[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Kom even naar NL


corydon

Vraag

  • Forumlid

met carnaval. Vieren ze dat nu boven de rivieren? Ben er 2 weekjes, de vriendin is jarig. De eerste zaterdag is haar zoon uit huis en ze wilt ergens eten. Zo, in Gorkum of Dordrecht, vieren ze daar carnaval, of is alles gewoon open?

Ga maar heel even, dat gedoe hier is totaal niet op gelost. Zodra t voorbij is pen ik een berichtje. Kan jullie wel verzekeren dat ik in heel mijn leven nog niet half zo kwaad ben geweest.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
25 minuten geleden zei suggs73:

 

Nou , die liedjes ook he , krakers noemen ze het geloof ik , die zijn gewoon tenenkrommend , heb jij mijn druiper al gezien bv , hoe verzin je het :stom:.

 

Heb eens bij een bouwmarkt gelost dacht ik , in Breda of Oosterhout in zo'n periode , nou die heftruck chauffeur was blijkbaar een nacht doorgegaan of zo , heb hem echt aangekeken met een blik waarbij ik me afvroeg of die nog wel leefde , en te veel zeggen was helemaal al een probleem , dan denk je nog ok , dan kijk je naar de straat ,dan zie je daar een volwassen 40/50 plus kerel , strompelend , kruipend en kotsend in een , ja wel Willie de bij kostuum incl vleugeltjes voorbij komen , op weg naar , dat wist ie zelf niet eens meer denk ik , om 4 uur in de middag :stom::stom:, daar kijk je toch even raar van op als noordeling , en dan vermoed je ook gewoon dat zijn partner verkleed is gegaan als Maja , dan denk je gewoon bij jezelf , die ligt ergens op haar vleugeltjes in een steeg , waar een heel smurfendorp mee bezig is , onvoorstelbaar , en dat gebeurd gewoon he , gewoon de normaalste zaak daar .

Zie het helemaal voor me , 2 vriendinnen op de bank , zegt de 1 tegen de andere , ik ben zwanger , waarop de ander zegt ohhhhhhhh , weet je ook wie de vader is ? ja , Buzz Lightyear , raap me op :stom::D:D:D.

 

Ook in die periode bier heengereden in blik, er stonden in Duitsland meerdere auto's van ons dagelijks bier te laden , plus de rest van Nederlandse auto's , dat bracht je dan ook naar dat carnaval gebied , beste schuur vol met bier daar , zeg zo , jullie komen de carnaval wel door zo , zegt ie paar dagen is het leeg , niet normaal , hoezo geen alcohol probleem !!!!!! , dus ik snap er echt niets van en heb er ook niets mee , tjonge tjonge .

Je kan mij nu bij elkaar vegen🤣🤣. Maja de bij met een leger aan smurfen op dr doos🤣🤣🤣🤣🤦‍♂️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

^^ wij als vriendengroep hebben jarenlang carnaval gevierd in Valkenswaard, mega geweldig.
Op een gegeven moment kon je ook de locals en hun konden ons.

 

Begrijp nu wel waarom m'n kameraad vele jaren als smurf verkleed ging.....(zelfs in het jaar dat de rest als echte schot ging :angel:

 

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei suggs73:

 

Nou , die liedjes ook he , krakers noemen ze het geloof ik , die zijn gewoon tenenkrommend , heb jij mijn druiper al gezien bv , hoe verzin je het :stom:.

 

Heb eens bij een bouwmarkt gelost dacht ik , in Breda of Oosterhout in zo'n periode , nou die heftruck chauffeur was blijkbaar een nacht doorgegaan of zo , heb hem echt aangekeken met een blik waarbij ik me afvroeg of die nog wel leefde , en te veel zeggen was helemaal al een probleem , dan denk je nog ok , dan kijk je naar de straat ,dan zie je daar een volwassen 40/50 plus kerel , strompelend , kruipend en kotsend in een , ja wel Willie de bij kostuum incl vleugeltjes voorbij komen , op weg naar , dat wist ie zelf niet eens meer denk ik , om 4 uur in de middag :stom::stom:, daar kijk je toch even raar van op als noordeling , en dan vermoed je ook gewoon dat zijn partner verkleed is gegaan als Maja , dan denk je gewoon bij jezelf , die ligt ergens op haar vleugeltjes in een steeg , waar een heel smurfendorp mee bezig is , onvoorstelbaar , en dat gebeurd gewoon he , gewoon de normaalste zaak daar .

Zie het helemaal voor me , 2 vriendinnen op de bank , zegt de 1 tegen de andere , ik ben zwanger , waarop de ander zegt ohhhhhhhh , weet je ook wie de vader is ? ja , Buzz Lightyear , raap me op :stom::D:D:D.

 

Ook in die periode bier heengereden in blik, er stonden in Duitsland meerdere auto's van ons dagelijks bier te laden , plus de rest van Nederlandse auto's , dat bracht je dan ook naar dat carnaval gebied , beste schuur vol met bier daar , zeg zo , jullie komen de carnaval wel door zo , zegt ie paar dagen is het leeg , niet normaal , hoezo geen alcohol probleem !!!!!! , dus ik snap er echt niets van en heb er ook niets mee , tjonge tjonge .

Heel mijn dashboard onder de framboos cranberry verdomme. Jouw schuld Suggs.🤣🤣 tranen biggelen over mijn wangen nog steeds🤣🤣🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
37 minuten geleden zei Ger-1957:

Hou dan je mond en praat over dingen waar je wel iets van begrijpt, al zal dat niet veel zijn.

Je ziet één dronkenlap en scheert weer iedereen over een kam, net als Cor die denkt dat carnaval alleen hoeren en snoeren is, wat een zielige bende droogstoppels daar in het noorden :rolleyes: 

 

Zijn het de boeren niet dan zijn het de immigranten wel, hebben die het niet gedaan dan zeuren we over carnaval, een of andere omleiding of dat er niets meer te doen is op het forum, en maar zeuren.

Ach Ger. Vat het niet te persoonlijk op allemaal. 
 

Net als jij heeft Suggs ook een mening over dingen. Dat mag toch. 
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
3 uur geleden zei sprinter 516:

Klopt, maar het bijbehorende "hoeren en sloeren" gaat blijkbaar veel makkelijker als je verkleed bent

Daar ga je dus al de fout in:

 

Vrouwen die het tijdens carnaval te vinden zijn voor een wip, zijn dat meestal het hele jaar wel.

Als je dus naar carnaval komt om vreemde vrouwen aan te duwen( want dat bedoel je toch met hoeren en sloeren ), wees dan zo sportief om je eigen vrouw ook mee te nemen naar het zuiden, dan hebben wij ook wat afwisseling.:D

 

Dat is t probleem met veel " bovensloters " het zijn net asielzoekers; je ziet alleen de mannen die naar hier komen.

  • Haha 6
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
16 minuten geleden zei Ger-1957:

Ja je kunt het ook een mening noemen, ik noem het minachting van een bevolkingsgroep

Ik neem aan dat jij geen Prins Carnaval ben? Eerder chef toezicht of alles wel volgens de regeltjes verloopt denk ik. Tot achter de komma. Man man, wat ben jij n moeilijk kereltje.

  • Like 4
  • Thanks 3
  • Haha 2
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
17 minuten geleden zei matthieu:

Ik neem aan dat jij geen Prins Carnaval ben? Eerder chef toezicht of alles wel volgens de regeltjes verloopt denk ik. Tot achter de komma. Man man, wat ben jij n moeilijk kereltje.

Ach Ger is gewoon prins carnaval achter het stuur van het taxibusje Matthieu. 10 bejaarden in boerenkiel achterin en bedenk maar een scenario🤣🤣

 

Daar wil ik me dan van onthouden in elk geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
17 minuten geleden zei ayla:

^^ HJ, is dat dan gemengd, zoals Europeaan zegt/wenst...?

 

Is gewoon ff een vraag om de juiste beeldvorming met de wip te kunnen maken. LOL

 

Groet Ron

Stuk of acht mensen op hogere leeftijd, laveloos, Mien die even aan het oor van Cor knabbeld. Je zou er van alles bij kunnen bedenken Ayla

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
4 uur geleden zei Ger-1957:

 

Je ziet één dronkenlap en scheert weer iedereen over één kam, net als Cor die denkt dat carnaval alleen hoeren en snoeren is, wat een zielige bende droogstoppels daar in het noorden :rolleyes: 

Een ander ergens van beschuldigen terwijl je het zelf ook doet. En verderop noem je het zelfs nog minachting van een bevolkingsgroep.

 

Hou dan gewoon je mond zoals je een ander ook adviseert te doen.

  • Like 2
  • Thanks 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 uur geleden zei europeaan:

Daar ga je dus al de fout in:

 

Vrouwen die het tijdens carnaval te vinden zijn voor een wip, zijn dat meestal het hele jaar wel.

Als je dus naar carnaval komt om vreemde vrouwen aan te duwen( want dat bedoel je toch met hoeren en sloeren ), wees dan zo sportief om je eigen vrouw ook mee te nemen naar het zuiden, dan hebben wij ook wat afwisseling.:D

 

Dat is t probleem met veel " bovensloters " het zijn net asielzoekers; je ziet alleen de mannen die naar hier komen.

daar is een liedje over gemaakt   😁  https://www.youtube.com/watch?v=0eBKkyCBaNk

  • Thanks 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
7 uur geleden zei fleur:

Goed, is' ie al in NL ?

denk alsti bovenstaande meningen/discussie over carnaval leest, dat ie niet meer uit da vliegtuig durft te stappen en aan de piloot vraagt of hij meteen terug kan vliegen😂

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
19 uur geleden zei Ger-1957:

Hou dan je mond en praat over dingen waar je wel iets van begrijpt, al zal dat niet veel zijn.

Je ziet één dronkenlap en scheert weer iedereen over een kam, net als Cor die denkt dat carnaval alleen hoeren en snoeren is, wat een zielige bende droogstoppels daar in het noorden :rolleyes: 

 

Zijn het de boeren niet dan zijn het de immigranten wel, hebben die het niet gedaan dan zeuren we over carnaval, een of andere omleiding of dat er niets meer te doen is op het forum, en maar zeuren.

 

Komt het allemaal weer te dichtbij? , allemaal weer te herkenbaar ?, toevallig ook nog een bijen pakje in de kast hangen ? Maja een avondje zoek geweest ? wat is het geweest dat het weer bij u in de hens vliegt ? 

 

Alles wat ik zei is voor ieder wel herkenbaar , en die bij ,:D:D:D , ohhh mijn god , en het ergste , je moet er hard om lachen maar dat kan gewoon niet , die mensen zijn bloed serieus over dat feest , dus je moet dan gewoon gaan inhouden anders komt het niet goed , er gaan 10% vreemd en 38% slaat meer dan 10 pils achterover en dat zijn gewoon feiten Ger , het is gewoon weer keiharde ontkenning van u , als men weer op uw lange tenen trapt blijkbaar, en elke keer is het weer een verassing wanneer dat gebeurd 

 

Wat feitjes Ger 

 

Carnaval in cijfers: vreemdgaan, geen drugs en meer dan 10 bier per dag | Binnenland | AD.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 uur geleden zei suggs73:

IK vraag me af hoe een Bovenslootse krant, wat het AD, evenals de Televaag , uiteindelijk is, aan deze cijfers komt.

Zou de journalist/onderzoeker zich ook in het feestgeweld gestort hebben en mensen gevraagd of ze vreemd gingen of drugs gebruikten tijdens carnaval.

DE bier consumptie klopt wel; daar voor hef je alleen maar de omzetcijfers van de diverse brouwerijen in te kijken.

 

( ik heb ooit nog hand en spandiensten verricht in een café bij ons in Roosendaal, tijdens de carnaval hadden wij een omzet van 1500 liter alleen al aan bier, daar kwamen speciale bieren, wijn een fris nog bovenop,  in één café hè.

DE condoom verkoop was niet significant hoger dan op normale weken)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
20 minuten geleden zei europeaan:

Hier doe je hetzelfde als waar Ger regelmatig van beschuldigd word: je knipt en plakt iets en brengt het dan als "feitjes" :(

Klopt helemaal , maar Ger wil altijd graag onderbouwing zien , heb gewoon gegoogled op het beeld wat men van carnaval heeft , dit gaf wat percentages uit een onderzoekje , of het representatief is geen idee ,maar dat doet Ger ook , en ik heb niet in het stuk gerommeld maar het hele stuk erop geknald , Ger heeft in het verleden wel eens voor zijn betoog bruikbare gedeeltes eruit geknipt en gebruikt  , verder is het echt niet op Ger specifiek gericht , maar wel bijzonder hoe Ger erop gesprongen is , een ander zou er iets in herkennen en doet het af met een knipoog maar Ger niet .

  • Thanks 2
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
20 uur geleden zei europeaan:

Daar ga je dus al de fout in:

 

Vrouwen die het tijdens carnaval te vinden zijn voor een wip, zijn dat meestal het hele jaar wel.

Als je dus naar carnaval komt om vreemde vrouwen aan te duwen( want dat bedoel je toch met hoeren en sloeren ), wees dan zo sportief om je eigen vrouw ook mee te nemen naar het zuiden, dan hebben wij ook wat afwisseling.:D

 

Dat is t probleem met veel " bovensloters " het zijn net asielzoekers; je ziet alleen de mannen die naar hier komen.

Daarom hou ik ook iet van carnaval, ik ben ook niet zo van een snelle wip, ik neem er graag de tijd voor..... Zou je ook eens moeten doen, gaat er een wereld voor je open

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
43 minuten geleden zei europeaan:

IK vraag me af hoe een Bovenslootse krant, wat het AD, evenals de Televaag , uiteindelijk is, aan deze cijfers komt.

Zou de journalist/onderzoeker zich ook in het feestgeweld gestort hebben en mensen gevraagd of ze vreemd gingen of drugs gebruikten tijdens carnaval.

DE bier consumptie klopt wel; daar voor hef je alleen maar de omzetcijfers van de diverse brouwerijen in te kijken.

 

( ik heb ooit nog hand en spandiensten verricht in een café bij ons in Roosendaal, tijdens de carnaval hadden wij een omzet van 1500 liter alleen al aan bier, daar kwamen speciale bieren, wijn een fris nog bovenop,  in één café hè.

DE condoom verkoop was niet significant hoger dan op normale weken)

Klopt, zonder condoom is lekkerder toch?😇

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

^^ sinds die condooms niet meer van schapendarm zijn gemaakt, is er een hoop veranderd, Cor....

Tijd om de oude voorraad eens weg te gooien en nieuw te investeren.

 

Groet Ron

 

(PS, ik neem aan dat je de darmen ondertussen al wel uit het schaap hebt gehaald?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden