Spring naar bijdragen
Forum gesloten ×
  • 1

2e kamer verkiezingen 2023

Murphy

Vraag

• Forumlid

Vandaag heb ik het stembiljet ontvangen, ingevult en op de post gedaan.

Maar, vraagje...

Welke partij is nu serieus te nemen vwb transport, veiligheid etc.?

Wetten worden steeds gekker, controlle (mogelijkheden) meer, hoogte bekeuringen lijken nergens meer op, maar als je als politieker iets fout doet is het sorry, en verder....

Daarnaast is mijn mening dat er in NL teveel partijen zijn. Hierdoor is een formatie nodeloos gecompliceert, danwel geheel onmogelijk.

De politiek is zijn geloofwaardigheid al lang kwijt, als je het mij vraagt.

stembiljet 2023.jpg

• Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

• 0
  • Forumlid
24 minuten geleden zei HendrikJansen:

Mwaa, dr zijn er nog een paar meer in mijn ogen die je over kan slaan. Waaronder de partij van Omtzigt en Lientje 

Om het land bestuurbaar te houden zul je toch wát moeten kiezen,

je kunt ook niét gaan kiezen, maar dat zou helemaal dom zijn, en dan heb je helemaal geenrecht van spreken meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
13 minuten geleden zei europeaan:

Dat heb je mij niet horen zeggen.

Ik geef slechts aan dat dit een van de ( slechtste) mogelijkheden is.

En daar ben ik het dan weer mee eens.

Gelukkig krijgt zo'n clown nooit iets te vertellen in Nederland 🤣🤣🤣

• Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei HendrikJansen:

Mwaa, dr zijn er nog een paar meer in mijn ogen die je over kan slaan. Waaronder de partij van Omtzigt en Lientje 

Lientje?

Is dat ook een partij of is dat weer zo'n "woordje" van je?

bewerkt door shompie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei shompie:

Die hoeft ook niks te vertellen te krijgen in NL.  maar VVD/ groen slinks/ d66  ook zeker neit. En dat is waarom mijn stem naar Baudet gaat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei shompie:

Zie het meer als een protest stem Ron,   Met de PVV van Geert gaan we ook niks bereiken. Alhoewel hij zeker goede ideeën heeft 

• Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
9 uur geleden zei HendrikJansen:

Zie het meer als een protest stem Ron,   Met de PVV van Geert gaan we ook niks bereiken. Alhoewel hij zeker goede ideeën heeft 

Een protest stem op Baudet?

Waarom niet op de partij van de dieren of zo. Die hebben niet van die enge ideeën. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
2 uur geleden zei HendrikJansen:

En dan de rest van mijn leven buxustakken kauwen? Neu, dankje.

Dat liever dan geassocieerd worden met Baudet.

Ik kijk regelmatig interviews van lijsttrekkers omdat ik graag geïnformeerd wil blijven over wat deze mensen willen en denken. 

Baudet trekt een bepaald soort volk aan waar ik zeker niet bij wil horen. En dit komt natuurlijk door de prachtige plannen die deze man heeft. Nee dank je....

• Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid

Je kinderen geven jou hun stem omdat ze blijkbaar niet weten (of zich niet willen verdiepen in) waar ze heen willen met hun toekomst. Jij gunt hun een toekomst waar meneer Baudet het voor het zeggen heeft? 
Een protest stem op Baudet ik zie niet in dat hij maar iets positiefs kan bijdragen aan de toekomst voor jou kinderen die jou hun stem hebben gegeven.

bewerkt door lientje
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid

Kijk het zijn verkiezingen , dan kan iedereen mooi praten , behalve de koers is allang uitgezet , mede door de eu en anderzijds door het wef en eigenlijk weet je ook eigenlijk wel welke partijen gaan regeren , ligt er nu al wel dik op , dus in het bootje zit je al en tegen roeien verander je koers niet meer mee , behalve in mijn geval ga ik niet mee roeien , aangezien ik rechts denkend ben en bepaalde mensen in de politiek wil houden voor de kritische  vragen zal hier de keuze gaan voor Eerdmans , van Haga ,PVV en zelfs FVD doet nog mee , verschillende kieswijzer geeft hier ja 21 en van haga af .

Omzicht heeft goed kamerlidwerk geleverd maar moet nog zien hoe het gaat met verantwoording als hij zelf aan de knoppen zit .

• Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
19 minuten geleden zei suggs73:

Kijk het zijn verkiezingen , dan kan iedereen mooi praten , behalve de koers is allang uitgezet , mede door de eu en anderzijds door het wef en eigenlijk weet je ook eigenlijk wel welke partijen gaan regeren , ligt er nu al wel dik op , dus in het bootje zit je al en tegen roeien verander je koers niet meer mee , behalve in mijn geval ga ik niet mee roeien , aangezien ik rechts denkend ben en bepaalde mensen in de politiek wil houden voor de kritische  vragen zal hier de keuze gaan voor Eerdmans , van Haga ,PVV en zelfs FVD doet nog mee , verschillende kieswijzer geeft hier ja 21 en van haga af .

Omzicht heeft goed kamerlidwerk geleverd maar moet nog zien hoe het gaat met verantwoording als hij zelf aan de knoppen zit .

Ik zou dan nog liever voor Omzicht gaan dan voor iemand die anti semantische uitspraken is, de actie van Rusland niet veroordeeld net als de acties van Hamas. 

Daar WIL je toch niet mee geassocieerd worden lijkt mij...  

Bij zo'n Baudet is Wilders een kleine jongen en die gaat vaak al te ver. Terwijl ik het eens ben met heel veel van zijn standpunten

• Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
2 uur geleden zei suggs73:

Kijk het zijn verkiezingen , dan kan iedereen mooi praten , behalve de koers is allang uitgezet , mede door de eu en anderzijds door het wef en eigenlijk weet je ook eigenlijk wel welke partijen gaan regeren ,

Het WEF heeft, in tegenstelling tot de EU, geen enkele macht, maar WEL invloed.

Net zoveel invloed als de kiezer, die uiteindelijk de dienst uitmaakt, al het ,merendeel van de kiezers (+ 75 zetels) zegt dat we rechts af gaan, dan gaan we dus rechts af.

Dan maakt t eigenlijk niet eens zo veel uit welke partij je stemt, als je maar op de partij stemt die jouw gedachtengoed uitdraagt.

Ondanks wat het gedachtengoed van het WEF ook moge zijn.

IK weet ook begot niet wat ik zal gaan stemmen, i.i.g niet op Timmermans/Klaver en zeker ook niet op charlatan Baudet, ik heb daar,tot mijn grote schande,  in het verleden wel op gestemd, maar sinds hij aan de paddo,s is en heel raar begint te lullen,kijk ik toch naar wat anders.

Joost Eerdmans komt dicht bij met waar mijn prioriteiten liggen ( wel kernenergie, minder EU( niet eruit)minder vluchtelingen naar ons land) en buiten dat vind ik het fatsoenlijke man( voor wat het waard is)

Wilders valt af: die weet precies de vinger op de juiste plaats te leggen maar heb die nog nooit met oplossingen zien komen.

En S.P. tja ik vind Lilian Marijnissen een lief wijffie, maar uitdelen met ander mans geld is wel erg gemakkelijk.

bewerkt door europeaan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei europeaan:

Het WEF heeft, in tegenstelling tot de EU, geen enkele macht,.....

.........

En S.P. tja ik vind Lilian Marijnissen een lief wijffie, maar uitdelen met ander mans geld is wel erg gemakkelijk.

WEF ?

Lilian is inderdaad een leuke meid, totdat die waffel opengaat....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
44 minuten geleden zei Murphy:

WEF ?

Lilian is inderdaad een leuke meid, totdat die waffel opengaat....

World Economic Forum. De club van Klaus Schwab.  Heel raar eigenlijk dat er nog heel veel mensen zijn die nog nooit van het WEF gehoord hebben en al evengoed niet weten hoe machtig die club is binnen Europa.  

• Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
37 minuten geleden zei HendrikJansen:

World Economic Forum. De club van Klaus Schwab.  Heel raar eigenlijk dat er nog heel veel mensen zijn die nog nooit van het WEF gehoord hebben en al evengoed niet weten hoe machtig die club is binnen Europa.  

Is dat een politieke partij? 😇

• Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden