[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Koeltransport Aalsmeer overgenomen


EJD

Recommended Posts

Gast doemijnbest

Maar ik denk dat Woltertje het wel aardig voor elkaar heeft zo alles bij elkaar. Ik kom Wolter niet zo vaak tegen in het nieuws met negatieve berichten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
12 uur geleden zei andremast:

Ff vraagje hoort koeltransport angeren nu bij koeltransport Aalsmeer?

Heb ik wat gemist!!

Was het niet zo dat Schaars uit Angeren de boel verkocht had aan Top, zichzelf toch begon te vervelen en koel transport Angeren is begonnen? Hetzelfde geldt voor Top. De boel verkocht ,aan ik meen Goes, en daarna koeltransport Aalsmeer is begonnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 uur geleden zei zoetwatermatroos:

Was het niet zo dat Schaars uit Angeren de boel verkocht had aan Top, zichzelf toch begon te vervelen en koel transport Angeren is begonnen? Hetzelfde geldt voor Top. De boel verkocht ,aan ik meen Goes, en daarna koeltransport Aalsmeer is begonnen?

Je zegt het goed. Schaars ging naar Top. Top ging naar Goes. Vanuit Goes is de oud-eigenaar van Schaars met Koeltrans begonnen. En de oud-directeur van Top begon Koeltransport Aalsmeer. 

 

Beide bedrijven bestaan dus pas tien jaar, en nu al van deze omvang. En de oude broodheer Goes is in die zelfde periode ten onder gegaan. 

Koeltrans en Koeltransport Aalsmeer zijn dus op zichzelf staande bedrijven. Je ziet echter wel op bepaalde vlakken een overlap. Zo delen beide bedrijven bijvoorbeeld een nieuwbouw-pand in Bemmel. 

Wat mij verbaasde is dat Koeltransport Aalsmeer niet overgenomen is door Koeltrans. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
6 uur geleden zei Johannie:



Wat mij verbaasde is dat Koeltransport Aalsmeer niet overgenomen is door Koeltrans. 

Dat verbaast mij niet. Koeltrans rijdt met heel wat lng auto's. Laat lng nou schrikbarend duur zijn en opdrachtgevers misschien wel een klein beetje extra willen betalen voor minder co2 en een beetje ‘groene’ reclame maar daar houdt het wel mee op. 
Kijk maar op zijn LinkedIn van Günther Maters (eigenaar Koeltrans Angeren). Kortom die zitten zelf in een lastige tijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 10-1-2023 om 19:38 zei volvofh12:

Dat verbaast mij niet. Koeltrans rijdt met heel wat lng auto's. Laat lng nou schrikbarend duur zijn en opdrachtgevers misschien wel een klein beetje extra willen betalen voor minder co2 en een beetje ‘groene’ reclame maar daar houdt het wel mee op. 
Kijk maar op zijn LinkedIn van Günther Maters (eigenaar Koeltrans Angeren). Kortom die zitten zelf in een lastige tijd. 

Natuurlijk, er zullen ongetwijfeld redenen voor zijn. Ik wilde enkel aangeven dat een overname door Koeltrans in mijn ogen aannemelijker was geweest dan Wolter Koops. 

Of Koeltrans in een lastige tijd zit kan ik niet bepalen. De kostprijs van LNG is natuurlijk korte tijd torenhoog geweest, maar de laatste maanden ook weer voor een aanzienlijk deel gezakt. De berichtgeving op LinkedIn is zover ik weet al weer van twee maanden terug, en sindsdien is het stil op dat onderwerp. Is er wellicht een (niet gecommuniceerde) oplossing gekomen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid
Op 12-1-2023 om 12:51 zei Johannie:

Is er wellicht een (niet gecommuniceerde) oplossing gekomen? 

 

Denk het niet, ik was vanmiddag even een rondje maken over dat stukje indu.terrein in Bemmel.. De parking voor luxe wagens stond twee rijen dik vol met rode Scania's en een LNG tank, om 16:15 uur. :confused:

 

Met de wit/blauwe auto's en trailers was volop reuring te bespeuren. Zelfs in LZV vorm, zag ik een tijdje later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 uur geleden zei Durashift:

 

Denk het niet, ik was vanmiddag even een rondje maken over dat stukje indu.terrein in Bemmel.. De parking voor luxe wagens stond twee rijen dik vol met rode Scania's en een LNG tank, om 16:15 uur. :confused:

 

Met de wit/blauwe auto's en trailers was volop reuring te bespeuren. Zelfs in LZV vorm, zag ik een tijdje later.

Koeltrans Angeren zie je de laatste maanden ook veel rijden met ferry trailers en amazon trailers in  DLD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden