[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

werklampen op aanhanger


justin

Recommended Posts

hallo allemaal

ik heb een vraag met betrekking op de werklampen op de aanhanger van mijn combi

deze functioneren momenteel alleen wanneer ik de wagen in zijn achteruit zet

nu wil ik deze graag een dubbele funcie geven

dus gewoon zoals het zoort op de achteruit maar ook dat ze los te schakkelen zijn met de schakkelaars links naast het stuur

is er iemand die mij kan vertellen of en hoe dit gedaan kan worden

 

alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Het is allemaal mogelijk. Handig ook als er iemand achter je zit ‘s-nachts die te lang zijn grootlicht aan houdt. Of gewoon op krappe adressen in het donker. 
 

Maar tegenwoordig moet je zoiets echt door de garage laten aansluiten. Moderne auto’s zijn allemaal zo gevoelig qua elektronica, daar wil je echt niet zelf mee gaan prutsen. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tegenwoordig gaan de meeste die als je vooruit rijdt boven de 30kmpu automatisch uit.
Had voorheen op de combi ook dat ze op volle snelheid aan konden en inderdaad zoals Rob
zegt als er eentje te lang zijn groot licht erop houdt dat gaat dat wel uit wanneer je je werklampen
aan zet.
Ook handig wanneer je s,nachts een collega tegen komt die je te laat ziet, dan kan je hem nog 
altijd een seintje geven via de achterkant.

Maar zoals gezegd, laat zoiets in de garage doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 21-5-2023 om 09:05 zei kiepenboer:

Ook handig wanneer je s,nachts een collega tegen komt die je te laat ziet, dan kan je hem nog 
altijd een seintje geven via de achterkant.

 

Och, even met de zwaailampen op het dak een knippertje geven kan ook. (en mag ook niet ;)).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^ klopt ja, die dakjes zijn nét wat hoger. Maar , ik ben niet voor één gat te vangen.. :p dus achter,  boven de bumper en onder de achteruitcamera zit nog een flitser die achteropkomend verkeer waarschuwt.

 

Momenteel doet die even de insecten op de grond waarschuwen.. beugeltje krom getik met de disselkoppeling..:stom:

Tja, blijkt maar weer: haastige spoed is zelden goed.

 

(had de aanhanger 's ochtends op een lege parking bij de sportvelden geparkeerd in Leusden.. bleek er het begin van de avond het start- en eindpunt van de avondvierdaagse te zijn.. vol met fietsen, verkeersregelaars, ouders.. etc... :eek:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden