[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Kom even naar NL


corydon

Vraag

  • Forumlid

met carnaval. Vieren ze dat nu boven de rivieren? Ben er 2 weekjes, de vriendin is jarig. De eerste zaterdag is haar zoon uit huis en ze wilt ergens eten. Zo, in Gorkum of Dordrecht, vieren ze daar carnaval, of is alles gewoon open?

Ga maar heel even, dat gedoe hier is totaal niet op gelost. Zodra t voorbij is pen ik een berichtje. Kan jullie wel verzekeren dat ik in heel mijn leven nog niet half zo kwaad ben geweest.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
4 uur geleden zei suggs73:

 

 , carnaval is voorbij dacht ik .

Alweer verkeer gedacht;

Het feest gaat door tot dinsdagavond :D

En de traditie wil dat men dan woensdag naar de kerk gaat om een askruisje.

Hoewel dat voor de moderne katholiek wat teveel gevraagd is. Omdat de meeste kerken dicht zijn gaat men,  woensdag ochtend weer naar de kroeg voor het "haringhappen" ( en een haring moet zwemmen....juist ja,,, in bier0

 

https://nl.wikipedia.org/wiki/Haringhappen#:~:text=In de katholieke traditie is,onder het genot van haring.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
31 minuten geleden zei europeaan:

Mensen met jouw instelling moeten zich daar ook niet laten zien, dat is beter voor iedereen :D

Nah , na al die jaren dat ik bier bracht in die periode , had ik op zijn minst een standbeeld voor me verwacht :D .

 

33 minuten geleden zei europeaan:

Pak van mijn  hart dat je ons wat gunt.

Tuurlijk , geen enkel probleem :ok:

 

29 minuten geleden zei europeaan:

Het feest gaat door tot dinsdagavond

 

Geniet nog maar van het feest ,krakers en de haring :ok:, kijk en zo kan het ook gewoon , gewoon een reactie terug met een knipoog naar 1 die niets met het feest heeft , ipv direct fel in de aanval ,carnaval hier in het noorden is 3 kwartier  bij mij vandaan , nooit geweest , zal er ook niet meer van komen ook .

 

Kalm aan .

  • Like 4
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden