[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Kom even naar NL

corydon

Vraag

• Forumlid

met carnaval. Vieren ze dat nu boven de rivieren? Ben er 2 weekjes, de vriendin is jarig. De eerste zaterdag is haar zoon uit huis en ze wilt ergens eten. Zo, in Gorkum of Dordrecht, vieren ze daar carnaval, of is alles gewoon open?

Ga maar heel even, dat gedoe hier is totaal niet op gelost. Zodra t voorbij is pen ik een berichtje. Kan jullie wel verzekeren dat ik in heel mijn leven nog niet half zo kwaad ben geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

• 0
  • Forumlid
11 uur geleden zei corydon:

Dat canaval is te koud.... Eigenlijk zouden ze dat in juni moeten doen....

Maar heb een restaurantje gevonden en gereserveerd in Dord. Buiten t centrum langs t water..

https://chezheerenjansen.nl/contact/

Slider_Restaurant.jpg

Een hele mooie locatie, maar van carnaval zul je daar niet veel meekrijgen; het ligt n.l. midden op het industrie terrein. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
Op 13-2-2023 om 02:32 zei corydon:

Ga maar heel even, dat gedoe hier is totaal niet op gelost. Zodra t voorbij is pen ik een berichtje. Kan jullie wel verzekeren dat ik in heel mijn leven nog niet half zo kwaad ben geweest.

Wat heb je nu weer uitgevroten ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid

europeaan

Op 13-2-2023 om 02:32 zei corydon:

Wat heb je nu weer uitgevroten ??

Volgens mij is de vraag eerder wat anderen hebben uitgevroten tijdens zijn afwezigheid en er voor iemand gezorgd had moeten worden, zover ik het begrepen heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites