[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Hoe politie lakse truckers aanpakt

Ger-1957

Recommended Posts

• Forumlid
29 minuten geleden zei Mebo 07:

O ja , heb een jaar voor HKP gereden. Meest met zeecontainers , moet zeggen dat het mij daar wel beviel en na een jaar contract wilden ze toen geen contracten verlengen of vernieuwen , anders had ik er misschien wel langer gereden. Ondanks alle vreemde verhalen heb ik er met plezier gewerkt.

De mensen met de spannendste verhalen hebben er zelf nooit gewerkt.

overal is er wel wat als je een stok wil vinden.

ik ben er nu drie jaar waarvan 2 jaar vast en heb geen klagen. Op af en toe iets minder leuk werk na. Maar dat heb ik ook weer aan mezelf te danken want ik zeg nooit geen nee en schijnbaar kan ik toch makkelijk alle soorten werk oppakken en vlot. 

Dus ja, dan word je wat makkelijker uitgenodigd soms voor de minder leuke klusjes ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Heb een maand of 10 onder planning van Samskip gereden , had alleen vrijdag's en s'maandags contact met HKP. Bij samskip zat een planner die van oorsprong uit Muntendam kwam , dat was vlakbij mij in de buurt. Heb toen met hem geregeld dat ik s'maandag 's moest lossen of laden in het noorden ,kon ik met de truck naar huis. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites