[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]Spring naar bijdragen
met carnaval. Vieren ze dat nu boven de rivieren? Ben er 2 weekjes, de vriendin is jarig. De eerste zaterdag is haar zoon uit huis en ze wilt ergens eten. Zo, in Gorkum of Dordrecht, vieren ze daar carnaval, of is alles gewoon open?
Ga maar heel even, dat gedoe hier is totaal niet op gelost. Zodra t voorbij is pen ik een berichtje. Kan jullie wel verzekeren dat ik in heel mijn leven nog niet half zo kwaad ben geweest.
You can post now and register later.
If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.
Vraag
corydon
met carnaval. Vieren ze dat nu boven de rivieren? Ben er 2 weekjes, de vriendin is jarig. De eerste zaterdag is haar zoon uit huis en ze wilt ergens eten. Zo, in Gorkum of Dordrecht, vieren ze daar carnaval, of is alles gewoon open?
Ga maar heel even, dat gedoe hier is totaal niet op gelost. Zodra t voorbij is pen ik een berichtje. Kan jullie wel verzekeren dat ik in heel mijn leven nog niet half zo kwaad ben geweest.
Link naar opmerking
Deel via andere websites
Top Posters For This Question
15
14
9
7
Popular Days
17 feb
22
16 feb
15
20 feb
11
13 feb
10
Top Posters For This Question
europeaan 15 posts
HendrikJansen 14 posts
suggs73 9 posts
ayla 7 posts
Popular Days
17 feb 2023
22 posts
16 feb 2023
15 posts
20 feb 2023
11 posts
13 feb 2023
10 posts
Popular Posts
Pierre
Toe Ger, durf je dit nu serieus te zeggen voor iemand die hier eerder zelf op hoge poten het forum verliet, alles wilde laten verwijderen waar zijn naam in voorkwam en daarop het forumbeheer dreigde m
matthieu
Ik neem aan dat jij geen Prins Carnaval ben? Eerder chef toezicht of alles wel volgens de regeltjes verloopt denk ik. Tot achter de komma. Man man, wat ben jij n moeilijk kereltje.
ayla
Kom op Ger, De kracht van humor is het hebben ervan en geintjes kunnen maken over allerlei willekeurige zaken. De grotere kracht van humor is het accepteren van geintjes over dingen die 'jou
Posted Images
82 antwoorden op deze vraag
Recommended Posts