[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

A7 Purmerend afgesloten voor vrachtverkeer zwaarder dan 30 ton

trieftol

Recommended Posts

• 0
  • Forumlid
21 uur geleden zei roadtrain:

Nou vandaag inmiddels woensdag en kwam va Rotterdam richting Amsterdam va Hoofddorp En op  de A5 nog steeds de borden met het 25T verhaal er op🙈

Vandaag 3 toertjes Tiel >>> Hoofddorp gedaan met spoorballast.

Maar als je bij Abcoude komt vanaf Utrecht moet je toch wel ff snel zijn om te begrijpen 
wat die borden bedoelen.
Kan me voorstellen dat een buitenlandse chauffeur die daar niet zo vaak of nooit komt
echt niet weet wat er nu afgesloten is, en denkt ik zie het wel als ik daar ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
22 uur geleden zei roadtrain:

Nou vandaag inmiddels woensdag en kwam va Rotterdam richting Amsterdam va Hoofddorp En op  de A5 nog steeds de borden met het 25T verhaal er op🙈

Gisteren op de A1 ook nog. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
22 uur geleden zei roadtrain:

Gisteren op de A1 ook nog. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei kiepenboer:

Vandaag 3 toertjes Tiel >>> Hoofddorp gedaan met spoorballast.

Maar als je bij Abcoude komt vanaf Utrecht moet je toch wel ff snel zijn om te begrijpen 
wat die borden bedoelen.
Kan me voorstellen dat een buitenlandse chauffeur die daar niet zo vaak of nooit komt
echt niet weet wat er nu afgesloten is, en denkt ik zie het wel als ik daar ben.

En als je t wel begrijpt en lichter dan 25T bent dus denkt goed te zitten wordt je net voor je de A7 op wilt verrast met een bord dat je niet verder mag tot purmerend. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Administrators

Vandaag via Volendam naar Zwaagdijk gereden en later 'n pendeltje Wognum- Amsterdam via de Beemster: buiten de spits is dat goed te doen.

Maar zat me vanmiddag te bedenken dat deze omleidingen in de zomervakantie waarschijnlijk ook nog gebruikt moeten worden. Dan wordt het wat minder prettig waarschijnlijk met veel toeristen én opengaande bruggen :stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
3 uur geleden zei Ylse:

Het kan nog wel eens wat langer duren met de afsluiting. Een beetje overijverige zaagmeneer heeft gedeelten van de bewapening beschadigd. 

https://groot-waterland.nl/2024/05/13/wegwerkers-zaagden-in-bestaande-wapening-van-brug-a7-bij-purmerend-constructie-nu-extra-gestut/

Tja. Dat lukt wel met die halve stagelopers van tegenwoordig. 😅

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid

En via de Beemster max 10 ton aslast.

Ik vindt het wel weer een hoop laffe stemmingmakerij rondom de werkzaamheden.

Rijkswaterstaat heeft verzuimd tijdig onderhoud te doen. Dat zou vooral groot in het nieuws moeten zijn. Liefst met naam van de verantwoordelijke manager die bonus voor uitstellen heeft gehad er bij.

En dan nu is het vooral een ander zijn schuld, de vrachtwagen die te zwaar is en de betonzager die te diep zaagt (wat wel heel makkelijk roepen is).

En kijk ons hier weer allemaal met een vinger naar buitenlanders wijzen.

Men zou beter naar RWS of de politiek wijzen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid

De brug in de A7 bij Purmerend is vanaf maandag 21 oktober 2024 versterkt en weer beschikbaar voor al het verkeer. Oorspronkelijk zouden de werkzaamheden aan de brug op 1 september 2024 klaar zijn.
bron: https://www.rijkswaterstaat.nl/nieuws/archief/2024/07/a7-brug-bij-purmerend-weer-beschikbaar-vanaf-21-oktober-2024

Link naar opmerking
Deel via andere websites