[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Waar gaat of ging de reis naartoe.


matthieu

Recommended Posts

  • Forumlid
8 uur geleden zei RobNiat:


Nope. Mijn Nederlandse werkgever heeft zijn buitenland afdeling van de hand gedaan. Dus daarmee is mijn baantje komen vervallen. 
 

Nu miste ik toch al de afstanden en de leegte hier. En mijn rijbewijs en bankpas waren al enige tijd vervallen. Dus het werd weer eens tijd. 

Ik wilde gisteren eigenlijk nog reageren op het ritje van Matthieu, dat hij in jou rayon ging wroeten (😉) Veel succes daar en graag ritverslagen met foto's 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
12 uur geleden zei RobNiat:

Mijn Nederlandse werkgever heeft zijn buitenland afdeling van de hand gedaan. Dus daarmee is mijn baantje komen vervallen. 

 

Je kon niet mee met het werk? Of wilde de kopende partij chauffeurs die het hele jaar door beschikbaar zijn?

 

In ieder geval veel succes in Australië. D8 dat je juist het regenseizoen wilde vermijden.. maar de nattigheid houdt je toch. (in een deel van Italië trouwens ook..dus wat dat betreft..;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
5 uur geleden zei Durashift:

 

Je kon niet mee met het werk? Of wilde de kopende partij chauffeurs die het hele jaar door beschikbaar zijn?


Van de kopende partij heb ik niet de indruk dat ze zelf een depot op willen zetten in Frankrijk. Niets van gehoord ook. Feitelijk hebben ze alleen maar auto’s en chauffeurs overgenomen. En waarschijnlijk klanten. Maar geen van de planners is meegegaan. Dus daar heb ik eigenlijk geen contacten. 
 

In Frankrijk werkten we wel samen met een andere vervoerder. En daar kan ik zo terecht. Die hadden al wel naar me gevraagd. 
Misschien volgend jaar weer. Mijn nieuwe bankpas had ik op kunnen laten sturen, maar voor mijn rijbewijs moest ik hier persoonlijk naartoe voor een verse pasfoto. Dus nu even een jaartje dit. Dat breekt lekker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
19 uur geleden zei RobNiat:


Van de kopende partij heb ik niet de indruk dat ze zelf een depot op willen zetten in Frankrijk. Niets van gehoord ook. Feitelijk hebben ze alleen maar auto’s en chauffeurs overgenomen. En waarschijnlijk klanten. Maar geen van de planners is meegegaan. Dus daar heb ik eigenlijk geen contacten. 
 

In Frankrijk werkten we wel samen met een andere vervoerder. En daar kan ik zo terecht. Die hadden al wel naar me gevraagd. 
Misschien volgend jaar weer. Mijn nieuwe bankpas had ik op kunnen laten sturen, maar voor mijn rijbewijs moest ik hier persoonlijk naartoe voor een verse pasfoto. Dus nu even een jaartje dit. Dat breekt lekker!

Ik kan je wel garanderen dat je volgend jaar wel bij Wolves aan de slag kan Rob.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
6 uur geleden zei matthieu:

Ik kan je wel garanderen dat je volgend jaar wel bij Wolves aan de slag kan Rob.


Ik denk bij de meesten wel Matthieu. Maar Wolves is wel een van de sympathiekere bedrijven in de sector denk ik. 
 

Het is zeker een optie. Wie weet. Maar misschien ben ik volgend jaar weer hier ook. We sluiten niks uit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 27-5-2023 om 05:43 zei RobNiat:

Rob mag ook weer aan de bak. Maar dan weer eens op het zuidelijk halfrond. Afgelopen maandag op gesprek geweest, dinsdag gekeurd en woensdagavond tot vrijdagmorgen meegeweest met een collega om alle kneepjes te leren. 
 

De eerstvolgende weken rijd ik een vaste rit tussen Adelaide en Melbourne. De ene week drie keer, de andere twee keer op en neer. Eind van de middag vertrekken. In Melbourne zelf lossen en elders afkoppelen. In Adelaide eenvoudigweg afkoppelen. 
 

Appeltje eitje! Maar waar jullie de zomer tegemoet gaan, wordt het hier winter. En daar kan ik nog maar slecht aan wennen! 🥶

Zo dan, weer eens iets anders dan (schade/pech auto's rijden Rob, en dan zeker in dat jaargetijde daar.

Maar veel succes met deze uitdaging

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 27-5-2023 om 22:34 zei Durashift:

 

 

 

In ieder geval veel succes in Australië. D8 dat je juist het regenseizoen wilde vermijden.. maar de nattigheid houdt je toch. (in een deel van Italië trouwens ook..dus wat dat betreft..;) )

In Italie gebeurt dat met de regelmaat van de klok dat het blank staat, maar mijn ervaring is dat er dan door de politiek een hoop bombarie word gemaakt, het water gewoon zakt ,de meesten die geen schade hebben met het meeste geld van de verzekering weg zijn ,en het gewone leven zijn gangetje hervat.

Het zelfde met aardbevingen.

Niks nieuws dus.

 

Van Australie weet ik het niet, zover kwamen wij niet.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zo, weer retour uit Florence, weekendje festival gehad.

Afgelopen week een rondje Gothenborg gedaan, zometeen nog een rondje Malmo.

Geen idee wat de rest vd week brengt (zit in ieder geval tot en met donderdag op de auto).

Zaterdag is het in ieder geval gepland om naar Kaapstad te vliegen....(voor de normale baas)

 

Groet Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 4-6-2023 om 14:31 zei matthieu:

Groenland? Gaaf Cor, dan kom je nog eens ergens. Best wel lang varen lijkt me.

Ik weet het Matthieu, het is niet zo ver als jouw bestemmingen, dus hier in nederland weet jij wat minder de weg dan in het buitenland.

Maar Groenlo ligt redelijk in de buurt van Wolves, jouw opdrachtgever uit Wierden😀

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heerlijk gebied om even te verkennen als westerling hoor. Het is er in ieder geval een paar graden warmer nu met die noorder wind. 
Je treft het in ieder geval met het weer.
vorige week heb ik er toevallig net wat bier heen gebracht dus als het goed is stond dat koud 👍

ABCDA724-D9F1-4E52-B450-1B0C4133991D.jpeg

bewerkt door lientje
  • Like 2
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
6 uur geleden zei sprinter 516:

Ik weet het Matthieu, het is niet zo ver als jouw bestemmingen, dus hier in nederland weet jij wat minder de weg dan in het buitenland.

Maar Groenlo ligt redelijk in de buurt van Wolves, jouw opdrachtgever uit Wierden😀

Hahahaha. Ff te snel gelezen😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 4-6-2023 om 14:31 zei matthieu:

Groenland? Gaaf Cor, dan kom je nog eens ergens. Best wel lang varen lijkt me.

 

Jij gaat Cor nu in de zeik nemen door een klein spelfoutje terwijl je zelf over "dubbel 6 gooien" praat als je zelf na een eenzaam weekend in Italië -zonder Hollands gekakel- twee dagen moeten verblijven op een Autohof in het meest verschrikkelijke grafland van west-Europa? Kom op Matthieu...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
15 uur geleden zei albertvv:

Zal ff opletten of ik je tegen kom. Ik ga vannacht/morgenvroeg vanaf Skanderborg op de keet an.

Ik ben vannacht vanaf Malmo, Rodby, Puttgarden, 213, HArderwijk gekomen.

Kan het zijn dat ik (we, de andere was een charter met een oude trailer in de groene kleurstelling van ons) je voorbij gestoken ben?

 

(Stond met nog 3 rij-minuten over, in Aalsmeer op de parking, gelost aan het dock en al)

 

Groet Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden