[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Wie kwam jij tegen op de weg of elders?


Durashift

Recommended Posts

  • Forumlid
5 uur geleden zei Marotrans:

Nee, inderdaad!! 🤔

Wel 'n Daf van jullie,  of had jij die mee dan?

Nee had eigen auto bij mij,tsja op de A15 is de kans groot dat je een auto van ons tegenkomt😉

bewerkt door andremast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
23 uur geleden zei sprinter 516:

Zojuist naar Adri @roadtrain gezwaaid (ik op de fiets) op de Lijndenweg in Beverwijk 

 

22 uur geleden zei roadtrain:

Niet te missen. Inmiddels bijna leeg in Alkmaar. 


Typisch dit Cor. In je busje wordt je nooit gespot. Maar als je een keer op de fiets naar iemand zwaait dan wordt je direct herkend! 🚲🙋‍♂️

  • Thanks 1
  • Haha 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
9 uur geleden zei Durashift:

 

Mag je nu ook eerder beginnen vanwege de afsluiting van één deel Velsertraverse?

Is men er na een paar dagen een beetje aan gewend daar?

Cor heeft er weinig last van want die vertrekt en eindigt aan de goede kant van Beverwijk. 
ik zelf begin altijd vroeg dan geen last. Er is een alternatieve route waar het ook overdag nog goed te doen is. 
In de kernen van Beverwijk en Heemskerk is het wel regelmatig erg druk. 
 

woon/werkverkeer doe ik op de suzuki burgman😊 dus sta op zijn minst overal vooraan🤪

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
12 uur geleden zei Durashift:

Is men er na een paar dagen een beetje aan gewend daar?

Tussen 1400 en 1500u moet je niet bij Deka en omliggende bedrijven willen zijn in ieder geval: dan gaat de vroege dienst van Tata naar huis :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
23 uur geleden zei Durashift:

 

Mag je nu ook eerder beginnen vanwege de afsluiting van één deel Velsertraverse?

Is men er na een paar dagen een beetje aan gewend daar?

Maakt voor mij niets uit. Vanaf de Lijndenweg kan ik zo het viaduct naar de A22 opdraaien zonder file, sterker nog, de verkeerslichten staan uit, dus geen oponthoud meer vanaf Tata of Wijk aan Zee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid
45 minuten geleden zei kiepenboer:

Vanmorgen martje de hand geschud in Helimond en nog diverse knippers vandaag👍

Morgen ga ik proberen om hem in de weg te rijen, vanaf Weert naar Helmond als hij erbij zit😂

top ik rij om 6.20 uur weg, ik heb vandaag even geteld, als je 6 ritten gedaan hebt, dan zijn het 12 x dat viaduct langs het kanaal, 42 rotondes en let wel 192 toplichten die dag🤪

  • Like 3
  • Haha 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 28-5-2023 om 08:15 zei roadtrain:

Cor heeft er weinig last van want die vertrekt en eindigt aan de goede kant van Beverwijk. 
ik zelf begin altijd vroeg dan geen last. Er is een alternatieve route waar het ook overdag nog goed te doen is. 
In de kernen van Beverwijk en Heemskerk is het wel regelmatig erg druk. 
 

woon/werkverkeer doe ik op de suzuki burgman😊 dus sta op zijn minst overal vooraan🤪

 

Ze hebben bij de afslag Heemskerk van de A9 stilichten geplaatst omdat ze daar drukte hadden verwacht neem ik aan.

 

Ik neem.die afslag 2 keer per dag en vind het reuze meevallen met de drukte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
18 uur geleden zei Durashift:

@the duke vanochtend op de Einsteindreef in Utrecht (Overvecht), iets na half twaalf als ik mij goed herinner.

Zag je naam op de deur staan maar voordat het 'kwartje' viel zag ik je achterlichten al in mijn spiegel. :bey:

 En ik zag the duke rijden rond 8 uur op de Spinozaweg, ik kwam van de Vleutenseweg

bewerkt door ELZEN106
  • Like 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei martje:

top ik rij om 6.20 uur weg, ik heb vandaag even geteld, als je 6 ritten gedaan hebt, dan zijn het 12 x dat viaduct langs het kanaal, 42 rotondes en let wel 192 toplichten die dag🤪

Kom om 6.20 laden, en inderdaad we krijgen het morgen weer niet voor niets😂

Vandaag mooi cruisen over de A67 naar Venlo op en neer was wel relaxt.
Maar zoals je weet> rust kan je redden.

Eigenlijk nog een geluk in tegenstelling tot vroeger toen al de scheepvaart nog door Helmond ging, toen stond je nog vaak bij de brug bij Janssen te wachten en als je
richting Weert ging had je nog zoeen klein bruggetje wa

ar je om en om over moest,

Wel nie zoveul rotondes🙈

bewerkt door kiepenboer
  • Like 1
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
4 uur geleden zei shompie:

k neem.die afslag 2 keer per dag en vind het reuze meevallen met de drukte.

 

De mensen zijn eraan gewend, hebben  hun reisroute/ reistijd hervonden misschien?

 

Wellicht speelt mee dat de Viaductweg op 1 juni weer voor alle verkeer uit beide rijrichtingen werd opengesteld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden