[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Effe niet opgelet?


Vledder

Recommended Posts

  • Forumlid
Op 3-1-2023 om 19:40 zei HendrikJansen:

Zo waren er vandaag wel meer die niet opgelet hebben. Of onwel geworden wat momenteel modern is. Dat kan natuurlijk ook.

 

 

 


Een paar dagen geleden…

 

Tja hier schrok ik ook wel van. 
19 jaar, net van school en overleden.😕

 

Citaat

Vanmorgen omstreeks 8.50 uur kregen de hulpdiensten een melding van een ongeval met een vrachtwagen op de A7 nabij Berkhout. Vanwege het incident werden meerdere brandweerwagens, ambulances en een traumahelikopter opgeroepen. Bij aankomst bleek de bestuurder van de vrachtwagen 300 meter tegen de vangrail gereden te hebben voordat die tot stilstand kwam op de vluchtstrook.

 

Bron:https://noordkopcentraal.nl/19-jarige-man-uit-schagen-overleden-op-a7/ 

  • Like 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 3-1-2023 om 19:40 zei HendrikJansen:

Zo waren er vandaag wel meer die niet opgelet hebben. Of onwel geworden wat momenteel modern is. Dat kan natuurlijk ook.

 

A50. T.h.v  Vaassen

9EE04D66-3FB8-4C34-9608-76777D643D4F.jpeg

Ik kwam van de andere kant  achterop en volgens mij is de truck opzij gegaan voor een invoegende auto die stond iets verderop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
10 minuten geleden zei marcel69:

Ik kwam van de andere kant  achterop en volgens mij is de truck opzij gegaan voor een invoegende auto die stond iets verderop

Dan ben ik je tegen gekomen dus. 🙋‍♂️. Maar had idd al begrepen dat de chauffeur dus zonder onwel te worden in de vangrail is beland.  Het is  bijna een wonder in deze tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
9 uur geleden zei lientje:


Een paar dagen geleden…

 

Tja hier schrok ik ook wel van. 
19 jaar, net van school en overleden.😕

 

 

Bron:https://noordkopcentraal.nl/19-jarige-man-uit-schagen-overleden-op-a7/ 

Lientje laten we deze discussie maar niet weer oprakelen hier op dit forum. Je weet wat mijn mening hier over is en ik ben zeker de laatste maanden er steeds meer van overtuigd. Er gaan nog vele van deze berichten volgen.

  • Verward 2
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 5-1-2023 om 17:49 zei HendrikJansen:

Lientje laten we deze discussie maar niet weer oprakelen hier op dit forum. Je weet wat mijn mening hier over is en ik ben zeker de laatste maanden er steeds meer van overtuigd. Er gaan nog vele van deze berichten volgen.

 

Noem het gerust bij naam, het komt door het spuitje. Het spuitje waarvan u en u medestrijders een aantal jaar geleden al zeiden dat we die niet zouden overleven. Maar wat blijkt, we leven nog. En nu gaan we dus ieder ongeval herleiden naar het spuitje. Wat voorheen door een groepje medestrijder van u te wijten was aan de witte platen is nu het spuitje.

 

Het word tijd dat er een psychologische test aan het verlengen van het rijbewijs komt.

  • Like 5
  • Haha 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest
7 uur geleden zei Quincy:

 

Noem het gerust bij naam, het komt door het spuitje. Het spuitje waarvan u en u medestrijders een aantal jaar geleden al zeiden dat we die niet zouden overleven. Maar wat blijkt, we leven nog. En nu gaan we dus ieder ongeval herleiden naar het spuitje. Wat voorheen door een groepje medestrijder van u te wijten was aan de witte platen is nu het spuitje.

 

Het word tijd dat er een psychologische test aan het verlengen van het rijbewijs komt.

 

@QUINCY, blij te lezen dat het CF toch mist en een reactie geeft. !:ja:

 

Wat heeft een maatschappelijke mening te maken met vereisten voor een rijbewijs, die snap ik even niet .:wijn:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Quincy ik ga er van uit dat Hendrik iets anders bedoeld, al zou ik niet weten wat. 🤔

Het zou anders wel een erg trieste gedachte zijn.

 

Een bericht van nhd.nl waar niets over spuitjes staat maar wel over de liefde voor het vak wat hij eindelijk mocht doen.

https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20230109_60255808

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
22 uur geleden zei lientje:

Quincy ik ga er van uit dat Hendrik iets anders bedoeld, al zou ik niet weten wat. 🤔

Het zou anders wel een erg trieste gedachte zijn.

 

Een bericht van nhd.nl waar niets over spuitjes staat maar wel over de liefde voor het vak wat hij eindelijk mocht doen.

https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20230109_60255808

 

 

 

 

Op diverse sociale media worden al directe verbanden gelegd tussen de vele "onwel wordingen" en de corona vaccinaties. Ik weet het, om misselijk van te worden maar binnen 2 minuten googelen kom je meer voorbeelden tegen dan je lief is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest

Ik hoef het niet voor Hendrik op te nemen maar ben je niet hetzelfde als je er een dergelijke mening op na houdt over Hendrik zijn mening. Het is leven en laten leven en laten we blij zijn dat ieder zijn mening mag hebben en ook  mag uiten zonder dat je geweld gebruikt of anderszins de wetten die er gelden overtreedt. Er zijn genoeg voorbeelden heden ten dage waar je kunt zien wat er gebeurd als je de vrijheid van denken wordt beperkt. Vrijheid was altijd heel vanzelfsprekend maar je kunt nu goed zien wat die waard is en dat je ook moeite moet doen om die vrijheid te behouden en dat begint bij het respecteren van andermans mening. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
23 uur geleden zei doemijnbest:

Ik hoef het niet voor Hendrik op te nemen maar ben je niet hetzelfde als je er een dergelijke mening op na houdt over Hendrik zijn mening. Het is leven en laten leven en laten we blij zijn dat ieder zijn mening mag hebben en ook  mag uiten zonder dat je geweld gebruikt of anderszins de wetten die er gelden overtreedt. Er zijn genoeg voorbeelden heden ten dage waar je kunt zien wat er gebeurd als je de vrijheid van denken wordt beperkt. Vrijheid was altijd heel vanzelfsprekend maar je kunt nu goed zien wat die waard is en dat je ook moeite moet doen om die vrijheid te behouden en dat begint bij het respecteren van andermans mening. 

 

 

Ik denk dat u mij een beetje verkeerd begrijpt.

 

Ik zeg alleen dat hij misselijkmakend is. voor de rest mag hij denken wat hij wil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest
10 uur geleden zei Quincy:

 

 

Ik denk dat u mij een beetje verkeerd begrijpt.

 

Ik zeg alleen dat hij misselijkmakend is. voor de rest mag hij denken wat hij wil.

Kennelijk zit het je toch dwars @Quincy en dat is jammer. Misschien eens even op de SIRE spotjes wachten m.b.t polariseren, oftewel uitspraken doen die de tegenstellingen vergroten in dit verdeelde land.

Door de woordkeus werk je hier waarschijnlijk onbedoeld aan mee. Het woord ¨Misselijkmakend¨ wekt wrevel op en bevordert dus de polarisatie. Je kunt ook zeggen dat je het niet begrijpt dat iemand zo denkt. Je zegt hetzelfde maar is niet polariserend. 

 

Snap je ook wat ik bedoel ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest
2 uur geleden zei Durashift:

^^ en de hint op een psychologische test bij het verlengen van het rijbewijs. 😞

 

 

 

 

Ja, die hoort er inderdaad ook bij !☝️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 11-1-2023 om 17:01 zei doemijnbest:

Kennelijk zit het je toch dwars @Quincy en dat is jammer. Misschien eens even op de SIRE spotjes wachten m.b.t polariseren, oftewel uitspraken doen die de tegenstellingen vergroten in dit verdeelde land.

Door de woordkeus werk je hier waarschijnlijk onbedoeld aan mee. Het woord ¨Misselijkmakend¨ wekt wrevel op en bevordert dus de polarisatie. Je kunt ook zeggen dat je het niet begrijpt dat iemand zo denkt. Je zegt hetzelfde maar is niet polariserend. 

 

Snap je ook wat ik bedoel ?

 

 

Juist ja, dus iemand mag wel de grootst mogelijk onzin uitkramen maar men mag daar niet een andere mening over geven want dan is het polarisatie.

 

Hier ga ik even over nadenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ieder mag overal een mening over hebben. Iets vanaf een andere kant bekijken is niet verkeerd.
Leven en laten leven.

Alleen om zonder dat men weet of iemand gevaccineerd is de oorzaak bij de spuitjes te leggen

dat vind ik inderdaad misselijkmakend ja. Zeker voor de nabestaanden. 

 

  • Like 5
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest
11 uur geleden zei Quincy:

 

 

Juist ja, dus iemand mag wel de grootst mogelijk onzin uitkramen maar men mag daar niet een andere mening over geven want dan is het polarisatie.

 

Hier ga ik even over nadenken.

Ik heb niet gezegd dat je je mening niet mag geven, integendeel, maar het gaat er om of je daarmee de tegenstellingen negatief beïnvloed of dat je probeert neutraal te reageren en erom te denken dat je de ander in een hoek zet. Enne....... wat jij als de grootst mogelijke onzin vindt vindt een ander een waarheid. Onzin is maar een relatief begrip. Het jammere van de hedendaagse samenleving is dat veel mensen zeer bewust de ander in een hoek willen zetten en dat zet kwaad bloed en geeft veel negatieve energie die er op een andere manier weer uit komt. Daar draait het om in feite. Als je toch aan het nadenken bent Google dan eens op polariserend reageren. Ik denk dat dan bij jou ook het kwartje valt en je gaat snappen dat we wel naar een hele rare samenleving gaan als we iedereen om zijn mening maar in een hoek zetten en als achterlijk bestempelen. En dat is precies wat er gaande is in NL, en je hoeft niet naar een schuldige te zoeken want het is wijd verbreidt en voorbeelden te over. De overheid komt niet voor niets en met een campagne maar die gaat denk ik echt niet het verschil maken, het zijn de mensen die het moeten doen maar iemand attent maken op zijn gedrag is daar een begin van. Ik heb niets anders gedaan dan dat. Succes en goed je weer terug te zien met regelmaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
4 uur geleden zei doemijnbest:

Ik heb niet gezegd dat je je mening niet mag geven, integendeel, maar het gaat er om of je daarmee de tegenstellingen negatief beïnvloed of dat je probeert neutraal te reageren en erom te denken dat je de ander in een hoek zet. Enne....... wat jij als de grootst mogelijke onzin vindt vindt een ander een waarheid. Onzin is maar een relatief begrip. Het jammere van de hedendaagse samenleving is dat veel mensen zeer bewust de ander in een hoek willen zetten en dat zet kwaad bloed en geeft veel negatieve energie die er op een andere manier weer uit komt. Daar draait het om in feite. Als je toch aan het nadenken bent Google dan eens op polariserend reageren. Ik denk dat dan bij jou ook het kwartje valt en je gaat snappen dat we wel naar een hele rare samenleving gaan als we iedereen om zijn mening maar in een hoek zetten en als achterlijk bestempelen. En dat is precies wat er gaande is in NL, en je hoeft niet naar een schuldige te zoeken want het is wijd verbreidt en voorbeelden te over. De overheid komt niet voor niets en met een campagne maar die gaat denk ik echt niet het verschil maken, het zijn de mensen die het moeten doen maar iemand attent maken op zijn gedrag is daar een begin van. Ik heb niets anders gedaan dan dat. Succes en goed je weer terug te zien met regelmaat.

In Maart word het verschil gemaakt?

 

En wat betreft die psychologische test lach  ik alleen maar want de man van 5 prikken heeft niet door dat hij eerder een medische test ondergaat dan ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
12 uur geleden zei doemijnbest:

...

Het jammere van de hedendaagse samenleving is dat veel mensen zeer bewust de ander in een hoek willen zetten en dat zet kwaad bloed en geeft veel negatieve energie die er op een andere manier weer uit komt.

...

Het probleem van de hedendaagse samenleving is dat iedereen meent op alles te moeten reageren.....

En in de reactie ervan uit gaan dat zijn/haar mening de waarheid is.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei Murphy:

Het probleem van de hedendaagse samenleving is dat iedereen meent op alles te moeten reageren.....

En in de reactie ervan uit gaan dat zijn/haar mening de waarheid is.....

 

 

Het reageren op anderen heet discussie, en ja, Ik meen te mogen reageren als de wetenschap in twijfel word getrokken. En zeker als er gesuggereerd word dat het vele aantal ongelukken komt doordat er mensen gevaccineerd zijn.

 

En ik zeg nergens dat mijn mening de waarheid is (als dat wel zo is wil ik graag dat u mij dat laat zien) maar sorry, ik hecht iets meer waarde aan de wetenschap dan aan een chauffeur die na zelfonderzoek van mening is dat de mensen die gevacineerd zijn doodgaan ten gevolgen van wat hun het prikje noemen.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
9 uur geleden zei HendrikJansen:

In Maart word het verschil gemaakt?

 

En wat betreft die psychologische test lach  ik alleen maar want de man van 5 prikken heeft niet door dat hij eerder een medische test ondergaat dan ik.

 Mijnheer u mag lachen alleen waarom weet ik niet. Wie heeft er 5 prikken gehad? Alleen mannen? medische test zegt u?

 

Het was erg gezellig zeker vannacht....

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden