[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Gorinchem


Vledder

Recommended Posts

  • Forumlid

Dat zal best een flinke klap geven als je 4 meter naar beneden dondert. Gelukkig niemand ernstig gewond want dit had heel anders af kunnen lopen als het busje een seconde eerder of André zijn collega een seconde later daar was. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Er was vroeger een programma op tv, 12 provincies of steden 13 ongelukken of zoiets. Daar werd dieper ingegaan over de omstandigheden rondom een ongeluk.

 

Ik zou wel eens willen weten hoe zoiets gebeurd, en wat eraan vooraf ging.

 

Leermoment voor iedereen lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tja, wat de chauffeur op dat moment aan het doen was, zal nooit openbaar worden gok ik.

Hij zat in ieder geval te ver op de vluchtstrook waar een Audi met pech stond, en deze heeft hij geramd, waardoor hij tijdens het corrigeren door de rechter vangrail geschoten is, precies boven een viaduct, en daar dus naar beneden gestort is, waar op dat moment net de VW bus reed.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei sprinter 516:

Tja, wat de chauffeur op dat moment aan het doen was, zal nooit openbaar worden gok ik.

Hij zat in ieder geval te ver op de vluchtstrook waar een Audi met pech stond, en deze heeft hij geramd, waardoor hij tijdens het corrigeren door de rechter vangrail geschoten is, precies boven een viaduct, en daar dus naar beneden gestort is, waar op dat moment net de VW bus reed.......

Dit zou zo maar het gevolg kunnen zijn door een combinatie van inhaalverbod en te weinig afstand op de voorganger.

Als er een obstakel op de vluchtstrook staat heb ik me aangewend om mijn richtingaanwijzer naar links uit te zetten en uiterst links tegen de middenstreep (of er overheen) te gaan rijden, in de hoop dat bij degene die achter mij rijdt de boodschap overkomt.

 

Wie weet; heeft hij het net op tijd gezien ,maar is door een bruuske schrikbeweging zijn trailer naar rechts uitgeslagen en heeft de Audi geraakt.

Het hoeft niet altijd door onoplettendheid te komen hè.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei Mebo 07:

Dan heeft hij ook niet goed opgelet. Anders had hij meer afstand gehouden en had hij ook eerder de auto op de vluchtstrook zien staan

 

IK hoef toch geen tekening te maken van de combinatie druk verkeer-inhaalverbod en afstand houden.

Maar je hebt gelijk :op het einde van het liedje heeft hij niet goed opgelet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
20 minuten geleden zei andremast:

Tsja wij kunnen alleen maar gissen wat er precies is gebeurd,politie onderzoekt de zaak.

Dat gissen moet je niet eens willen Andre. Uit dat politie onderzoek komt een conclusie en daar moet je het dan maar mee doen. of de politie het bij het rechte eind heeft weet alleen de chauffeur zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
9 uur geleden zei Mebo 07:

Anders had hij meer afstand gehouden en had hij ook eerder de auto op de vluchtstrook zien staan

 

Het zal er niet rustig geweest zijn op dat tijdstip. De Audi op de vluchtstrook kon, voor het zicht, afgedekt zijn door de voorgangers (zit ook een bocht in). Blijft staan natuurlijk dat er nét op het verkeerde moment, zeer waarschijnlijk, de doorgetrokken streep overschreden is

 

Meer ruimte tot de voorganger nemen wordt al snel opgevuld door verkeer vanaf rijstrook 1 ivm de aankomende afrit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat ik met mijn reactie wilde zeggen is dat bij zoveel ongevallen ,en ook bij dit, altijd iemand schuldig is.

Maar hoe is t ongeval ontstaan? is dat omdat iemand op zijn telefoon zat te spelen, of aan zijn pik zat te trekken?

Of is het misschien is t zoals ik zei dat hij door omstandigheden te weinig afstand had en zodoende de Audi te laat gezien heeft.

Dat maakt nogal een verschil dacht ik, in beide gevallen ben je "schuldig" maar in het laatste geval is het niet terecht dat er met het beschuldigende vingertje gewezen word, evenals in een geval van "dode hoek "ongevallen.

 

Hier wil ik het, wat dit draadje betreft maar bij laten, om niet verder beschuldigd te worden van het feit dat ik mijn zin door wil drijven.

  • Like 1
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
7 uur geleden zei andremast:

Dat is ook menselijk(dat gissen)maar heb al zoveel gelezen afgelopen week,dat ik dacht bij sommige je kunt beter  niks schrijven ,als de onzin die je schrijft.

Man man wat een commentaar🤐

Dat is ook idd menselijk , ieder heeft wel een mening , en soms ligt het er ook wel dik op , als er op FB een ongeluk wordt besproken waarbij een auto een golf 3 of 4 betreft , bestuurder jonger dan 25 jaar , accessoires meer waarde dan de auto heeft en motorblok ligt 60 mtr in een weiland , als je dan even post dat de auto vermoedelijk harder gereden heeft als de engel bij kon houden , even als voorbeeld , is eerste reactie steevast , was je erbij ? .

 

Of je  nu zelf schuldig of onschuldig bent aan iets , los van dat , is er ook iets van het overkomt je , ik had ook meerdere ongelukken gehad kunnen hebben met ernstig letsel en zelfs doden denk ik wel , het was er maar zo die situatie , dan denk je wel eens terug dat het heel anders had kunnen aflopen toen , denk dat ieder dat wel eens gehad heeft , dat hartje in de keel zat .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Niet zo lelijk doen tegen elkaar, het is maar een ongeval. Andre zijn collega heeft hier niet om gevraagd, net zo min als de Audi bestuurder of de bestuurder van het busje.

Gelukkig geen ernstige gewonden en dus hoofdzakelijk materiele schade wat vergoed wordt. En al waren er wel ernstige verwondingen (of erger) dan nog blijft het een ongeluk waar niemand om gevraagd heeft en een ieder van ons kan of had kunnen overkomen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden