[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Hoe politie lakse truckers aanpakt

Ger-1957

Recommended Posts

• Forumlid
Op 27-1-2023 om 12:50 zei europeaan:

In een grijs verleden kwam een vooraanstaande vakbonds vertegenwoordiger hier in een life sessie vragen beantwoorden.

Tjitze van Rijssel, dat waren nog eens tijden :D

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Op 28-1-2023 om 21:30 zei europeaan:

Volgens de Duitse "ladung sicherung "regels dienen zeilen uitsluitend en alleen om de lading te beschermen tegen weers invloeden.

Waar heb je die wijsheid gevonden?

Er zijn legio voorbeelden van dat het niet zo is, er zijn zelfs speciale zeilen voor ladingszekering 

57lshb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
3 minuten geleden zei Marotrans:

Misschien dat grijze verleden gewoon eens laten rusten; de, al dan niet goede, man leest hier toch niet meer immers?

Ach het zal blijven wringen bij hem dat hij genegeerd is, zo als wel vaker gebeurt bij ........................

Maar we zijn er ondertussen toch wel aan gewend dat sommigen telkens weer ouwe koeien uit de sloot halen om een relletje uit te lokken en dat daar niet op ingegrepen wordt ;)

• Like 1
  • Sneu 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Op 30-1-2023 om 06:57 zei Ger-1957:

Waar heb je die wijsheid gevonden?

Er zijn legio voorbeelden van dat het niet zo is, er zijn zelfs speciale zeilen voor ladingszekering 

Ger , wat ik bedoel zijn de conventionele zeilen die men over het algemeen op voertuigen vind , en die men niet ,zoals in jouw link ,direct op de lading kan sjorren.

Ook wel "Hamburger verdeck "genoemd in verzekeringstermen.

Dus als je een lege Tautliner aankoppelt en daarmee gaat laden kun je niet je dekzeil gebruiken als ladingzekering.

Als je een zeil heb ,met daarin verwerkte spanmiddelen ( spanbanden o.i.d ) dat direct contact heeft met de lading is dit natuurlijk wel ,geschikt voor ladingszekering , maar dit is niet wat ik bedoel met een dekzeil.

Overigens is ons dit verteld op de cursus ladingszekering bij de code 95 ( of zullen die t ook mis hebben:D )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
17 uur geleden zei Ger-1957:

Maar we zijn er ondertussen toch wel aan gewend dat sommigen telkens weer ouwe koeien uit de sloot halen om een relletje uit te lokken en dat daar niet op ingegrepen wordt ;)

Dus als iemand een ander inzicht heeft dan jij moet er "ingegrepen " worden ????? :( 

En als iemand achter zijn mening blijft staan ( welke duidelijk niet de jouwe is) is dat "ouwe koeien uit de sloot halen" en probeert hij hier mee "relletjes uit te lokken "

Bizar hoor.

• Thanks 7
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Als je het niet eens bent met iemand, of ze proberen je uit de tent te lokken, reageer gewoon niet. Je gaat ook niet aan tafel zitten of aan de bar, met iemand waar je helemaal niks mee hebt? T leven kan zo makkelijk zijn.....

• Like 6
  • Thanks 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
22 uur geleden zei HendrikJansen:

Waarom betrek jij mij in een verhaal waar ik buiten sta Cor?😅💋

Dat doe je bij mij ook, en vindt dat een geintje moet kunnen toch?

Dat is dus waarom het hier steeds fout gaat.... Het is ineens niet leuk meer als het om jou gaat....

• Like 2
  • Thanks 1
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
14 minuten geleden zei sprinter 516:
56 minuten geleden zei sprinter 516:

Dat doe je bij mij ook, en vindt dat een geintje moet kunnen toch?

Dat is dus waarom het hier steeds fout gaat.... Het is ineens niet leuk meer als het om jou gaat....

Ben benieuwd wanneer ik jouw bij een verhaal betrokken heb waar jij nog niet op gereageerd had met jouw mening Cor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest
7 uur geleden zei ayla:

^^ behalve ik dan..... 🙂

(maar eerlijk is eerlijk, haar dochter ziet haar ook liever dood dan levend).

Groet Ron

iets met veel geld en dochter als enig kind ?😏

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
4 uur geleden zei doemijnbest:

iets met veel geld en dochter als enig kind ?😏

Nee, in de steek laten op 6 jarige leeftijd.....moeders is gewoon op een dag vertrokken om 2 jaar lang te feesten.....kinderen bij stiefvader achterlatende. 

En zo zijn er nog wat meer zaken gebeurd. 

Groet ron 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Op 29-1-2023 om 16:37 zei HendrikJansen:

Altijd?  Je hebt rond 2010 ook nog een poosje bij ons vertoefd schreef je hier eens.  Dat was zeker geen los gestort werk toen.

O ja , heb een jaar voor HKP gereden. Meest met zeecontainers , moet zeggen dat het mij daar wel beviel en na een jaar contract wilden ze toen geen contracten verlengen of vernieuwen , anders had ik er misschien wel langer gereden. Ondanks alle vreemde verhalen heb ik er met plezier gewerkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites