[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Ben beschuldigt.


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

Ibo, ik heb een sneue smiley bij je bericht geplaatst. Niet om negatief te zijn, maar om uitdrukking te geven aan het feit dat onrecht mensen tot wanhoop kan drijven en mensen gekke dingen kan laten doen. 

 

Ik ken je alleen van hier, maar je komt op mij over als een zachtmoedig en eerlijk mens.

 

Ik hoop en ben overtuigd dat recht zal zegevieren en jij gezuiverd wordt van alle blaam.

 

Groet ron 

  • Like 3
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kolere wat een beschuldiging. Een ieder die hier jouw verhalen heeft gelezen waaruit je liefde en zorg(en) voor Jennifer regelmatig naar voren kwam kan alleen maar tot de conclusie komen dat het totale bullshit is.

Zoals Ayla ook al aangeeft ik ken je alleen van hier, maar je komt ook op mij over als een zachtmoedig en eerlijk mens.

 

Heel veel sterkte in deze strijd.

  • Like 1
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ben heel relaxed altijd, iedereen leeft zijn leven, waar je op stemt, of je van voetballen houd, enz, moet iedereen voor zijn eigen weten. Zolang je een ander niet belaastert moet je doen wat je wilt doen. 

De nieuwe instelling heeft een ander tehuis gekregen, Dat zijn normale huizen voor 3 of 4 patienten. Jennifer is de eerste en krijgt de "master bedroom" zoals ze dat hier noemen. Maar ja, eerst zien, dan gelofen.

3 april de leugen test, dan 3 weken naar de vriendin.

 

Tiny, ik ken hier bijna niemand, familie al helemaal niet. Zag 1 van Beverly's zussen de eerste keer bij de begrafens. De andere 5 broers en zussen kwamen niet.

Slaap de laatste dagen wel goed, ook belangrijk.

Ga 28 april terug, 1 mei naar de advocaat, beetje de dingen overpraten, dan 4 mei naar de rechtbank. Laat t hier wel weten wat de uitslag is. Wil al mijn rechten terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ibo, wij hebben hier al eens uitgebreid over gesproken. Jennifer/miss Happy is niet eens je eigen dochter. Je hebt haar geaccepteerd en volledig in je armen gesloten. Toen je vrouw overleed heb je belooft voor haar te zorgen als ware het je bloedeigen kind. Hier op t forum leefde iedereen toen met je mee. Ik durf te stellen dat er niemand hier is die aan jou twijfeld.

Laat dat in ieder geval een steun voor je zijn.

  • Like 4
  • Thanks 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • Forumlid

Kort maar heel goed bericht. 

Gisteren de polygraph test, leugen detector test gedaan. Ik "pass", geslaagd. Die test duurde 3 uur. 

Vanochtend kreeg ik een telefoontje, the case is dismissed. De rechtzaak, vandaag, gaat niet door. 

Heb al al mijn rechten terug. Ga Jennifer vanmiddag halen. Heb haar de laatste keer gezien op 29 december. 

 

Voel me zo goed. 

  • Like 8
  • Thanks 9
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
11 minuten geleden zei corydon:

Kort maar heel goed bericht. 

Gisteren de polygraph test, leugen detector test gedaan. Ik "pass", geslaagd. Die test duurde 3 uur. 

Vanochtend kreeg ik een telefoontje, the case is dismissed. De rechtzaak, vandaag, gaat niet door. 

Heb al al mijn rechten terug. Ga Jennifer vanmiddag halen. Heb haar de laatste keer gezien op 29 december. 

 

Voel me zo goed. 

 

Goed nieuws, geniet ervan !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Proficiat Ibo, iedereen hier wist het allang maar probeer het maar eens te bewijzen. Top dat het gelukt is 👍

 

Nu een goede plek voor haar vinden waar ze mensen op de juiste manier behandelen. Maar eerst een groot glas cola en een dikke knuffel.

Nogmaals proficiat.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Gefeliciteerd Ibo met deze overwinning,  Ik hoop voor je dat je Jennifer zonder slag of stoot meegekregen hebt uit dat tehuis. Die mensen zullen het wel niet leuk gevonden hebben dat de zaak geseponeerd is.  Maar dat kan jouw wat bommen, het recht staat aan jouw kant 👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
  • Forumlid

Even een klein updaatje.

Had Jennifer 4 mei naar huis gehaald, ze was 11 dagen hier tot de 15de. Wilde haar de 17de weer halen.

Ze wilde niet zeggen waar ze was.... Ging even eten in een restaurant, werd ik gebeld door een detective... Van de ISP, Indiana State Police. Ze hadden Jennifer naar t ziekenhuis meegenomen en ze zeiden dat ze herpes had. 

Ten eerste kan je herpes krijgen van een vuil glas, ten tweede heeft 2 van de 3 mensen herpes. Alwel, was zo over de zeik. Dacht, ben haar weer kwijt voor een half jaar.

Toen zei de detective, de rechter gefoolft t niet, de politie agent die de leugen detecer test deed gelooft t niet en hij ook niet. 

Belde mijn buurman, die werk bij de ISP, hij woont 1.5 km van mijn huis maar ik praat iedere week met hem.

Hij belde gelijk de detective, 

Die man kwam naar mij toe gereden, en nam een swap test. Hij was heel vriendelijk en hij zei, "Waar zijn ze mee bezig".

 

Nu is t 10 september, en Jennifer is nog steeds bij mij. T nieuwe tehuis had af moeten zijn in juni, toen werd t juli, augustus. Verleden week zeiden ze, t is klaar. Maar nog geen toestemming van de staat. Maar vrijdag zouden ze dat krijgen. Vrijdag werd zaterdag. Nu zegen ze, maandag.

Ondertussen had ik een ticket gekocht voor de 19de deze maand. Mijn jongt broer heeft kanker op 4 verschillende plaatsen. Hij ligt al 3 weken in een hospice. Dat is t eind station. Hij wilt mij perse zien voor hij dood gaat. Hij was chauffeur bij Voesenek in Breda.

 

Jennifer was de eerste 3 weken heel stil, slaapte 14 uur iedere dag. Maar daarna werd ze de oude. Ze houd altijd mijn hand vast, soms lacht ze uren een een stuk. Die 7 maanden en 1 week zijn nu, hoop ik voor haar, een vage herinngerg .

 

Heb 12 advocaten gebeld, maar ze wilden er niet aan beginnen. Jammer maar helaas. Ooit stuiterd de bal terug.

Ben wel een stuk sterker aan t worden, Miss Happy weegt 65 kilootjes.....

 

bewerkt door corydon
  • Like 3
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden