[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Nederlandse trucker rijdt over landgenoot op grensparking in Rekkem: slachtoffer verliest één van zijn benen


Pierre

Recommended Posts

  • Forumlid

Nederlandse trucker rijdt over landgenoot op grensparking in Rekkem: slachtoffer verliest één van zijn benen1

Een vrachtwagenchauffeur uit Nederland ligt zwaargewond in het ziekenhuis nadat hij het dinsdag op de grensparking langs de E17 in Rekkem aan de stok kreeg met een landgenoot. Die reed over de benen van het slachtoffer. Verkeersagressie ligt aan de basis van het incident.

 

download.jpeg.jpg

 

Twee Nederlandse truckers raakten dinsdagavond rond 22 uur verwikkeld in een hevige discussie. Dat gebeurde na een geval van verkeersagressie op de E17. Het dispuut escaleerde echter. Op een bepaald moment stapte één van de truckers in zijn vrachtwagen, om te vertrekken. In een poging om hem dat te beletten, klemde de andere chauffeur zich vast aan de deurklink van de rijdende trekker. De klink brak echter af, waardoor het slachtoffer ten val kwam en onder de wielen van de oplegger belandde. De man raakte daarbij zwaargewond aan het onderlichaam, hij verloor zelfs een been.

 
Verkeersdeskundige aangesteld

De wegrijdende trucker hield halt na het ongeval en belde de hulpdiensten. Een ziekenwagen en een mug-team snelden naar de grensparking. Het slachtoffer kreeg ter plaatse de dringendste zorgen toegediend en werd vervolgens naar het ziekenhuis overgebracht. Het parket van Kortrijk bevestigt het incident. “We hebben één chauffeur kunnen verhoren, de man mocht nadien weer beschikken”, klinkt het. “De andere trucker ligt zwaargewond in het ziekenhuis en kan nog niet ondervraagd worden. Daarom kunnen we ook geen verklaringen afleggen over de aanleiding en de omstandigheden van het incident. We wachten ook op de bevindingen van de verkeersdeskundige die we in dit dossier hebben aangesteld.”

 

bron: klik >>>

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tja ik weet niet water is gebeurd maar als ik mij bedreigd zou voelen zou ik ook weg rijden hoor. Dat hij dan aan de spiegel gaat dingen is zijn keuze. Dus ik zou die en chauffeur kunnen zijn geweest.
 

Ja ik zou daarna ook de hulpdiensten hebben gebeld als het gevaar van gevaar van is geweken.😇😇😇

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
9 uur geleden zei andremast:

Benieuwd waar men ruzie over heeft gemaakt.

Lontjes worden steeds korter tegenwoordig😒

Zal wel weer om iets kleins zijn geweest , iedereen maakt wel eens een fout , en dan is het gewoon laten gaan , want de volgende keer maak je zelf de fout , maar tegenwoordig is het mode om een ander op zijn fout te wijzen en verhaal te halen , ik was nooit mee gegaan naar de kant , zal onderweg ook al wel wat zijn gebeurd om een opgefokte sfeer te krijgen , had geprobeerd om hem af te schudden , om dit soort discussies te ontlopen , heb daar gewoon geen trek in , in deze wereld , beide chauffeurs zullen nu wel denken , was dit het allemaal waard ? antwoord nee , dom .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
21 uur geleden zei corydon:

Die wapens op de foto.... Ze verwachten nogal wat.

 

Je moet nooit ruzie maken, niet in t verkeer of ergens anders. Je weet nooit wat de tegenpartij onder zijn jas heeft.

Jij hebt een antidiefstal device(:kill:), zoals zoveel in de US of A dat hebben, de kans  dat hier iemand zoiets onder z'n jas heeft is veel kleiner.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei steenhaas1:

Jij hebt een antidiefstal device(:kill:), zoals zoveel in de US of A dat hebben, de kans  dat hier iemand zoiets onder z'n jas heeft is veel kleiner.

Die had ik na 4 maanden verkocht. Dat is 12 jaar geleden.

 

Je hebt wel een heel goed geheugen zeg......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden