[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Biskop Roosendaal


Recommended Posts

  • Forumlid
2 uur geleden zei RobNiat:

. En nu er zo ontzettend veel werk is gaat dat bedrijf failliet. Dat kan toch bijna niet?

 

Veel werk zegt niets over de opbrengst Rob,    Beter het schuim van de handel,dan het vet van het werken !

En om met jouw woorden af te sluiten,let jij maar eens op wat er failliet gaat de aankomende tijd,ondanks het zogenaamde personeels tekort en nu er zo ontzettend veel werk is !

 

DAT KAN TOCH BIJNA NIET ?

 

We gaan het zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
22 minuten geleden zei 1934:

 

We gaan het zien.

 

Ik zie het nu al in mijn mail.  Charters die zich aanbieden, en: NL chauffeurs die vragen of je nog iemand kunt gebruiken. 

 

Samen met een teruglopend ladingvolume is het een teken aan de wand

 

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
7 uur geleden zei EJD:

Alleen de transport tak is failliet he ,de expeditie en opslag gaan gewoon door.

( weet ik uit betrouwbare grond :D;Christ -Jan ,de directeur/ eigenaar woont hier een paar huizen verder.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
10 uur geleden zei RobNiat:

Da's toch raar. Na ruim dertig jaar. Crises overleefd. En nu er zo ontzettend veel werk is gaat dat bedrijf failliet. Dat kan toch bijna niet?

Veel werk betekend niet automatisch veel verdienen Rob.  Er gaan de komende tijd nog veel meer bedrijven over de kop. We staan al met 1 been in de recessie en been nummer 2 duurt ook niet zolang meer.

 

 

Hmm, te laat gezien dat @1934 iets van de zelfde strekking had gepost, 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei RobNiat:

 

Dat we afstevenen op een nieuwe financiële crisis dat is duidelijk.  Dat zal ik niet ontkennen. Maar als je nu geen fatsoenlijke snee brood kunt verdienen in het transport dan doe je iets verkeerd. 

 

De diesel is nog nooit zo duur geweest als nu. En hoor jij transporteurs klagen? De tarieven moeten op het moment toch wel heel rekbaar zijn als het er allemaal zonder morren af kan. 

 

Alleen Fred Biskop kan het niet bolwerken...

Ah, nu zie jij het ook. Maandje of twee a drie geleden was je nog niet zover. 👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
18 minuten geleden zei RobNiat:

 

Dat hoef je mij niet te vertellen. Dat is het eerste wat ik tegen een chauffeur van Gé Simons zou zeggen wanneer die klaagt over de overname door Van den Bosch. 

 

Maar in deze tijden van schaarste (b)lijkt het makkelijk zat om goede vrachtprijzen te bedingen. Niemand hoeft nu nog failliet te gaan. 

 

Maar Europeaan heeft een goed punt hier. Veel bedrijven moeten nu de teveel ontvangen NOW subsidie gaan terugbetalen. En dat kon wel eens hard aankomen bij sommigen. 

Die NOW valt nog wel mee. Kan je in 60 maanden terug betalen en het merendeel van het transport heeft amper stil gelegen. Nee Rob, dat geld kan er gewoon nog zijn grotendeels. Tenzij er natuurlijk oude schulden of nieuwe auto s van gekocht zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 minuut geleden zei RobNiat:

 

Jij zegt hier dat het voor mij allemaal rozengeur en maneschijn was een maand of twee à drie geleden. En dat zie je verkeerd. 

 

Ik ben alleen altijd tegen jouw complotflauwekul ingegaan. En dat zal ook niet snel veranderen. 

Een maand of twee drie geleden kon jij je miet voorstellen dat er een crisis aan zat te komen want de bomen groeiden in de hemel volgens jouw. Toen heb ik je al gezegd dat het anders was en nu blijkt dat dus. 
 

En complotten zoals jij ze noemt noem ik ze niet. Ik lees veel van mensen die met een heldere kijk naar de wereld kijken en je niet enkel vertellen wat je mag horen op dat moment. De msm doet bij mensen zoals jij nog steeds heel goed zijn werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 minuut geleden zei RobNiat:

 

 

Wat hij teveel heeft ontvangen moet nu terugbetaald worden. De enige manier om daar onderuit te komen is een faillissement. (waarmee ik niet zeg dat dat de oorzaak is, maar het zou er mee te maken kunnen hebben)

En dat zijn we dus eens. En zo gaan er nog veel meer te werk de komende tijd met alle gevolgen voor diegenen die wel ter goeder trouw zijn geweest en zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 minuut geleden zei RobNiat:

 

 

En die tweede alinea laat ik helemaal voor jouw rekening. Daar ga ik niet eens aan beginnen. 

Omdat je weet dat ik al die tijd dichter bij het ware verhaal heb gezeten als jij. En dat blijkt steeds meer. Zelfs de msm moet momenteel wel eens iets schrijven dat ze liever niet zouden willen schrijven.  
 

Maar het maakt mij verder ook niet uit ieder moet geloven wat die geloven wil, Ik leef mijn leven er wel om

  • Like 1
  • Haha 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
4 uur geleden zei RobNiat:

Fred Biskops heeft in ieder geval €321.140 ontvangen aan NOW premie.

Kijk eens aan;10 maal zoveel als dat ik dacht.

IK had eens gekeken in begin 2020,maar er zijn 7 of 8 aanvraagperiodes geweest.

Christ Jan ( Biskop) kennende zal hij iedere periode wel als eerste zijn declaratie ingediend hebben.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Is dit de volgende die gaat?

 

DE WIT TRANSPORT HILLEGOM B.V. OEGSTGEEST € 3.096.771 € 0

 

Moet, zoals het er nu uit ziet alles terug betalen

 

 

Als er bij het vastgestelde subsidiebedrag €0 staat, betekent dit dat de subsidie wél is vastgesteld, maar op nul euro. Dit betekent dat het gehele voorschot moet worden terugbetaald. De redenen dat het subsidiebedrag op €0 staat, zijn divers. Er kan sprake zijn van minder dan 20% omzetverlies, de ondergrens om in aanmerking te komen voor NOW. Ook kan de loonsom dusdanig gedaald zijn dat de werkgever geen recht meer heeft op NOW. Daarnaast hebben werkgevers om uiteenlopende redenen vrijwillig afgezien van de subsidie. Voor een aantal sectoren geldt dat er andere subsidies beschikbaar kwamen, die geen samenloop met NOW toestaan. Ook kan het zijn dat de subsidie op nihil is vastgesteld omdat, ondanks herhaaldelijke oproepen, geen aanvraag tot vaststelling is gedaan in de periode dat het loket daarvoor open was.

.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zoals ik De Wit ken, van de oude stempel, doen die al het mogelijke om alles terug te betalen. Hoogstwaarschijnlijk wel via een betalingsregeling.

Die vinden reputatieschade erger als een paar maanden krom liggen van de kosten/tekorten.

 

Mochten die omvallen, dan is het werkelijk uiterste mogelijkheid en gedwongen.

 

Groet Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden