[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]Spring naar bijdragen
Ik heb al 20 jaar een D rijbewijs, vorige maand heb ik net Mijn C-E examen, plus code 95 afgerond. Nu krijg ik niet automatisch E achter D op mijn rijbewijs bijgeschreven.
Cbr en Rdw sturen me van het kastje naar de muur omtrent mijn vragen hierover en krijg ik niet een een duidelijk antwoord.
Heeft iemand ook ervaring hiermee? en klopt dit? moet ik ook nog E achter D examen doen?
You can post now and register later.
If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.
Vraag
SCD
Ik heb al 20 jaar een D rijbewijs, vorige maand heb ik net Mijn C-E examen, plus code 95 afgerond. Nu krijg ik niet automatisch E achter D op mijn rijbewijs bijgeschreven.
Cbr en Rdw sturen me van het kastje naar de muur omtrent mijn vragen hierover en krijg ik niet een een duidelijk antwoord.
Heeft iemand ook ervaring hiermee? en klopt dit? moet ik ook nog E achter D examen doen?
groet en bvd SCD
Link naar opmerking
Deel via andere websites
11 antwoorden op deze vraag
Recommended Posts