Spring naar bijdragen

Die kan solliciteren.,….


roadtrain

Recommended Posts

  • Forumlid

VSDV Transport

De volgende berichtgeving plaatsen wij naar aanleiding van een filmpje dat op social media circuleert met daarin een chauffeur die bij ons werkzaam is. De chauffeur in het filmpje vertoont ernstig verwijtbaar gedrag waarvan wij zelf ook zeer zijn geschrokken. Een dergelijke houding is ontoelaatbaar en wordt zeker niet getolereerd binnen ons bedrijf. Wij verwachten van al onze medewerkers een professionele houding en dit behoort daar zeker niet toe. Wij hebben dan ook gepaste maatregelen genomen jegens de betreffende chauffeur.
Namens,
Rober van Straalen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei trieftol:

Chauffeur komt uit de buurt van Castricum :angel:

Er is daar vast nog wel een plekje voor hem….😜

 

Toch knap om zo je evenwicht te bewaren. Neem aan dat hij op zijn knieën op de stoel zit. Heb toch t idee dat er een handlanger in t spel is die beetje stuurt. 
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

De directie is er ook klaar mee zeg maar: lees bijgaand bericht op fb

https://www.facebook.com/198524290243431/posts/pfbid07y16VCfwXvRcye7v3oDRmN8aKEwxkiHPVbk4tw3YR12A3551T2YKQaKdggG3VXi6l/

 

De tekst:

Maandag 17 oktober om 14:00 uur werd ik via de app geattendeerd op een filmpje welke op social media werd verspreid. Ik schrok mij wild toen ik zag dat een chauffeur welke in een auto van VSDV reed, uit zijn raam hing en trekkende bewegingen maakte. Wat een lol, las ik van het gezicht van de chauffeur, maar de grond zakte onder mijn voeten weg. Meteen heb ik actie ondernomen en de chauffeur gebeld dat hij direct naar het hoofdkantoor moest komen. Daar heb ik hem de enige en passende oplossing geboden die op dat moment kloppend was. 

De hele dag word ik gebeld, geappt en gemaild hierover. Ik snap dat, alleen wat kunnen wij als VSDV verder doen aan dit gedrag? 

Wij vragen onze chauffeurs zich te gedragen onderweg, bij klanten en in hun dagelijkse doen en laten. Dit soort acties hebben wij niet in de hand. Ons bedrijf is dagelijks bezig met veiligheid en na dit gebeuren zullen wij hier zeker mee doorgaan.

Onze eigen mensen, chauffeurs die met veel passie hun werk doen en mensen om ons heen, steunen mij, ons bedrijf en daar wil ik ze voor bedanken.

Nu, een dag later, dinsdag 18 oktober, gonst het nog steeds door. De kranten bellen en er worden chauffeurs geweigerd bij klanten die denken dat zij het waren. Ik wil iedereen vragen de rust te bewaren en neem van mij aan dat er door ons juist gehandeld is jegens de chauffeur!

Groet Rober van Straalen

  • Like 1
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 minuut geleden zei HendrikJansen:

Volgens verhalen op social media  was er een bijrijder bij die het stuur recht hield voor hem.

En waar komen die verhalen vandaan? Waren die erbij, of komen die voort uit de reacties dat die auto "wel heel goed uitgelijnd is want anders kan die niet zo kaarsrecht blijven gaan" ?

Hoe dan ook, wel of geen bijrijder die het stuur vast hield, het is en blijft een paardenlul met zo'n actie.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
8 minuten geleden zei albertvv:

En waar komen die verhalen vandaan? Waren die erbij, of komen die voort uit de reacties dat die auto "wel heel goed uitgelijnd is want anders kan die niet zo kaarsrecht blijven gaan" ?

Hoe dan ook, wel of geen bijrijder die het stuur vast hield, het is en blijft een paardenlul met zo'n actie.

Ik heb werkelijk geen idee Albert. Vandaar dat ik er ook bij vermeld dat het op social media te lezen was. 
 

Met mijn auto was die niet zover gekomen idd.  Ja de vangrail of de berm in wel🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
14 minuten geleden zei Murphy:

Ben benieuwd wat de reactie van het O.M. wordt.

Ik bedoel, als je al een flinke douw krijgt wanneer je jouw mobieltje in de hand houdt......

Artikel 5……

 

Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.

 

Op overtreding van artikel 5 Wegenverkeerswet staat thans een maximale hechtenis van 6 maanden en een geldboete van € 8.700,-. [6] Daarnaast kan er een ontzegging van de rijbevoegdheid voor maximaal 2 jaar worden opgelegd. De wetgever heeft deze strafmaxima per 1 januari 2020 verhoogd.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
21 uur geleden zei HendrikJansen:

Die leerling chauffeur had dus ook net even wat slimmer moeten zijn.

 

 

Van de ene kant wel maar ik ga er vanuit dat het geen leerling chauffeur van 25 jaar of ouder is geweest.....van een snotneus van een jaar of 17/18 kan je zoiets neit verlangen

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
22 uur geleden zei roadtrain:

Artikel 5……

 

Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.

 

Op overtreding van artikel 5 Wegenverkeerswet staat thans een maximale hechtenis van 6 maanden en een geldboete van € 8.700,-. [6] Daarnaast kan er een ontzegging van de rijbevoegdheid voor maximaal 2 jaar worden opgelegd. De wetgever heeft deze strafmaxima per 1 januari 2020 verhoogd.

Wat ik dus zeg: ben benieuwd naar de reactie. Wat de wet zegt kunnen we overal vinden, maar de uiteindelijke reactie.... DAAR ben ik wel benieud naar.... Zou ook iets van onzedelijk gedrag kunnen zijn....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden