[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Radio Mercedes Actros 2021


Bigjohn1970

Recommended Posts

  • Forumlid

Hallo 

 

weet iemand hoe ik een versterker kan aansluiten op de radio van een Mercedes Actros?

krijg de radio eruit maar verder kom ik niet helaas!

wil er een versterker en subwoofer ferin gaan plaatsen, en heb daarvoor een speciale stekker gekocht maar weer niet zo snel waar ik die moet plaatsen om die te kunnen gebruiken.

dus als er iemand is die er antwoord op heeft? Dan graag een reactie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Je hebt er een speciale stekker voor gekocht, lijkt me dat er dan nog een extra stopcontact in die Actrosradio moet zitten. En de andere kant van de stekker, zitten daar losse draden aan of een stekker die je rechtstreeks in de gekochte versterker kunt steken, of waar gaat die naar toe?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
19 uur geleden zei Eeweep:

Je hebt er een speciale stekker voor gekocht, lijkt me dat er dan nog een extra stopcontact in die Actrosradio moet zitten. En de andere kant van de stekker, zitten daar losse draden aan of een stekker die je rechtstreeks in de gekochte versterker kunt steken, of waar gaat die naar toe?

Die stekker ligt in de wagen maar heeft in totaal drie stekkers, twee die op elkaar zouden kunnen passen als dat nodig is, en eentje die dus in de radio gaat, maar dat ik die eruit gekregen had, zag ik dus nergens waar die ene stekker in dit geval de zwarte die achterin het scherm zou moeten komen nergens waar ik die kwijt kon! En de versterker heb ik al, als ik twee draadjes van zeg de speakers aan sluit, dan zou ik die kunnen gebruiken maar gaat mij dus echt om de stekker waar ik die zou moeten plaatsen, kan er morgen foto’s van maken als iemand mij met dit probleem wilt en kan helpen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat klinkt als een breakout-stekker. De twee stekkers die in elkaar zouden kunnen passen gaan dan niet in elkaar, maar aan een kant in de originele stekker en de andere kant in de radio, op de plaats van de originele stekker. De derde stekker ziet er waarschijnlijk uit als een eurostekker voor radio's, daar moet je dan op zoeken voor de pinbezetting voor de geluidsuitgangen, maar ik zou denken dat je die rechtstreeks in je versterker zou moeten kunnen plaatsen. Wat mij wel onduidelijk is: je zegt dat je een stekker hebt gekocht, dat is toch die draadboom met die drie stekkers? Misschien wel handig, wat foto's ter verduidelijking. En is er eigenlijk wel voldoende plek voor die versterker? Over wat voor uitgangsvermogen heb je het eigenlijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
22 uur geleden zei Eeweep:

Dat klinkt als een breakout-stekker. De twee stekkers die in elkaar zouden kunnen passen gaan dan niet in elkaar, maar aan een kant in de originele stekker en de andere kant in de radio, op de plaats van de originele stekker. De derde stekker ziet er waarschijnlijk uit als een eurostekker voor radio's, daar moet je dan op zoeken voor de pinbezetting voor de geluidsuitgangen, maar ik zou denken dat je die rechtstreeks in je versterker zou moeten kunnen plaatsen. Wat mij wel onduidelijk is: je zegt dat je een stekker hebt gekocht, dat is toch die draadboom met die drie stekkers? Misschien wel handig, wat foto's ter verduidelijking. En is er eigenlijk wel voldoende plek voor die versterker? Over wat voor uitgangsvermogen heb je het eigenlijk?

Dat met de versterker en subwoofer is geen probleem, zodra ik de 12 volt kabel weet te liggen kan ik daarvandaan de versterker aansluiten, wat betreft de kabelboom die heeft twee bruine stekkers die zeker in elkaar passen en 1 zwarte die eigenlijk achter in de radio dient geplaatst te worden volgens de verkoper.

maar het probleem is dus, dat wanneer ik het scherm eruit gekregen heb, dat ik dan nergens die zwarte stekker in de radio kan pluggen, lijkt wel of die kabel dan ergens anders hoort dan ik de radio zelf, want kan ook nergens zien welke kabels van de speakers zijn die in de radio gaan, is echt heel vreemd, van m’n eigen auto ( personen auto) heb ik zelf ook alles aan gesloten en dat ging perfect, maar van de Mercedes Actros met die speciale scherm ( radio) snap ik geen bal van, ik wilde er een foto bij doen, maar schijnbaar is die foto TE groot en het systeem hier pakte die niet, misschien een andere manier zoals whatsapp of iets anders een idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
22 uur geleden zei Eeweep:

Dat klinkt als een breakout-stekker. De twee stekkers die in elkaar zouden kunnen passen gaan dan niet in elkaar, maar aan een kant in de originele stekker en de andere kant in de radio, op de plaats van de originele stekker. De derde stekker ziet er waarschijnlijk uit als een eurostekker voor radio's, daar moet je dan op zoeken voor de pinbezetting voor de geluidsuitgangen, maar ik zou denken dat je die rechtstreeks in je versterker zou moeten kunnen plaatsen. Wat mij wel onduidelijk is: je zegt dat je een stekker hebt gekocht, dat is toch die draadboom met die drie stekkers? Misschien wel handig, wat foto's ter verduidelijking. En is er eigenlijk wel voldoende plek voor die versterker? Over wat voor uitgangsvermogen heb je het eigenlijk?

Ik heb als het gelukt is een privé berichtje gestuurd met foto erbij, ipv drie stekkers die er aan gemaakt zijn, zijn het er meerdere, foutje van mij maar dat is de stekker die erin zou moeten, alleen de vraag is….. Waar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden