[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Wie kwam jij tegen op de weg of elders?


Durashift

Recommended Posts

  • Forumlid

Toch maar een nieuw draadje hiervoor aangemaakt. 🙂

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Volgens mij kwam ik @kiepenboer vanochtend, iets na half acht , tegemoet in Leersum.

 

Jullie hadden/hebben een project in de buurt zeker? Laden vanaf omgeving Wijk bij Duurstede, denk ik?

Van de week stond je collega (met het Loes(je) bord voor de ruit) al in de wachtstand, hier op Remmerden.

 

Vanmiddag kwam zo'n Volvo kipper van Wetering in Doorn langs mij gesjeesd, richting kruising met verkeerslichten, nabij het poilitiebureau.. -handig-. :confused:

 

 

~~~~~~~~~~~~~~

 

In Driebergen had ik het een collega van @trieftol lastig gemaakt.. die moest ff met één kant via de berm om te passeren. Niet best voor de DAF lappen onder de voorbumper.

Rijdt dat nou nog fijn, dacht ik, al die tijd het geluid van die schrapende spatlappen aan te moeten horen. :confused:

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
14 uur geleden zei Durashift:

Toch maar een nieuw draadje hiervoor aangemaakt. 🙂

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Volgens mij kwam ik @kiepenboer vanochtend, iets na half acht , tegemoet in Leersum.

 

Jullie hadden/hebben een project in de buurt zeker? Laden vanaf omgeving Wijk bij Duurstede, denk ik?

Van de week stond je collega (met het Loes(je) bord voor de ruit) al in de wachtstand, hier op Remmerden.

 

Vanmiddag kwam zo'n Volvo kipper van Wetering in Doorn langs mij gesjeesd, richting kruising met verkeerslichten, nabij het poilitiebureau.. -handig-. :confused:

 

 

 

Gelukkig zijn die 3 bulten Grond/klei daar in Wijk bij Duurstede bijna weg.
Lossen Andelst, nabij de Tacitusbrug, ja die over de waal bij Ewijk
4 ritjes per dag naar Andelst over die kloteweg van Doorn Rhenen.

Kweet wel, je kan in Leersum ook li naar Maarsbergen, is 4,5 km tot A12 en dan zo rond via A50
Is qua tijd 3 minuten langer maar ook weer 20 km om en iedereen rijdt over die klote weg.
Ben vandeweek ook een paar keer over de A12 A50 gereden, maaja zoals gezegd iedereen
Hobbelt maar over die rotondes en dempels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
11 uur geleden zei trieftol:

was het geen kraanwagen zeker

 

Nee, glasbokkentrailer met aapje d'r aan.

 

9 uur geleden zei kiepenboer:

Lossen Andelst, nabij de Tacitusbrug, ja die over de waal bij Ewijk
4 ritjes per dag naar Andelst over die kloteweg van Doorn Rhenen.

 

^^ oh, de dijkverzwaring/verbreding zeker? Ze zijn dan al een stuk opgeschoten vanaf Oosterhout..

 

9 uur geleden zei kiepenboer:

Kweet wel, je kan in Leersum ook li naar Maarsbergen, is 4,5 km tot A12 en dan zo rond via A50

 

Of via de veerpont? 45 ton weeg je toch niet, of wel?

Kost ook geld en tijd natuurlijk.. (euro per 1000 kg aan gewicht, al is dat op vertrouwen en zit er geen weegbrug op. -kenteken natrekken kunnen ze natuurlijk wel-)

 

https://www.tonpaulusveerbedrijf.nl/veerdiensten/wijk-bij-duurstede-rijswijk

 

9 uur geleden zei kiepenboer:

Hobbelt maar over die rotondes en dempels

 

Ja, is een feest. :mad:. Die bij de camping licht er pas sinds kort.

Ach ja.. over enkele jaren wil de provincie alle doorgaande wegen van 80 naar 60 km/h hebben..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
42 minuten geleden zei Durashift:

 

 

 

Of via de veerpont? 45 ton weeg je toch niet, of wel?

 

Weet niet hoe het op zoon werk zit. Maar wij doen veel werk voor de provincie, en daar wordt op kenteken geladen.  Maar in de kipper wereld is alles 45 plus .

  • Thanks 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei Durashift:

 

 

 

 

^^ oh, de dijkverzwaring/verbreding zeker? Ze zijn dan al een stuk opgeschoten vanaf Oosterhout..

Ben daar vandeweek voor het eerst geweest.
Vanaf afslag Andelst kwamen we de dijk op lang de waalbrug en dan rechts naar Dodewaard, daar links en rechts kieperen.
Links de dijk op zijn ze ook nog druk bezig en heb daar gisteren de laaste gekiepert, dan door en bij Oosterhout weer de 15 op



 

 

Of via de veerpont? 45 ton weeg je toch niet, of wel?

Kost ook geld en tijd natuurlijk.. (euro per 1000 kg aan gewicht, al is dat op vertrouwen en zit er geen weegbrug op. -kenteken natrekken kunnen ze natuurlijk wel-)

 

https://www.tonpaulusveerbedrijf.nl/veerdiensten/wijk-bij-duurstede-rijswijk

Meestal wel iets meer😁:ja:

 

 

Ja, is een feest. :mad:. Die bij de camping licht er pas sinds kort.

Ach ja.. over enkele jaren wil de provincie alle doorgaande wegen van 80 naar 60 km/h hebben..

Ben je net op gang aan de 80 en kan je weer terug met 30 over die drempel.
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei Durashift:

 

 

 

 

Ja, is een feest. :mad:. Die bij de camping licht er pas sinds kort.

Ach ja.. over enkele jaren wil de provincie alle doorgaande wegen van 80 naar 60 km/h hebben..

Het enige stukje 80 is van Doorn naar Leersum, met 1 drempel waar je dan weer ff met 30 over moet.
Dan tot Rhenen max 60 met 1 dorp 30 en ik ga op de cruise control als het kan met 20 kmpu door Rhenen 
over die 5 drempels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden