Spring naar bijdragen

Ik mis hier op het CF:


Recommended Posts

  • Forumlid

Wel weer allemaal bijzonder , heb geen idee hoe het allemaal zit en hoe het gezeten heeft , maar ik ben heel erg benieuwd , of er hier een poster is die enigszins een hand boven het hoofd gehouden werd , heb namelijk altijd dat gevoel gehad dat er met 2 maten gemeten werd , en voor alle duidelijkheid, er hoeft niemand hier van het forum , maar zou er wel graag antwoord over willen hebben , zou enorm veel verklaren voor mij . 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
17 uur geleden zei HendrikJansen:

Maar waar haal je in godsnaam het lef weg om de eigenaar van het forum aan te vallen

 

Omdat zijn

Op 3-2-2023 om 16:26 zei Freddy:

Welk gedeelte van "geen zin me er verder  voor te verantwoorden" is je niet duidelijk ?

 

 

op mij aardig denigrerend overkomt. Ben ik niet van gediend.

 

Tuurlijk is mij wel duidelijk dat de 'eigenaar' zich geen zak aantrekt van de gebruikers van het forum. Komt af en toe ff langs en draait wat aan de knoppen.. daar zijn de admins toch voor in eerste instantie?

 

17 uur geleden zei HendrikJansen:

wees blij dat hij dit forum in de lucht houd!

 

Ja, hij betaald de rekening.. maar inhoudelijk zijn het toch die paar gebruikers (intussen) die hier nog eens reageren en inloggen welke het forum in de lucht houden, naar mijn mening.

 

Kortom, in mijn ogen mag 'de eigenaar' blij zijn dat er nog een handvol mensen de moeite nemen om te reageren waardoor het voor passanten / lezers misschien nog een beetje interessant kan zijn.

  • Like 2
Link naar opmerking
  • Forumlid
2 uur geleden zei Durashift:

 

Omdat zijn

 

op mij aardig denigrerend overkomt. Ben ik niet van gediend.

 

<knip>

 

 

Ja, hij betaald de rekening.. maar inhoudelijk zijn het toch die paar gebruikers (intussen) die hier nog eens reageren en inloggen welke het forum in de lucht houden, naar mijn mening.

 

Kortom, in mijn ogen mag 'de eigenaar' blij zijn dat er nog een handvol mensen de moeite nemen om te reageren waardoor het voor passanten / lezers misschien nog een beetje interessant kan zijn.

Het eerste; hij is aan jou (en mij en ieder ander) geen verantwoording schuldig. Daar is dus niets denigrerends aan.

 

Het tweede; omgekeerd mogen wij blij zijn dat hij het forum in de lucht houd zodat we nog een plek op het www hebben om met vakgenoten te bakkeleien (ook al is het hier nu een stuk rustiger)

  • Like 3
  • Thanks 4
  • Sneu 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
Op 4-2-2023 om 11:59 zei suggs73:

Wel weer allemaal bijzonder , heb geen idee hoe het allemaal zit en hoe het gezeten heeft , maar ik ben heel erg benieuwd , of er hier een poster is die enigszins een hand boven het hoofd gehouden werd , heb namelijk altijd dat gevoel gehad dat er met 2 maten gemeten werd , en voor alle duidelijkheid, er hoeft niemand hier van het forum , maar zou er wel graag antwoord over willen hebben , zou enorm veel verklaren voor mij . 

Of er hier een  poster is die enigzins de hand boven het hoofd werd gehouden durf ik je niet te zeggen.  Dat er hier een admin actief was die heel graag het hele forum naar zich toe wou trekken en zijn twee collega s  daarbij graag in een negatief daglicht zette kan ik wel aantonen zwart op wit. Ben ik daarin een beetje fout geweest? , Neu, ik denk het niet. Hij wou het maar wat graag kwijt dat ie zo geweldig was. En als je zo een persoon dan een beetje stroop om de mond smeert komt de rest vanzelf.

 

Maar goed, hij is vertrokken met de noorderzon zonder uitleg aan de leden. Kennelijk interesseerden die leden hem dus niet zoveel.

  • Like 1
  • Verward 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
Op 4-2-2023 om 22:41 zei albertvv:

Het eerste; hij is aan jou (en mij en ieder ander) geen verantwoording schuldig. Daar is dus niets denigrerends aan.

 

Het gaat om de 'toon van de muziek'. 

 

.. en ja.. de meeste eigenaren van een zaak verantwoorden daar op enige wijze toch hun activiteiten van, doet jouw baas toch ook of niet dan?

  • Like 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
6 minuten geleden zei Durashift:

 

Het gaat om de 'toon van de muziek'. 

 

.. en ja.. de meeste eigenaren van een zaak verantwoorden daar op enige wijze toch hun activiteiten van, doet jouw baas toch ook of niet dan?

Dat gelul van de toon van de muziek heb ik 22 jaar lang gehoord toen ik nog zelfstandig was.  Maar ieder vogeltje zingt zoals ie is gebekt. En! leuker kunnen we niet maken......LOL Als de mensen geld aan je kunnen winnen of het je gunnen is het allemaal oke, zo heb ik ervaren.

  • Like 2
  • Verward 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
20 uur geleden zei Durashift:

 

Het gaat om de 'toon van de muziek'. 

 

.. en ja.. de meeste eigenaren van een zaak verantwoorden daar op enige wijze toch hun activiteiten van, doet jouw baas toch ook of niet dan?

Je verwart 2 dingen, het is namelijk geen zakelijke website maar een uitgegroeide hobby. En alleen al daarom is hij geen verantwoording schuldig (dat een bedrijf op enigerlei wijze zijn acties verantwoord richting personeel heb je gelijk in)

  • Like 3
Link naar opmerking
  • 3 weeks later...
  • Forumlid
2 uur geleden zei sprinter 516:

Ik vermoed toch dat alle onderlinge ellende van het laatste jaren hier hun uiting geven.

Er lezen dagelijks toch genoeg mensen mee, maar durven blijkbaar niet meer te reageren

Als mensen niet durven te reageren/ schrijven houd het lezen vanzelf op Cor. 

 

Maar ik snap dat "durven " niet zo goed Cor, in mijn ogen heeft het meer met 'willen' vandoen.  

 

 

  • Like 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
1 uur geleden zei 1934:

Tja zolang er postings verdwijnen binnen 5 min naar plaatsing ?

Is dat nu nog steeds aan de orde? Ik dacht dat onze met de noorderzon vertrokken admin zich daar dikwijls aan schuldig maakte en dat dat nu tot het verleden behoorde eigenlijk. Ik persoonlijk heb het ook nog niet weer gemerkt eigenlijk.

Link naar opmerking
  • Forumlid
2 uur geleden zei sprinter 516:

Ik vermoed toch dat alle onderlinge ellende van het laatste jaren hier hun uiting geven.

Er lezen dagelijks toch genoeg mensen mee, maar durven blijkbaar niet meer te reageren

 

Zou je denken Cor? Niet durven reageren of misschien geen behoefte of zin om te reageren. Dat is wel een verschil natuurlijk.

Sinds het soort populaire en drukbezochte rubrieken zoals "de moppentrommel", "wat eten we vandaag" en "naar wie hebben we gezwaaid" op slot zijn gegaan is het inderdaad een stuk rustiger op het forum. Vooral onder een bepaalde groep vaste leden wat best veelzeggend is voor wat betreft het niveau. Daarentegen is iedereen vrij om ook dit soort rubrieken te bezoeken en daar wel of niet deel te nemen, ieder zijn meug. Dus van de andere kant ook wel weer spijtig voor sommigen.

 

Voor de rest, weinig nieuws onder het "zonnetje" wat het voor bezoekers enigszins aantrekkelijk maakt om deel te nemen aan een discussie op dit transport-forum. En daar zal niet veel aan gaan veranderen vermoed ik. 

Link naar opmerking
  • Administrators
3 uur geleden zei 1934:

Tja zolang er postings verdwijnen binnen 5 min naar plaatsing ?

Die posting heb jij donderdag om 07:07 geplaatst en die heb ik diezelfde donderdag om 15:24 onzichtbaar gezet. Iets langer dan vijf minuten dus.

De reden: er stond een privé- foto van een mede- forumlid in.

 

Ik had er bij het zien al zo mijn twijfels over, zou er zelf ook niet van gediend zijn, en we hebben ook hier te maken met een privacy- wetgeving. Als iemand daar dan aanspraak op maakt is de keus snel gemaakt.

 

 

1 uur geleden zei HendrikJansen:

Is dat nu nog steeds aan de orde? Ik dacht dat onze met de noorderzon vertrokken admin zich daar dikwijls aan schuldig maakte en dat dat nu tot het verleden behoorde eigenlijk. Ik persoonlijk heb het ook nog niet weer gemerkt eigenlijk.

Zover mij bekend de eerste keer sindsdien; ik heb dat onderweg op de telefoon gedaan en was op zoek naar de herkomst. Dat lukte niet echt, vandaar wat vertraging in de melding.

  • Like 2
  • Thanks 2
Link naar opmerking
  • Forumlid
22 uur geleden zei HendrikJansen:

Als mensen niet durven te reageren/ schrijven houd het lezen vanzelf op Cor. 

 

Maar ik snap dat "durven " niet zo goed Cor, in mijn ogen heeft het meer met 'willen' vandoen.  

 

 

Een andere mening hebben wordt hier regelmatig “afgestraft” door anderen.

Dan is alleen meelezen en je mening voor je houden “veiliger”.

wat valt daar niet aan te snappen?

Link naar opmerking
  • Forumlid
1 uur geleden zei sprinter 516:

Een andere mening hebben wordt hier regelmatig “afgestraft” door anderen.

Dan is alleen meelezen en je mening voor je houden “veiliger”.

wat valt daar niet aan te snappen?

 

Onzin en halve waarheden mogen worden weerlegd en tegengesproken. En terecht wat mij betreft.

 

Blijkbaar kan niet iedereen een kritische noot velen aan zijn -of haar tere zieltje en trekt men dan direct de racisme-kaart, is het 'op de man spelen' en meer van dat kleinzerige gedoe als hun mening in twijfel word getrokken, in het ongelijk wordt gesteld of men de wind een keer flink van voren krijgt. 

 

Daarnaast; als er een keer met een knipoog gereageerd word, het halve forum in een deuk ligt wordt het ook door een enkele neuroot afgedaan als een persoonlijke aanval en word de grap door iedereen begrepen als behalve door die persoon zelf. Als je daar allemaal rekening mee moet gaan houden.

 

Maak het allemaal niet dramatischer dan het is Cor...;)

  • Like 5
  • Thanks 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
2 uur geleden zei Pierre:

 

Onzin en halve waarheden mogen worden weerlegd en tegengesproken. En terecht wat mij betreft.

 

Blijkbaar kan niet iedereen een kritische noot velen aan zijn -of haar tere zieltje en trekt men dan direct de racisme-kaart, is het 'op de man spelen' en meer van dat kleinzerige gedoe als hun mening in twijfel word getrokken, in het ongelijk wordt gesteld of men de wind een keer flink van voren krijgt. 

 

Daarnaast; als er een keer met een knipoog gereageerd word, het halve forum in een deuk ligt wordt het ook door een enkele neuroot afgedaan als een persoonlijke aanval en word de grap door iedereen begrepen als behalve door die persoon zelf. Als je daar allemaal rekening mee moet gaan houden.

 

Maak het allemaal niet dramatischer dan het is Cor...;)

Kijk, er wordt dan lacherig over gedaan, en dat enkele een teer zieltje hebben.

zo gaat het op een school ik ook hè, de “klieren” en types die graag populair willen zijn hebben ook hier de overhand, en de “zwakkere” broeders moeten alles maar slikken……

waarom niet iedereen in zijn waarde laten en gewoon netjes reageren of juist niet reageren?

leven en laten leven werkt beter, en daar maakt niemand vijanden mee

  • Like 3
  • Verward 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
4 uur geleden zei sprinter 516:

Kijk, er wordt dan lacherig over gedaan, en dat enkele een teer zieltje hebben.

zo gaat het op een school ik ook hè, de “klieren” en types die graag populair willen zijn hebben ook hier de overhand, en de “zwakkere” broeders moeten alles maar slikken…… (...) 

 

Cor, nog een keer voor jou; tussen 'klieren' -of noem het pesten zo je wil- en iemand van repliek dienen wanneer deze onzin uit loopt te kramen of halve waarheden verteld zit een hele wereld van verschil.

 

Wat je er verders ook van vindt; ik heb stellig de indruk dat sommigen hier -naast een gebrek aan humor en zelfspot- zich nogal snel in de slachtofferrol plaatsen als ze de discussie niet gewonnen krijgen. Dat heeft niks met zwakke broeders of populaire types te maken. 

 

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Verward 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
2 uur geleden zei henri:

ik ben hier ongeveer 2 jaar geleden geblokkeerd .

maar de reden waarom heb ik nooit te horen gekregen.

en nu kan ik in eens weer inloggen.

maar er is een hoop verandert op het forum .

maar in mijn ogen niet positief wat ik heel erg jammer vindt.

Welkom terug👍

  • Like 1
Link naar opmerking
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden