravan zo ver van huis stalt Cor.LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zojuist zei HendrikJansen:

Snap ook niet dat je die caravan zo ver van huis stalt Cor.LOL

^^ tja, niet omdat ik het zo leuk vind, want dan zette ik hem wel in Limburg neer.

Helaas zijn er hier meerdere stallingen gesloten de laatste jaren, door de schaarste is de prijs dus flink omhoog gegaan.

Mijn caravan staat nu gestald bij de leverancier van mijn caravan en dat scheelt dik €300,- met de regio hier.

Dat geld bespaar ik deels door 2x per jaar op en neer te rijden naar Hippolytushoef.

zie het als een noodzakelijk kwaad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
4 minuten geleden zei sprinter 516:

^^ tja, niet omdat ik het zo leuk vind, want dan zette ik hem wel in Limburg neer.

Helaas zijn er hier meerdere stallingen gesloten de laatste jaren, door de schaarste is de prijs dus flink omhoog gegaan.

Mijn caravan staat nu gestald bij de leverancier van mijn caravan en dat scheelt dik €300,- met de regio hier.

Dat geld bespaar ik deels door 2x per jaar op en neer te rijden naar Hippolytushoef.

zie het als een noodzakelijk kwaad

Ga je elk jaar in het Oosten van het land op vakantie Cor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
8 minuten geleden zei HendrikJansen:

Ga je elk jaar in het Oosten van het land op vakantie Cor?

Verschillend, ben in juni 3 weken bij Marveld in Groenlo geweest en nu een week in Winterswijk.

volgend jaar staan er in juni 3 weken gepland in Medulin in Kroatië gepland en een week in Ommen in September 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 uur geleden zei HendrikJansen:

Ga je naar Dennenoord Cor?LOL De jeugdcamping bij uitstek in Ommen. Stiekum zou ik wel met je mee willen.LOL:ok:

 

Maar zonder dollen. Wat kost nu een jaartje een caravan stallen zo ongeveer?

Nee, iets van ….. Belt, daar langs het water…

We betalen rond Beverwijk (als je al een plekje vinden kunt, dik €600,- in Hippolytushoef betaal ik €325,- een heel verschil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei sprinter 516:

Nee, iets van ….. Belt, daar langs het water…

We betalen rond Beverwijk (als je al een plekje vinden kunt, dik €600,- in Hippolytushoef betaal ik €325,- een heel verschil

Dat is inderdaad een heel verschil.  En elke euro is er 1 die je maar 1 keer uit kan geven.

 

Het zou zomaar kunnen dat het iets met belt is idd. Het stikt daar van de campings. Maar als je er zit dan hoop ik dat je het meld, want dan ben je bij deze uitgenodigd om hier een biertje  of iets anders van je gading te komen drinken. want ik woon daar niet zover vanaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei sprinter 516:

Nee, iets van ….. Belt, daar langs het water…

We betalen rond Beverwijk (als je al een plekje vinden kunt, dik €600,- in Hippolytushoef betaal ik €325,- een heel verschil

Koekse….

 

 

in de wijdewormer betaal ik 66/meter

(brede caravan) “gewone” en vouwwagens 62/meter

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zojuist zei Pierre:

 

Nou Ger, ik ken mensen uit alle windstreken van Nederland, maar nog nooit iemand Koekse of Koeksebelt horen zeggen.

Bestaat dit serieus?

Koeksebelt, kleine belten, grote belten.  het bestaat allemaal in Ommen en omgeving Pierre.  Alles om de rest van Nederland maar een plezierig verblijf te gunnen hier in de omgeving om daarna terug te keren in hun eigen hectische omgeving. 

 

Wees blij dat je het niet kent. Dat zegt meer over jouw omgeving dan de hunne ,om het zo maar te zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
21 minuten geleden zei HendrikJansen:

Persoonlijk ging ik toch liever naar  Tante Barbara en tegenwoordig naar Suprise:p

 

Wie is tante Barbara?

Dat klinkt voor mij in deze context een beetje als de dame op leeftijd, ergens woonachtig in een landelijke omgeving die een beetje de "hand -en spandiensten" in haar ééntje opknapt voor de lokale 'behoeftigen'. 

 

"Surprise" klinkt mij weer als een heel foute club waar niks van deugt. Zo'n tijdelijk tot zogenaamd sex-club omgebouwde huiskamer van een huurflat met de lokale kampert als beschermheer en een paar vadsige temeiers die gelijk beginnen te bedelen om een Piccolo als je binnenkomt anno jaren '80... :D 

 

  • Thanks 1
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 2-10-2022 om 11:29 zei RobNiat:

Maar nu ik weer in Nederland ben en ik 240 kilometer afleg, enkele reis, om op de zaak te komen, scheelt het mij teveel of ik 1 op 10 rijd op 98 of 1 op 14 (grove schattingen) op 95. Dat scheelt mij ongeveer veertig euro per week. 

Dat is wel een heel groot verschil. Wat voor wagen is dat? Toyota's uit de tachtiger jaren bijvoorbeeld hadden op de stroomverdeler een extra voorziening waarmee je kon instellen of je een hoog of laag octaangetal benzine tankte (daarmee verlegde je de ontstekingskarakteristiek iets), maar met een maximum snelheid van 100 km/h zou ik zo'n groot verschil eigenlijk niet verwachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
13 uur geleden zei Pierre:

 

Wie is tante Barbara?

Dat klinkt voor mij in deze context een beetje als de dame op leeftijd, ergens woonachtig in een landelijke omgeving die een beetje de "hand -en spandiensten" in haar ééntje opknapt voor de lokale 'behoeftigen'. 

 

"Surprise" klinkt mij weer als een heel foute club waar niks van deugt. Zo'n tijdelijk tot zogenaamd sex-club omgebouwde huiskamer van een huurflat met de lokale kampert als beschermheer en een paar vadsige temeiers die gelijk beginnen te bedelen om een Piccolo als je binnenkomt anno jaren '80... :D 

 

Hoe het er binnen uit ziet en wie of wat er aan de bar zitten moet ik je schuldig blijven. Maar Barbera was een bordeel in Ommen en Suprise is er nog steeds een stukje buiten Ommen richting Zwolle.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden