[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Wie kwam jij tegen op de weg of elders?


Durashift

Recommended Posts

  • Forumlid
7 uur geleden zei Durashift:

 

Dat wordt de pensioeneringstaart. ;)

 

Gefeliciteerd Steenhaas. Knap hoor, zolang bij dezelfde baas en min of meer hetzelfde werk te doen. :ok:

Dat is bij ons geen uitzondering hoor. Sinds ik er werk zijn er al meerderen gehuldigd met die mijlpaal. En dat nog wel bij de slechtste werkgever van Nederland als je de verhalen mag geloven:zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Allemaal uitkijken. Mevr Murphy en ikke vertrekken zo vanaf Maastricht ri Hoogeveen. Blijf rechts rijden, probeer ons niet in te halen, we zoeven vanzelf voorbij 🤔

  • Like 1
  • Haha 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
5 uur geleden zei trieftol:

In het zonnetje gezet door @lientje op de dijk enkhuizen- lelijkstad 

:bey:


:bey::bey:
Ik moest die A7 maar even mijden met die gefloten spitsstrook schiet het niet op. 

 

Met Marotrans even gesproken in Herentals. Heb jij alle lekkere chocolade mee genomen? Er liggen alleen nog maar pakken met koek 😟

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
20 minuten geleden zei lientje:


:bey::bey:
Ik moest die A7 maar even mijden met die gefloten spitsstrook schiet het niet op. 

 

Met Marotrans even gesproken in Herentals. Heb jij alle lekkere chocolade mee genomen? Er liggen alleen nog maar pakken met koek 😟

Nou kan ik wel zeggen van niet maar je hebt al gezien wat er achterop stond... 😉

 

Verschilt nog wel eens daar; vind het altijd wel mooi als de 'buit' alleen droge crackers of idem Liga is. Sommigen lopen dan alsnog drie keer 🤣🤣

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden