Spring naar bijdragen

Hoeveel kilometers legt u jaarlijks af met de vrachtwagen?


Recommended Posts

  • Forumlid

Wat is de bedoeling van de vraag? Dat ministers veel kilometers afleggen lijkt mij algemeen bekend . Gemiddeld 400 km per dag is best wel veel. Zit ze toch gauw 5 uur per dag in de auto. 
 

is ze van portefeuille veranderd trouwens??

image.png.dc41616441f71b32fa7128dd5ee99a15.png
 

ik lees dat ze zoveel reist omdat ze in Limburg woont en nooit in Brussel overnacht omdat ze voor haar dochter van 4 moet zorgen. 

  • Thanks 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
21 minuten geleden zei Vledder:

Wat is de bedoeling van de vraag? Dat ministers veel kilometers afleggen lijkt mij algemeen bekend . Gemiddeld 400 km per dag is best wel veel. Zit ze toch gauw 5 uur per dag in de auto. 
 

is ze van portefeuille veranderd trouwens??

image.png.dc41616441f71b32fa7128dd5ee99a15.png
 

ik lees dat ze zoveel reist omdat ze in Limburg woont en nooit in Brussel overnacht omdat ze voor haar dochter van 4 moet zorgen. 

Leefmilieu lijkt me een woord dat samenvat  wat jij hier boven plaatst.

 

Verder….

 

ik zou dr in de etalage zetten, brengt ze waarschijnlijk meer op als nu.🤣🤣

Link naar opmerking
  • Forumlid

Vledder, nu is ze Vlaams minister van leefmilieu, in het schoon Vlaams minister van stikstof die het de boeren lastig maakt.

 

Hendrik Jansen, ik heb al gans mijn leven, en dat is al een tijdje het idee gehad dat als men niet in het transport zit en evenveel kilometers doet er iets aan de job scheelt. Ze zegt dat ze alle dagen van Limburg naar Brussel pendelt dat is heen en terug ongeveer 200 km dan moet ze nog 200 km doen om de boeren te ambeteren. (lastig te vallen) Haar Co2 uitstoot zal ook niet min zijn.

  • Like 1
Link naar opmerking
  • Forumlid

 ff kijken...over 3 weken heb ik de wagen een jaar in gebruik en daarvan heeft die ong 8 weken stil gestaan ivm vakantie en mijn ongelukje met mijn vinger...

Vandaag is die naar de 116duizend gegaan , met mijn ritjes van ongeveer 700 km per dag kom ik dus +/- op 125000 uit.

 

 

  • Like 2
Link naar opmerking
  • Forumlid

sinds ik met Pensioen ben kom ik met de Jan Tromp vrachtwaggel toch wel aan 150 km per dag (Maandag en Dinsdag middag/avond) met de luxe voiture rond de 25000 km per jaar(samen met de madam dan)

(onze eigen kraanvrachtwaggel Daf hebben we onlangs maar verkocht, kost meer dan hij ooit zou opbrengen😂)

vroeger in de tijd van circus Hooyen Tilburg was 175000 km per jaar geen uitzondering, bij mijn laatste werkgever VDH Hapert rond 125000 km 

Link naar opmerking
  • Forumlid

Die kilometerstanden zijn helemaal niks mensen.. 1600 kilometer per dág afleggen om van en naar je werk te komen, da's pas straf. :p

 

Citaat
Sie steht um 3 Uhr auf und ist um 23 Uhr zu Hause
 
Italienerin pendelt jeden Tag 1600 Kilometer zur Arbeit
Sie fährt jeden Tag 800 Kilometer zur Arbeit – und abends wieder zurück. Giuseppina Giuliano macht das nichts aus.
So sieht der Tagesablauf der Super-Pendlerin aus.
(..)

https://www.blick.ch/ausland/sie-steht-um-3-uhr-auf-und-ist-um-23-uhr-zu-hause-italienerin-pendelt-jeden-tag-1600-kilometer-zur-arbeit-id18240966.html

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Mijn TGL heeft er nu 187 duizend op staan (maart 2019 geregistreerd). Heb 'm met 36 duizend 'gekregen', najaar 2019.

Link naar opmerking
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden