[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Danke fur die blumen


HendrikJansen

Recommended Posts

  • Forumlid
16 uur geleden zei Durashift:

 

Rijtje met autotransport vacatures. Zitten wel dubbele tussen (uitzendbureau's) maar Koopman, de Haan (Bleiswijk) en Waalwijk is volgens mij Cor zijn werkgever, als ik het zo snel scan.

 

Waalwijk s inderdaad bij Van Mossel, maar onze auto's staan nier alleen in Waalwijk, maar door het hele land, dus heb je wel de auto in de buurt staan, en geen woon/werk verkeer......

Mijn auto staat ook dagelijks hier in Beverwijk geparkeerd bij Middelkoop transport.

Voordeel bij ons is dat je dus geen schade auto's vervoert en in de mooiste en duurste auto's mag rijden, want altijd zelf laden/lossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei RobNiat:


Dus geen enkele uitdaging Cor? Niet creatief aan de gang? Niet onder een auto liggen in de drek om een stropje om een veerpoot te binden? Niet pas bij de Berger er achter komen dat er helemaal geen wielen meer onder die auto zitten?

 

SAAI!

Klopt, maar HJ wil rijden, niet in de drek liggen😇

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat ik om mij heen hoor is het overal rustig op het moment. Als er geen werk is is het er niet, zo is het nu eenmaal in het transport. Hopelijk trekt het werk weer snel aan.
Je kunt nu wel gaan lopen omdat je denkt dat het gras bij de buren groener is maar je weet nu wat je hebt. Je weet wie je planners zijn, wie je wanneer kan bellen en ze weten wie jij bent en wat ze aan je hebben. Ze houden je toch vrij aardig aan het werk, al zitten er wel veel wachturen tussen. Ik neem aan dat jij je wacht en pauze tijd netjes schrijft (niet na 3 uur wachten 45 minuten pauze houden)en dat die netjes betaald worden. Ook dat is niet overal.
Ik neem aan dat je nu minstens in D6 zit? E schaal betalen ze als ik om mij heen hoor niet vaak, of ze strepen veel.
Omdat jij zoals ik het lees best flexibel bent, zal HK jou graag willen houden. Wanneer je overstapt en het werk valt echt weg dan heb je kans dat je na de zomerdrukte thuis zit. Bij de vorige crisis was het in het oosten van het land best lastig om weer knap werk te vinden…. Het gras bij de buren is niet altijd groener.

Meestal krijg je niet het mooiste werk. En overal is wat.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 18-2-2023 om 11:42 zei HendrikJansen:

Aan de 213 bij Lastrup kan je nog wel 24 uur per dag eten krijgen. En dan ook wat je maar wil. Heb je om 22.00 uur zin aan een uitsmijter dan krijg je die.

Dacht even dat je Emstek bedoelde , die is ook wel goed , Lastrup ook wel eens gestaan , heb daar geen actieve herinnering meer aan , Emstek wel vaker gestaan , ook met de oude toko er nog op .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
21 uur geleden zei suggs73:

Dacht even dat je Emstek bedoelde , die is ook wel goed , Lastrup ook wel eens gestaan , heb daar geen actieve herinnering meer aan , Emstek wel vaker gestaan , ook met de oude toko er nog op .

Nee. Jeager bij Lastrup Nord. Zijn die nieuwe tankstelles links en rechts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zondagmiddag  ga ik rond 13,00 dan weer naar Oldenzaal. We gaan om 15,00 uur met 6  trekkers solo naar Antwerpen en ik wil mijn trekker nog even in bad doen. In Oldenzaal aangekomen maar gauw mijn spullen in de trekker gepakt en gauw naar de wasstraat want er waren er meer met het plan om de trekker nog even te wassen. 

 

Om 15,00 gaan we dan op pad en ik kom erachter dat mijn 27 mc de geest heeft gegeven op de een of andere manier. Nu gebruik ik dat ding bijna nooit maar als je bij elkaar rijd is het wel lekker dat je met elkaar kunt praten. We gaan toch bij Joost eten en ik besluit dan ook maar om daar een nieuwe aan te schaffen. Deze wat ik er nu in heb behoorde eigenlijk al in het bejaardenhuis toen ik hem overnam van een kennis.

 

Bij Joost gaan we dan gezellig met zijn vijven maar even wat eten. 5 idd want we hebben een einzelganger in de groep. Deze jongen laat al gauw merken dat ie eigenlijk niet in een groep wil rijden en al helemaal niet sociaal wil doen.  Voor ons geen probleem hij doet maar niet dan. 

 

Na het eten dan een nieuwe Midland aangeschaft en het plan is om die er dan vanavond in Antwerpen in te zetten. Tis toch bijna plug and play op twee stekkertjes aanknijpen na. Aangekomen in Antwerpen bij het sportpaleis dan de trekkers maar geparkeerd op de door de opdrachtgever aangewezen plek  en die 27 mc er maar even ingezet. even testen en  gezellig wat drinken met elkaar en naar bed.

 

De volgende ochtend na het krijgen van de papieren en het trailer nummer kunnen we dan aankoppelen en richting Stuttgart.  We gaan elk onze eigen weg tot Ranst en gaan daar dan weer verzamelen zodat we met elkaar op kunnen rijden.  OP Ranst aangekomen is onze Einzelganger natuurlijk niet van de partij en aangezien hij al eerder weg was besluiten we ook maar niet te wachten. Deze gaan we later voorbij bij tankstation Zonhoven. Tja het is wat  als je graag alleen oppad bent.   We rijden naar Rheinbollen en gaan daar maar eens een eitje eten, en verdomd onze einzelganger volgt ook, maar gaat uiteraard niet mee naar binnen.

 

Aangekomen in Stuttgart  is het dan afkoppelen bij de Porsche Arena en onze klus zit er weer op. De mensen in Stuttgart kunnen een week gaan genieten van Cirque du Soleil en wij gaan richting Bad Rappenau  om daar op het autohof de nacht door te brengen.  met zijn vieren want onze einzelganger wil uiteraard niet mee en een ander besluit ook dat ie liever ergens anders gaat staan, want hij heeft net in Stuttgart de ping al aan gehad. Prima. 

 

De volgende ochtend dan richting Keulen want waarschijnlijk kunnen we in Goch trailers op gaan halen. Net voor Keulen komt dan het bericht op de BC dat dat niet doorgaat en we kunnen terugkomen naar Oldenzaal.  In Oldenzaal krijgen we dan te horen dat het vandaag niks meer word en dat we op rust kunnen. Voor 2 is er zelfs de rest van de week geen werk zo het nu lijkt en die besluiten dan ook maar om niks af te wachten en de rest van de week vrij te nemen.  Je denkt toch niet dat ik de rest van de week bij de telefoon blijft zitten afwachten of er gebeld word zegt de ene. Hij heeft wat mij betreft nog gelijk ook. 

 

Ik kan dan woensdagochtend om 04,00 vertrekken voor de opdrachtgever waar ik vaak voor rijd om te gaan lossen in Hasselt en Heerenveen.  iets over half zes meld ik me dan aan in Hasselt en kan ook meteen lossen. na Heerenveen gelost te hebben werd het Emmeloord, Zeewolde, Nijkerk en Leusden terug laden en op naar Enschede. Daar een palletje gelost op de online loods, toen bij de Duitsland loods 9 pallets en de Trailer met de rest van de lading bij de Skandinavieloods afgekoppeld voor het dock, 

 

Nadat ik dan bericht had gehad wat het vervolg werd kon ik een trailer aan gaan koppelen voor Geraardsbergen in Belgie de volgende ochtend 9,00 uur lossen.  Dat ga ik wel halen allenen moet ik morgenochtend dan wel vroeg beginnen want ik heb nu nog maar 1,5 dienstuur. Gauw naar de Kar  in Klarenbeek dan maar.  De Volgende ochtend rijd ik dan om 05,00 weg en het drama dat Antwerpen heet valt mee en ik sta om 08,30  in Geraardsbergen. Daar de zijkanten open de heftruckchauffeur schept het er wel uit. Zijkanten weer dicht en met een uur sta ik weer buiten de poort. Daar een bericht gestuurd voor het vervolg en dat word 13,00 laden Antwerpen.  Tijd zat dus en ik maak maar even pauze. dan hebben we dat alvast gehad in het kader van de pauzestaffel.

 

In Antwerpen meld ik me dan aan en ik mag gaan laden op een anders adres in de haven.  Hier kan ik meteen voor het dock en Stanley uit Paramaribo gaat me laden dus ik kan in de auto wachten. Niks aan de hand dus zou je denken. Tot Stanley met de tweede pallet de trailer inrijd. Ik ga naar boven omdat hij met de heftruck de trailer in rijd en krijg me dan toch een rotklap in de rug. Ik denk nou vriend dat kan ook wel wat rustiger. En dan roept Stanley me of ik hem even helpen wil. Als ik dan in de trailer kom zie ik een volle pallet plat in de trailer liggen, Ja zegt Stanley die is gevallen. Ja zeg ik, Misschien iets rustiger die trailer inrijden volgende keer. Snel maak ik een paar foto s en volgens Stanley is dit geheel niet nodig want hij heeft al foto s gemaakt. Ja vriend dat zal wel, maar ik heb er zelf ook graag een paar. Ik vertrouw Stanley en zijn goede bedoelingen eigenlijk niet zo. hij begint dan met die heftruck onder die pallet te raggen en probeert hem zo weer rechtop te krijgen, maar dat word natuurlijk niks hier in die trailer en ik vertel hem dan ook dat ie die pallet maar weer naar buiten sleept met zijn vorken want die heeft hij er inmiddels onder en dat ie daar maar verder moet kijken. Ik heb geen zin aan schade aan de trailer door zijn gestuntel met die heftruck. In de loods komt hij dan op het gouden idee om er van de andere kant dan ook maar met een tweede heftruck de lepels er onder te raggen en zo die pallet weer rechtop te zetten. Das wel leuk natuurlijk maar het laatste stukje prik ie natuurlijk zo die dozen aan zijn lepels . Volgens Stanley kant dat allemaal niet zoveel kwaad en hij beloofd me dan ook dat hij de pallet opnieuw insealt en ik kan wel weer wachten in de auto volgens hem. Nu weet ik wat er in die dozen zit en ik geloof nooit dat de inhoud heel is gebleven door die klap en de lepels later Dus ik besluit de planner maar eens te beleen met wat er gaande is. Die zegt natuurlijk dat ik onder voorbehoud moet tekenen maar dat is niet zo makkelijk meer. want bij het aanmelden zijn de papieren al geregeld en getekend.  Als jij nou die foto die ik je net stuur eens even mailt naar die blauwe club en Dan even regelt dat er een nieuwe cmr komt want Stanley schuift die pallet gewoon de trailer in. of ik het nu wil of niet.

 

Antoord hierop duurt me allemaal veel te lang en ik besluit dan ook om zelf ook maar eens  een cmr te schrijven en daarop vermeld ik dan wat er gebeurd is en vraag Stanley om deze te tekenen met zijn naam leesbaar en zijn handtekening. En dat doet hij. Maar volgens hem hoef ik me geen zorgen te maken, hij geeft dit allemaal door aan zijn chef. Jaja vriend, Ik weet dat zo net nog niet.  Als ik dan in de auto kom heb ik een bericht op de BC dat ik niet van locatie mag vertrekken en dat ze aan het overleggen zijn met de opdrachtgever en het overslagbedrijf. Best ik wacht wel.  Maar dat duurt natuurlijk een poos en net voor 17.00 kan ik dan naar het overslagbedrijf om een nieuwe cmr te halen. Daar aangekomen is de man helemaal niet blij want Stanley heeft hem niks door gegeven.  En hij had foto s zeg ik . Awel nee he zegt de man, "ik heb niks gezien, maar ja, negers he!" Ik besluit dat ik daar maar niet op antwoord want dat is iets voor hem zelf, Dan moet ie zijn personeel maar beter opvoeden. ik laat hem wel de foto s nog even zien maar die heeft hij ook al via mail gehad. De door Stanley getekende cmr besluit ik maar even achter te houden.  

 

En zo kan ik naar Rijen om te lossen, maar dat word de volgende ochtend. Met het lossen moest de betreffende pallet natuurlijk apart gehouden worden om onderzocht te worden. Ik kan nog een drietal adressen in Tilburg terug gaan laden en kan dan naar Enschede. Daar koppel ik af voor het dock en kan dan een trailer aankoppelen om mee te nemen naar Oldenzaal. Daar koppel ik deze trailer dan weer af en ga tanken en dan is het weekend. Boven op de planning hoor ik dan dat ik maandagochtend met die trailer naar Genk kan. Maar dat is pas voor na het weekend.

 

 

Voor vandaag thuis had ik van de dames afgelopen week al een paar opdrachten binnen gekregen via app. Hahaha. Hun omheining van de paardenbak was toch wel slecht aan het worden en het werd toch wel tijd dat er wat planken gewisseld gingen worden. De mestbult moest even opgedrukt worden want daar konden ze slecht meer met de kruiwagen tegenop   Zo lief als ik ben heb ik dat vandaag dan ook maar gedaan.  Niks beter als tevreden dochters thuis want dan heb je door de week ook geen gezeur van hen. Hahaha. 

  • Like 4
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
23 minuten geleden zei Durashift:

^^ het is qua werk net zo rustig als hier op het forum, lijkt het wel. :confused:

Ik heb  er een jaar geleden iemand hier al voor gewaarschuwd maar er was niks aan de hand volgens hem. Bomen groeiden in de hemel.

 

Dat er nu een andere tijd zit aan te komen is wel duidelijk denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 minuten geleden zei albertvv:

Aan water geen gebrek in die rijbak. Geen drainage eronder?

Pff praat me er niet van. Een jaar of 5 geleden en paar strengen drainage ingelegd maar heeft op de een of andere manier nooit  echt gewerkt.  Wel aangevuld met drainzand en in het begin ging het redelijk maar na verloop van tijd is de bovenlaag toch weer versmeerd. Dat is dan denk ik ook gelijk de reden van het bovenstaande water. Deze bak is omgespit. Grond naar beneden, zand naar boven en daar zit heel veel leem in.

 

Plan is nu om hem voorlopig nog maar even met rust te laten en zo gauw het weer het toelaat ga ik op ergste plek onder de bakrand een straatkolk plaatsen  zodat het meeste water snel kan weg lopen. En de bak maar eens goed diep los trekken, maar dan moet ik wel oppassen voor de drain strengen.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden